فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمین دانشور

هنر سوم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: چک کردن آثار آموزش درست کردن پاسپارتو ( قاب دور نقاشی ) با فوم اکلیلی یا .... با خلاقیت دخترانم
تکلیف: ارسال دو عدد عکس از آثار کامل شده دخترانم در گروه ( عکس با زمینه ساده و عکس با خود شاگرد (( با فرم مدرسه و لب خندان )) )

ورزش سوم

مدرس: فتوت، مریم
فعالیت: سلام دخترای گلم فیلم آموزشی اخرین جلسه بادی ریتم ارسال شد تمرین حرکات دست و‌پا به همراه ریتم تمرین‌کنید ، ممنون از همراهی شما عزیزان موفق باشید

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مبحث بلوغ و نوجوانی تکمیل شد. . انیمیشن مهارت های زندگی با موضوع "صحبت کردن در جمع " پخش شد و مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. در خصوص "کم رویی و خجالت " مواردی بیان شد و دانش آموزان نظرات خود را ارائه دادند.

هوش و ریاضی

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: با همکاری دختران عزیزم در کلاس " تکنیک در ریاضی" انواع نمودارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مروری از دو نمودار تصویری و ستونی جهت تثبیت آموخته ها انجام و به پرسش های دختران عزیزم پاسخ داده شد .
تکلیف: عزیزان ، کاربرگ مرتبط با انواع نمودارها را با دقت حل کنید .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: مبحث چگونگی پاکیزگی محیط زیست در درس "شگفتی های علوم " توسط دانش آموزان مورد بحث و بررسی قرار گرفت . دانش آموزان راهکارهایی را جهت داشتن " هوایی سالم و صرفه جویی در مصرف آب" ارائه دادند .
تکلیف: چیزهایی را که " باعث آلودگی محیط زندگی ما می شود" را در A4 به تصویر بکشید .

املا سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: در کلاس "بازی با کلمات " املا سودوکو با هدف تقویت حافظه دیداری و افزایش سرعت عمل و قدرت تصمیم گیری با دادن امتیاز که تلفیقی از ریاضی و املا است انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: