1400/08/23
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1. صفحه ی 34 کتاب درسی با عنوان تساوی کسرها و با اهداف زیر تدریس شد:
مفهوم کسرهای مساوی را به کمک شکل درک کند.
بتواند به کمک ضرب یا تقسیم کسرهای مساوی بنویسد.
2. تمامی تمرین های صفحه 34 با همیاری دختران عزیزم حل و توضیح داده شد.
3. تمرینات قسمت کار در کلاس صفحه ی 35 توسط دانش آموزان عزیزم حل و بررسی شد.
1. دانش آموزان عزیز تصاویر صفحه ی 33 و 34 و 35 کتاب درسی را ارسال کنند.
2. درس نامهی کتاب علوی صفحات 45 و 46 با دقت مطالعه و مثالها حل شود.
3. تمرینات صفحهی 46 و 47 و 48 کتاب کار علوی با دقت حل شود.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1. ماهنامهی شمارهی 2 بیدپا توسط دانشآموزان عزیزم در کلاس خوانده شد و به پرسشهای آن پاسخ داده شد.
2. قسمت واژهآموزی درس پنجم تدریس شد.
3. متن بخوان و بیندیش (قدم یازدهم) توسط دخترای خوبم در کلاس خوانده شد.
1. کلماتی که دارای ارزش املایی از درس پنجم کتاب درسی (رهایی از قفس) هستند را در دفتر املای کلاسی با خطی زیبا و خوانا بنویسید.
سواد مالی
ناطق، زهرا
این جلسه درس جدید تدریس نشد . دروس 1 تا 6 دوره شد و فعالیتهای کلاسی و منزل با مشارکت همه ی دانش آموزان داخل کتاب نوشته و یا تصحیح شد .
دخترهای قشنگم کتاب را با درس 7 تکمیل کنید .
1400/08/22
1400/08/19
مطالعات اجتماعی چهارم
دادزه، فتحیه
1- ابتدا درس پنجم دوره و پرسیده شد.
2- درس 6 (جهت های جغرافیایی) با اهداف زیر تدریس شد:
توانایی تشخیص جهت های جغرافیایی با توجه به محل طلوع خورشید، توانایی نشان دادن قطب شمال و جنوب بر روی کره ی جغرافیایی، آشنایی با نحوه ی تعیین شمال و جنوب جغرافیایی، کسب توانایی استفاده از قطب نما، توانایی تشخیص جهت پدیده های مختلف نسبت به یک پدیده ی مشخص و توانایی ترسیم جهت های فرعی و اصلی با داشتن جهت شمال
3- فعالیت صفحه ی 24 در کلاس انجام شد.
1- درس نامه ی درس 6 کتاب کار علوی با دقت مطالعه شود.
2- به پرسش های درس 6 کتاب کار پاسخ دهید.
3- فیلم کنفرانس درس 4 اجتماعی ارسال شود.
4- فعالیت صفحه ی 27 در منزل انجام شود و تصویرش ارسال شود.
5- کاربرگ شماره ی 7 در منزل انجام شود و تصویرش ارسال شود.
هدیههای آسمان چهارم
دادزه، فتحیه
1- درس ششم (حرمی با دو گنبد) با اهداف آموزشی زیر تدریس شد:
شناخت شخصیت امام موسی کاظم علیه السلام، آشنایی با شهر کاظمین، آشنایی با لقب امام موسی کاظم علیه السلام و آشنایی با اخلاق و رفتار امام موسی کاظم علیه السلام با دیگران
1- نکات و سوالات درس 6 مشخص و نوشته شود.
2- فیلم کنفرانس درس 4 هدیه ها ارسال شود.
3- نکات و سوالات درس 4 مشخص شده و نوشته شود.
قرآن چهارم
رجبی، مرضیه
تدریس صفحات 21 الی 23 کتاب قرآن
پرسش و پاسخ از دانش آموزان کلاس
ورزش چهارم
صفایی، منصوره
برگزاری تست پلانک
رایانه
رخ فروز، سمیه
ایجاد کار پوشه جدید و باز کردن کار پوشه و ذخیره کردن کارپوشه دوباره توضیح داده شد و پرکردن خودکار سلولها تدریس شد.
مطالب تدریس شده تکرار و تمرین شود.
1400/08/18
علوم چهارم
دادزه، فتحیه
1- ادامه ی تدریس درس چهارم از آیا الکتریسیته از همه ی مواد عبور می کند تا انتهای درس و با اهداف زیر انجام شد:
به اهمیت صرفه جویی در انرژی ها پی ببرد.
مثال هایی از منابع مختلف انرژی که بشر استفاده می کند، بزند.
منابع انرژی را در دو گروه تمام شدنی و تمام نشدنی قرار دهد.
از طریق رسم نمودار و یا نوشتن متن در برقراری ارتباط مهارت پیدا کند.
2- فعالیت صفحه ی 34 کتاب درسی با همکاری دخترای عزیزم پاسخ داده شد.
3- پرسش و پاسخ کلاسی از درس جدید انجم شد.
1- به سوالات قسمت تمرین درس چهارم کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید.
املا چهارم
دادزه، فتحیه
1- 8 خط املا با خطی زیبا و خوانا از درس 5 (رهایی از قفس) نوشته شود.
هنر چهارم
عبدالهیان، سمانه
کشیدن سایه روشن گلبرگ های یک گل به عنوان تمرین آخر دخترانم برای شروع رنگ آمیزی حرفه ای با مداد رنگی روی تابلوی اصلی ( تمرکز روی جهت رنگ آمیزی ، تیرگی و روشنی ها و از بین بردن مرز ها )
فرستادن عکس یک گل کامل رنگ شده ( فقط قسمت گلبرگ ها و مرکز ) روز شنبه ساعت 5 تا 6 در گروه هنر و خلاقیت
مهارت زندگی
بهروش، ملیکا
در " مدیریت استرس" ، خوردنی های مناسب استفاده کنیم . آموزش داده شد .
از دانش آموزان خواسته شد از غذاهای سالمی که در هفته استفاده می کنند، عکس بگیرند و برای معلم پایه ارسال نمایند .
1400/08/17
ریاضی چهارم
دادزه، فتحیه
1- تمرین 1 و 2 قسمت فعالیت صفحه ی 32 در کلاس تدریس و حل شد.
1- لطفا عکس قسمت تدریس شده در کلاس را ارسال کنید.
2- تمرینات صفحه ی 43 و 44 کتاب کار ریاضی با دقت حل شود.
فارسی چهارم
دادزه، فتحیه
1- تدریس درس پنجم با اهداف زیر انجام شد:
آشنایی دانش آموزان با تفکر خلاق و کاربرد آن در زندگی، معرفی مولوی و آثار وی به دانش آموزان، گسترش واژگان با استفاده از فرایند ترکیب
2- روخوانی درس توسط چند نفر از دانش آموزان انجام شد.
3- معنی ابیاتی که در متن درس آمده بود، برای دانش آموزان بیان شد.
4- قسمت درست و نادرست و درک مطلب را با مشارکت و همکاری دخترای عزیزم، پاسخ داده شد.
1- فایل صوتی درس 5 ارسال شود.
2- معنی ابیات درس رهایی از قفس در دفتر نوشته و ارسال شود.
3- تصویر پاسخ دهی به قسمت درست و نادرست و درک مطلب ارسال شود.
مهارت اجتماعی
شریعت زاده، گل آرا
در این جلسه در مورد عذرخواهی و تشخیص عذرخواهی واقعی و فیک را تمرین کردیم.
دانش آموزان یک نمونه ای واقعی از عذرخواهی که انجام دادهاند را بنویسند و با استدلال مشخص کنند آیا عذرخواهی واقعی بوده یا خیر.