فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تدریس درس معرفی میلیون با اهداف آموزشی زیر انجام شد: مهارت عددنویسی داشته باشد، عدد میلیون را بشناسد و درک درستی از آن داشته باشد، ارزش پول ها را درک کند، الگوهای عددی اعداد بزرگ را یاد بگیرد، بتواند برای عملیات شکل رسم کند، کار با چرتکه و جدول ارزش مکانی را یاد بگیرد، بتواند به خوبی مقایسه ی اعداد را انجام دهد و تقریب زدن اعداد را به خوبی انجام دهد. 2- تمرینات صفحه ی 16 و 17 و 18 تا سر قسمت کار در کلاس با همکاری دخترای خوبم حل شد.
تکلیف: 1- تصویر صفحات 16 و 17 و 18 کتاب درسی با کیفیت خوب، برایم ارسال شود. 2- تمرینات صفحه ی 26 و 27 کتاب کار ریاضی با نهایت دقت حل شود. 3- تکرار و تمرین جدول ضرب فراموش نشود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1- معنی شعر خبر داغ را نوشته و ارسال کنید. 2- Voice روخوانی درس فارسی انجام و ارسال شود. 3- یک املای 8 خط از درس دوم کتاب فارسی نوشته شود. (زیبانویسی فراموش نشود.)

نگارش چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- به تمامی سوالات درس دوم نگارش با همیاری و همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- تصاویر درس دوم کتاب نگارش را با کیفیت عالی برایم ارسال کنید.

استعداد تحلیلی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تمرینات جلسه ی دوم با همفکری دانش آموزان عزیزم حل و پاسخ داده شد.
تکلیف: 1- تمرینات درس دوم را حل کرده و تصویرش را با کیفیت خوب ارسال فرمایید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- پرسش کلاسی از دانش آموزان (درس اول و دوم) انجام شد. 2- تدریس درس سوم (خرید و فروش در محله) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: آشنایی با مکان هایی که نیاز های مردم محله را تامین می کنند، توانایی تشخیص تولیدی یا خدماتی بودن این مکان ها، احساس مسئولیت نسبت به نگهداری و مراقبت از امکانات عمومی، توانایی ترسیم جدول بودجه، آشنایی با مفاهیم درآمد و هزینه و پس انداز، توانایی انتخاب یک کالا با توجه به ویژگی های آن کالا و بودجه ی خود، کسب مهارت خرید 3- قسمت فعالیت های درس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: 1- سوالات و نکات مهم درس را در کتاب مشخص کرده و عکس آن را ارسال کنند. 2- به سوالات درس سوم از کتاب کار مطالعات با دقت پاسخ دهید. 3- مطالعه ی دروس فراموش نشود. 4- کنفرانس درس 1 را در منزل انجام داده و فیلمش را ارسال کنید.

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- پرسش کلاسی از دانش آموزان (درس اول و دوم) انجام شد. 2- تدریس درس سوم (ما به مسجد می رویم) با اهداف آموزشی زیر انجام شد: شناخت مسجدالنبی و مسجد قبا، فواید و ثمرات نماز جماعت و حضور در مسجد
تکلیف: 1- سوالات و نکات مهم درس را در کتاب مشخص کرده و عکس آن را ارسال کنند. 2- مطالعه ی دروس فراموش نشود. 4- کنفرانس درس 1 را در منزل انجام داده و فیلمش را ارسال کنید.

قرآن چهارم

مدرس: رجبی، مرضیه
فعالیت: تدریس صفحات 9 الی 12 کتاب قرآن از دانش آموزان روخوانی قرآن پرسیده شد.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش های تخصصی یوگا آموزش حرکت بچه
تکلیف: تمرین حرکت بچه در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: کارپوشه-کاربرگ-انتخاب کاربرگ و تغییر نام آن تدریس شد.
تکلیف: مطالب تدریس شده مطالعه شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- دوره ی مباحث تدریس شده ی گذشته، در کلاس انجام شد. 2- تعدادی سوال به دانش آموزان داده شد تا در کلاس حل کنند.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- مروری و رفع اشکال از درس اول انجام شد. 2- تدریس درس دوم (مخلوط ها در زندگی) تا سر مخلوط های یکنواخت در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1- درس اول علوم در منزل از دخترای گلم پرسیده شود.

هنر چهارم

مدرس: عبدالهیان، سمانه
فعالیت: شروع کار حرفه ای نقاشی با مدادرنگی ( طراحی اولیه گلدان و گلها ، تمرکز روی کادر بندی ، کمرنگی خطوط ، اندازه موضوع و تقارن شکلها )
تکلیف: کامل کردن طراحی اولیه با مداد ( اضافه کردن جزییات با خلاقیت دخترانم ) ارسال اثر کامل شده ( فقط طراحی بدون رنگ ) در گروه هنر و خلاقیت شنبه ( ساعت 5 تا 6 )

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- تمرین و سوالات صفحه ی 13 و 14 و 15 کتاب درسی با مشارکت دخترای عزیزم حل و توضیح داده شد.
تکلیف: 1- مرور جدول ضرب فراموش نشود. 2- درس نامه ی صفحه ی 23 و 24 از کتاب کار ریاضی با دقت مطالعه شود. 3- تمرینات کار در کلاس صفحه ی 25 از کتاب کار ریاضی با دقت حل شود. 4- تصاویر صفحه ی 13 و 14 و 15 کتاب ریاضی ارسال شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- روخوانی درس دوم انجام شد. 2- قسمت دانش زبانی (علائم نگارشی) تدریس و توضیح داده شد. 3- فایل صوتی قسمت گوش کن و بگو در کلاس پخش شد و دختران عزیزم به سوالات این قسمت پاسخ دادند. 4- روخوانی قسمت بخوان و بیندیش (در جست و جو) انجام شد و به سوالات درک و دریافت پاسخ داده شد. 5- تدریس و توضیح قسمت حکایت (قوی ترین حیوان جنگل) انجام شد.
تکلیف: 1- به سوالات درس دوم کتاب کار فارسی علوی با دقت جواب دهید.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- صفحه ی 12 کتاب درسی با عنوان «ماشین ورودی - خروجی» و با اهداف آموزشی زیر تدریس شد: مفهوم ماشین ورودی و خروجی را درک کند، عملیات ماشین را تشخیص دهد و قسمت ورودی خروجی را کامل کند. 2- رفع اشکال دروس گذشته در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1- تمرینات صفحه ی 13 کتاب درسی با دقت حل شود. 2- تمرینات صفحه ی 20 و 21 و 22 کتاب کار ریاضی را با تمرکز و حل شود. 3- تصویر صفحه ی 12 کتاب درسی ارسال شود.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1- املا از درس آفریدگار زیبایی در کلاس گفته شد. 2- لطفا اولیای عزیز، املای گفته شده را صحیح کنند و برای دخترم دو نمره (یکی برای نوشتن املا و یکی برای زیبانویسی) لحاظ کنند.
تکلیف: 1- تصاویر دفتر املا ارسال شود.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته با کمک و همکاری دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس سوم ( درآمد ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم واژه ی درآمد / درآمد ماهیانه و درآمد غیر ماهانه آشنا شدند . انیمیشن درآمد خرسی نمایش داده شد . کتاب داستان پول در می آورم از انتشارات قدیانی معرفی شد . پاورپوینت درآمد و مشاغل مختلف نمایش داده شد .
تکلیف: دخترهای با هوشم لطفا کاربرگ را بادقت انجام دهید . برای جلسه آینده چند عدد قبض گاز یا برق یا آب آماده کنار دست خود داشته باشید .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: