فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمین دانشور

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: از فصل سوم کتاب ریاضی ، صفحات 44 و 45 ، نمایش جمع و تفریق اعداد 4 رقمی با رسم شکل و بخش « حل مسئله » ، با استفاده از پاور تدریس شد . تکلیف
تکلیف: دخترای عزیزم : درسنامه ی فصل سوم کتاب کار ریاضی علوی را مطالعه کنید و صفحات 66 و 67کتاب کار ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: مروری از آزمون های مدادقرمز « هدیه های آسمانی و قرآن » سال گذشته (به صورت خودارزیابی ) برای ایجاد آمادگی لازم برای آزمون هدیه و قرآن امروز ، انجام شد و نکات مهم درسی بیان شد .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس هفتم اجتماعی با نمایش فیلم و پاور تدریس شد و دانش آموزان با شجره نامه « درخت خانوادگی » آشنا شدند .
تکلیف: دخترهای عزیزم : کاربرگ شماره 5 کتاب اجتماعی را انجام دهید . جلسه آینده درس 5و 6 و 7 اجتماعی ، پرسیده می شود ( حتماً با جدیت زیادی ، این دروس را تکرار و مرور کنید. )

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه هفدهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی هجدهم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز هجدهم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت "همدلی" درس داده شد .
تکلیف: جدولی از احساسات "خوشایند و نا خوشایند" تهیه شود .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: در زنگ ریاضی ، مروری از سه درس اول فارسی با حل کاربرگ و خودارزیابی دانش آموزان ، صورت گرفت و نکات مهم این سه درس مرور شد .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس چهارم علوم تا صفحه ی 49 ، با استفاده از پاور تدریس شد و دانش آموزان دریافتند که با خرد کردن اجسام جرم آنها تغییر نمی کند .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: بیدپای فارسی ، با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و دانش آموزان نمایش بلدرچین و برزگر را در کلاس اجرا کردند .

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه شانزدهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی هفدهم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز هفدهم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب علوم به زبان انگلیسی مبحث liquid measurement تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1.دختر های گلم با استفاده از وسایلی که مواد مایع در آنها قرار میگیرد، ویدئویی بگیرید و در آن سوال و جواب های مشابه ای را پرسیده و پاسخ دهید. انتخاب 3 ظرف کافی است. How many litters does it hold? Does is it hold more than one litter? Does it hold less that one litter? 2.اعداد زیر به لیتر هستند، به میلی لیتر نوشته شود. 86 67 2 3 16 3

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 59 و 60 کتاب کار ریاضی علوی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و واحدهای اندازه گیری جرم ( کیلوگرم و گرم ) مرور و تکرار شد .
تکلیف: دختر های عزیزم : 5 سوال از فصل دوم ریاضی طراحی کنید و میزان یادگیری خود را از فصل دوم سنجش و ارزیابی نمایید . ( الگوسازی ، متر و سانتی متر ، کیلوگرم و گرم ،نمایش تقریب روی محور ، تبدیل ریال و تومان ، مسئله های مربوط به دلار و . . )

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: بخش اول درس چهارم علوم ، تدریس شد و دانش آموزان با واحد اندازه گیری حجم مایعات ( لیتر و میلی لیتر ) آشنا شدند.
تکلیف: عزیزان : در منزل حجم نوشته شده بر روی تمام نوشیدنی ها و مایعات . . . . را با دقت نگاه کنید و با ارسال تصویر و یا فیلم ، حجم آنها را بیان کنید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی ، دخترهای عزیزم کتاب داستان و کتاب های علمی درست کردند
تکلیف: دخترهای عزیزم : به جهت کسب آمادگی لازم برای آزمون مداد قرمز 1 در روز شنبه ، حتما 3 درس اول فارسی را به طور کامل مطالعه بفرمایید . ( واژه آموزی و بیاموز و بگو و هم معنی و مخالف و املا و .....)

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه پانزدهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی شانزدهم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز شانزدهم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید.

هوش و ریاضی

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تمرینات صفحات 15 تا 18 کتاب کار ریاضی و هوش با مشارکت دانش آموزان حل شد .
تکلیف: دخترای عزیزم : صفحات 19 و 20 و 21 کتاب کار هوش و ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 56 و 57 کتاب کار ریاضی علوی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و به سوالاتشان پاسخ داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم : به سوالات صفحات 61 و 62 کتاب کار ریاضی علوی ، با دقت پاسخ دهید .لطفاً ریبا و خوش خط بنویسید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تدریس درس پنجم هدیه های آسمانی کامل شد و به پرسش های متن درس و دانش آموزان پاسخ داده شد و در ادامه ، پرسش کلاسی و مروری از دروس قبل انجام شد .
تکلیف: دخترای گلم : جلسه آینده 5 درس اول هدیه های آسمانی ، پرسیده می شود .

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه چهاردهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی پانزدهم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور ، تدریس شدو سپس نماز دو رکعتی توسط دانش آموزان ، آموزش و مرور شد .
تکلیف: دختر های عزیزم : روز پانزدهم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید.

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: رسم اشکال هندسی، ترتیب لایه های تصاویر و تغییر آن، گروه بندی اجزا و copy و past کردن تصاویر مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف: با استفاده از اشکال هندسی تصاویر مختلفی را ترسیم کرده و حتما از copy و past استفاده شود، به اسم خودتان پروژه را ذخیره کرده و در پرتال ثبت نمائید.

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 56 و 57 و 58 کتاب کار ریاضی علوی با مشارکت دانش آموزان ، در کلاس حل شد و به سوالات دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: تمرینات صفحات 59 و 60 کتاب کار ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

نگارش سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 32 تا 35 کتاب نگارش با هم فکری و مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و جملاتی را در وصف زمان « حال » بیان کردند .
تکلیف: دخترهای عزیزم : ادامه ی درس پنجم از کتاب نگارش را در منزل با خطی زیبا ، کامل کنید .

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه سیزدهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی چهاردهم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز چهاردهم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید.

هنر سوم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: ادامه یادگیری سایه روشن با آبرنگ ( کشیدن برگها ) تمرین کشیدن برای شروع کار حرفه ای روی مقوا ( تمرکز روی رنگ آمیزی و ترکیبات رنگی )

ورزش سوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: پرتاب و دریافت توپ تنیس با دست به سمت دیوار
تکلیف: تمرین در منزل
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: