فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: سیمین دانشور

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: مروری از فصل اول ریاضی و آشنایی با عدد هزار برای آمادگی بیشتر دانش آموزان در طرح سنجش استعداد ، مداد قرمز 1 ، با مشارکت دانش آموزان انجام شد .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: مروری از درس چهارم علوم ، با پرسش کلاسی و به صورت رقابت سالم صورت گرفت .
تکلیف: دخترهای عزیزم : درسنامه کتاب کار علوم علوی را مطالعه کنید و به سوالات درس چهارم کتاب کار علوم علوی پاسخ دهید .

املا سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: از درس پنجم فارسی ، املا تقریری گفته شد و مروری از کلمات مترادف و متضاد و هم خانواده به عمل آمد .

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه بیست و یکم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی بیست و دوم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور و فایل صوتی ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز بیست و دوم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: مخبری، نرجس
فعالیت: با سلام و عرض ادب ریاضی مبحث 3 digit numbers تدریس و تمرین شد.
تکلیف: 1. با توجه به اعداد زیر به سوال های زیر پاسخ دهید:(567,987,321,112) What is the smallest 3 digit number? What is the biggest 3 digit number? 2. مانند تمرین حل شده در دفتر Make the biggest 3 digit number with numbers bellow. 1.3.5.8.9

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحه ی 68 کتاب کار ریاضی علوی با مشارکت دانش آموزان حل شد و مسائل مربوط به کسر مورد بررسی و پاسخ داده شد .
تکلیف: دخترای عزیزم : صفحه ی 69 کتاب کار ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

علوم سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: تدریس فصل چهارم علوم کامل شد و دانش آموزان با نمودار ستونی آشنا شدند .
تکلیف: دخترهای عزیزم : لیست خرید پدر و مادر خود را همانند نمونه ی کتاب ( خرید علی و فاطمه ) ، بر روی نمودار ستونی ( یا بر روی A4 و یا با استفاده از مقواو کاغذ رنگی ) ، نمایش دهید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 46 و47 و 48 کتاب کار فارسی علوی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .
تکلیف: صفحه ی 49 کتاب کار فارسی علوی را با دقت و با خطی زیبا ، حل کنید .

املا سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: املا بادکنکی در کلاس کار شد وعزیزان تمام کلماتی را که بخاطر داشتند بر روی باکنک نوشتند و نویسنده ی کلمات بیشتر ، برنده ی مسابقه شد .
تکلیف: روز شنبه دفتر املا به همراه داشته باشید و هم معنی و هم خانواده و متضاد دو درس 4 و 5 پرسیده می شود .

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه بیستم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی بیست و یکم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور و فایل صوتی ، تدریس شد. تکلیف
تکلیف: دختر های عزیزم : روز بیست و یکم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید.

هوش و ریاضی

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحه ی 19 کتاب هوش و ریاضی علوی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد .
تکلیف: عزیزانم صفحات 22 و 23 کتاب هوش و ریاضی علوی را با دقت پاسخ دهید .

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 45 و 46 از کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان در کلاس حل شد و عزیزان با کسر و قسمت های مختلف کسر آشنا شدند.
تکلیف: دخترهای عزیزم : با استفاده از مقوا یا کاغذ رنگی ، کسر های « یک سوم » و « سه چهارم » و « پنج ششم » را نمایش دهید و صورت و مخرج آن ها را مشخص کنید .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: متن درس ششم هدیه های آسمانی با استفاده از فیلم و پاور تدریس شد و دانش آموزان با شجاعت ها و ویژگی های حضرت زینت ( س ) در واقعه ی کربلا آشنا شدند .
تکلیف: دخترهای عزیزم : 3 سوال از متن درس ششم طراحی کنید .

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه نوزدهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی بیستم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور و فایل صوتی ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز بیستم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید.

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: گروه بندی اعضای مختلف در نرم افزار ،copyو paste کردن تصاویر تدریس شد.
تکلیف: تصاویری مانند قطار ، درخت ، خانه ترسیم کرده همه رو groupکرده و سپس کپی کرده و در اسلاید شماره 3 paste کنید و به اسم خودتان ذخیره کرده و سپس در پرتال ثبت نمائید.

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 66 و 67 کتاب کار ریاضی علوی ، با مشارکت دانش آموزان حل شد و به پرسش های دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم : صفحه ی 68 کتاب کار ریاضی علوی را با دقت انجام دهید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: صفحات 40 و 44 کتاب کار فارسی علوی با مشارکت دانش آموزان حل شد . مروری از 3 درس اول علوم ، جهت آمادگی بیشتر برای « طرح سنجش علوم » انجام شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم : صفحه ی 45 کتاب کار فارسی علوی را با دقت پاسخ دهید .

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه هجدهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی نوزدهم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز نوزدهم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید

هنر سوم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: چک کردن مقوای دخترانم و تمرین آخر برای آماده سازی و کشیدن روی مقوای اصلی ( کار نهایی ) تمرین بیشتر با آبرنگ و رنگهای ترکیبی

ورزش سوم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی انعطاف پذیری ، تست انعطاف پذیری
تکلیف: تمرین در منزل

ریاضی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: از فصل سوم کتاب ریاضی ، صفحات 44 و 45 ، نمایش جمع و تفریق اعداد 4 رقمی با رسم شکل و بخش « حل مسئله » ، با استفاده از پاور تدریس شد . تکلیف
تکلیف: دخترای عزیزم : درسنامه ی فصل سوم کتاب کار ریاضی علوی را مطالعه کنید و صفحات 66 و 67کتاب کار ریاضی علوی را با دقت حل کنید .

فارسی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: مروری از آزمون های مدادقرمز « هدیه های آسمانی و قرآن » سال گذشته (به صورت خودارزیابی ) برای ایجاد آمادگی لازم برای آزمون هدیه و قرآن امروز ، انجام شد و نکات مهم درسی بیان شد .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: درس هفتم اجتماعی با نمایش فیلم و پاور تدریس شد و دانش آموزان با شجره نامه « درخت خانوادگی » آشنا شدند .
تکلیف: دخترهای عزیزم : کاربرگ شماره 5 کتاب اجتماعی را انجام دهید . جلسه آینده درس 5و 6 و 7 اجتماعی ، پرسیده می شود ( حتماً با جدیت زیادی ، این دروس را تکرار و مرور کنید. )

قرآن سوم

مدرس: حسن پور، نیر
فعالیت: جلسه هفدهم با ارسال فایل صوتی مورد ارزیابی قرار گرفت . جلسه ی هجدهم از طرح 33 روزه ی قرآن با استفاده از پاور ، تدریس شد.
تکلیف: دختر های عزیزم : روز هجدهم از طرح 33 روزه را بعد از تکرار و تمرین ، بخوانید و به صورت فایل صوتی یا تصویری ، ارسال نمایید

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: مهارت "همدلی" درس داده شد .
تکلیف: جدولی از احساسات "خوشایند و نا خوشایند" تهیه شود .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: