1400/08/09
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- دوره و رفع اشکال از صفحات 25 و 26 و 27 کتاب ریاضی انجام شد.
2- تمرینات قسمت کار در کلاس و فعالیت صفحه ی 28 کتاب درسی با مشارکت دخترای عزیزم حل و توضیح داده شد.
1- تصویر صفحات 25 و 26 و 27 و 28 کتاب درسی ارسال شود.
2- تمرینات صفحه ی 38 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- روخوانی درس چهارم توسط دانش آموزان در کلاس انجام شد.
2- ادامه ی تدریس درس چهارم (دانش زبانی - روان خوانی) با اهداف آموزشی زیر انجام شد:
آشنایی با نقش جمله در انتقال پیام و ارتباطات بین فردی، افزایش قدرت درک متن و تقویت مهارت های نوشتن
1- فایل صوتی درس چهارم را با کیفیت خوب ارسال شود.
2- انشایی با موضوع (دریا و زیبایی های آن را توصیف کنید) در 8 خط نوشته شود. (لطفا کمتر از 8 خط نباشد!)
سواد مالی
ناطق، زهرا
تکالیف هفته گذشته با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 5 ( سود و زیان ) تدریس شد . دانش آموزان با مفاهیم سود و زیان آشنا شدند . انیمیشن سود برای دانش آموزان نمایش داده شد . پاورپوینت مربوط به درس 5 نشان داده شد .
دخترهای خوبم لطفا صفحه ی 42 و 43 کتاب سواد مالی و هوش تجاری مقدماتی 1 انجام شود و داخل پرتال برای من ارسال کنید .
1400/08/08
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس صفحات 25 و 26 و 27 کتاب درسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
2- صفحات 34 و 35 کتاب کار علوی تا ابتدای تمرینات کار در کلاس حل و توضیح داده شد.
1- تمرینات صفحه ی 35 و 36 و 37 کتاب کار با دقت حل شود.
املا چهارم
دادزه، فتحیه
1- املای تخته ای در کلاس با مشارکت دخترای عزیزم با هدف تقویت هوش دیداری و شنیداری نوشته شد.
1- اولیای عزیز، املای دانش آموزان را ملاحظه کرده و امضا کنید.
1400/08/05
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- به سوالات درس سوم کتاب کار با دقت پاسخ دهید.
مطالعات اجتماعی چهارم
دادزه، فتحیه
1- پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان انجام شد.
2- به سوالات ارزشیابی فصل اول کتاب کار صفحات 155 و 156 پاسخ داده شد.
1- تصویر صفحات ارزشیابی فصل اول ارسال شود.
هدیههای آسمان چهارم
دادزه، فتحیه
1- پرسش کلاسی از تمامی دانش آموزان انجام شد.
قرآن چهارم
رجبی، مرضیه
تدریس صفحات 11 الی 14 کتاب قرآن
پرسش و پاسخ از دانش آموزان کلاس
ورزش چهارم
صفایی، منصوره
نرمش های تخصصی یوگا ، آموزش حرکت سگ
تمرین حرکت سگ در منزل
رایانه
رخ فروز، سمیه
وارد کردن اطلاعات ، وارد کردن داده های زمان تدریس شد.
تمرین صفحه 14 کتاب اکسل را انجام دهید.
هوش و استعداد تحلیلی
دادزه، فتحیه
1- به سوالات درس چهارم استعداد تحلیلی پاسخ داده شود.
1400/08/04
علوم چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس درس سوم (انرژی نیاز هر روز ما) با اهداف آموزشی زیر انجام شد:
با ارائه ی مثال و شواهد نشان دهد که مفهوم انرژی را درک کرده است.
بتواند میزان انرژی لازم برای انجام کارهای معمول روزمره را مقایسه کند.
مثال هایی از تبدیل شکل های انرژی به یکدیگر که روزمره استفاده می کند یا در طبیعت مشاهده می کند، بزند.
1- فعالیت صفحه ی 18 و 25 کتاب درسی در منزل انجام شود.
2- درس نامه ی درس سوم کتاب کار علوی با دقت مطالعه شود.
3- به سوالات درس سوم کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.
هنر چهارم
عبدالهیان، سمانه
آموزش سایه روشن حرفه ای با مداد رنگی ( تمرکز روی محو کردن مرزها ، تیرگی و روشنی ها )
کشیدن چند مستطیل باریک روی کاغذ و رنگ آمیزی به شیوه سایه روشن ( انتخاب رنگ با سلیقه دخترانم ) فرستادن عکس تمرینها در گروه هنر و خلاقیت روز شنبه ساعت 5 تا 6
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
مهارت " نه گفتن" آموزش داده شد.
داستانی از مهارت "نه گفتن" نوشته شود . عکس داستان خود را ارسال کنند.
1400/08/03
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- رفع اشکال از دروس تدریس شده ی گذشته انجام شد.
2- تدریس صفحه ی 24 کتاب درسی (حل مسئله) با هدف آشنایی با مفهوم کسر انجام شد.
1- تصویر صفحه ی 24 کتاب درسی را با کیفیت خوب ارسال کنید.
2- قسمت ارزشیابی فصل اول کتاب کار ریاضی صفحات 185 و 186 را با دقت حل نموده و تصویرش را ارسال فرمایید.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس و روخوانی درس چهارم (ارزش علم) با هدف آشنایی با ارزش علم و کاربردهای آن در زندگی انجام شد.
2- به سوالات قسمت درست و نادرست و قسمت درک مطلب پاسخ داده شد.
1- روخوانی درس در منزل انجام شود. (جهت تقویت هوش دیداری و شنیداری)
2- دخترای عزیزم، لطفا عکس قسمت های درست و نادرست و درک مطلب را با کیفیت عالی ارسال نمایند.
3- 8 خط املا بدون نقطه از درس راز نشانه ها نوشته شود و اولیای عزیز تصحیح فرمایند.
4- فیلم شعر حفظی روباه و زاغ را با چشمان بسته ارسال کنید.
نگارش چهارم
دادزه، فتحیه
1- سوالات درس سوم کتاب نگارش با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
1-لطفا تصویر درس سوم نگارش را ارسال فرمایید.
مهارت اجتماعی
شریعت زاده، گل آرا
جلسه دوم در باره مکالمات رسمی و اینکه چه ویژگی هایی دارد، تدریس شد.
در آخر کلاس هم دانش آموزان دو به دو سناریوهای مختلفی را درمورد مکالمات رسمی تمرین کردند.
با هماهنگی والدین، دانش آموزان یکی از تماسهای منزل را انجام دهند و آنالیز خود را در مورد اینکه شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، ارائه دهند.