1400/08/13
1400/08/12
مطالعات اجتماعی چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس درس پنجم (زندگی در شهر یا روستا) با اهداف آموزشی زیر، انجام شد.
توانایی نشان دادن اجزای مختلف یک شهر یا روستا بر روی تصویر، توانایی مقایسه ی زندگی شهری و روستایی، آشنایی با زندگی عشایری، آشنایی با نحوه ی اداره ی شهر و روستا، شناخت ویژگی های شهرهای بزرگ و درک علت تقسیم کشور به استان های مختلف
2- کاربرگ شماره ی 5 (عکس خوانی) و فعالیت های صفحه ی 20 و 21 و 22 در کلاس انجام شد.
1- به سوالات درس پنجم کتاب کار علوی پاسخ داده شود.
2- فیلم کنفرانس درس سوم کتاب ارسال شود.
3- کاربرگ شماره ی 6 را انجام دهید.
4- تصویر کاربرگ های 5 و 6 با کیفیت ارسال شود.
5- تصویر فعالیت های درس 5 کتاب را ارسال فرمایید.
هدیههای آسمان چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس آفلاین درس پنجم (سخنی که سه بار تکرار شد!) با اهداف آموزشی زیر انجام شد:
آگاهی از اهمیت دادن پیامبر (ص) به رعایت حقوق همسایه و تاکید آیات قرآن بر رعایت احترام به والدین و همسایگان
1- فایل ارسال شده مربوط به درس 5 را با دقت مشاهده کرده و به سوالات درس پاسخ دهید.
2- فیلم کنفرانس درس 3 هدیه ها ارسال شود.
3- نکات مهم درس پنجم را مشخص کرده و تصویرش را ارسال کنید.
قرآن چهارم
رجبی، مرضیه
تدریس صفحات 19 و 20 کتاب قرآن
پرسش و پاسخ از کل دانش آموزان کلاس
ورزش چهارم
صفایی، منصوره
برگزاری آزمون تست تعادل و ثبت رکورد دانش آموزان
رایانه
رخ فروز، سمیه
وارد کردن اطلاعات ،ذخیره کردن کارپوشه ،ایحاد کارپوشه جدید تدریس شد.
مطالب تدریس شده تکرار و تمرین شود.
1400/08/11
علوم چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس درس چهارم (انرژی الکتریکی) تا ابتدای آیا الکتریسیته از همه ی مواد عبور می کند؟ با اهداف آموزشی زیر، انجام شد:
با مثال ها و شواهدی نشان دهد که اهمیت انرژی الکتریکی را در کاربرد انرژی ها درک کرده است. بتواند یک مدار الکتریکی را ببندد و در آزمایش، نقش عوامل موثر (سیم، باطری،کلید) در تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی نورانی را نشان دهد. در عمل، نقش اجسام رسانای الکتریسیته را نشان دهد و مثال هایی برای موارد استفاده ی مناسب از آن ها ارائه دهد.
1- فعالیت صفحه ی 29 کتاب درسی با دقت انجام شود.
2- به سوالات کار در کلاس 1 و 2 کتاب کار علوم پاسخ دهید.
3- تصویر مدارها (ساده - متوالی - موازی) را رسم کرده و ارسال کنید.
هنر چهارم
عبدالهیان، سمانه
آموزش سایه روشن گلبرگهای گلها ( تمرکز در جهت رنگ آمیزی ، پر کردن گلبرگ ها و از بین بردن مرز بین تیرگی و روشنی ) ارسال فیلم در گروه برای بهتر متوجه شدن دخترانم و یادگیری دقیق سایه روشن گلبرگها با مداد رنگی
کشیدن چند گلبرگ روی کاغذ و رنگ کردن کامل آنها به صورت تمرین و ارسال عکس تمرین ها روز شنبه در گروه هنر و خلاقیت
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
از مهارت " مدیریت استرس" ، شیوه های درست " ورزش کردن" برای کسب آرامش ، آموزش داده شد.
1400/08/10
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس صفحه ی 29 کتاب ریاضی و حل تمرینات این صفحه با اهداف آموزشی زیر انجام شد:
مفهوم عددمخلوط را درک کند. واحد و عددمخلوط آن را تشخیص دهد. رسم شکل و نوشتن عددمخلوط را به خوبی بداند.
2- تدریس صفحه ی 30 کتاب درسی و حل تمرینات قسمت فعالیت با اهداف آموزشی زیر انجام شد:
مفهوم جمع و تفریق کسر را درک کند. جمع و تفریق به کمک شکل را تشخیص دهد و بتواند برای آن شکل رسم کند. جمع و تفریق را به کمک محور یاد بگیرد.
1- تصویر صفحه ی 29 و 30 کتاب ریاضی ارسال شود.
2- درس نامه ی صفحه ی 39 و 40 کتاب کار علوی را به خوبی مطالعه کرده و مثال ها را دوباره حل کنید.
3- تمرینات صفحه ی 41 و 42 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- پرسش و پاسخ در کلاس انجام شد.
2- روخوانی درس چهارم، جهت روان خواندن دانش آموزان، در کلاس تمرین شد.
نگارش چهارم
دادزه، فتحیه
1- سوالات درس چهارم کتاب با مشارکت دخترای عزیزم جواب داده شد.
1- تصویر درس چهارم کتاب نگارش ارسال شود.