فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: شهرزاد شمس

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. ادامه‌ی تدریس درس دوازدهم تا انتهاب درس انجام شد.
تکلیف: 1. دخترای عزیزم برای تثبیت درس، لطفا در منزل درس تدریس شده را، دوباره مطالعه کنند.

املا چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. برای روز شنبه دفتر املا را به همراه داشته باشید. 2. یک صفحه املا از درس‌های 11، 12 و 13 کتاب ادبیات‌فارسی در دفتر مشق، با خطی زیبا و خوانا نوشته شود.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. تدریس درس شانزدهم (آب و هوا) در کلاس توسط بارش فکری انجام شد. 2. کاربرگ‌های شماره‌ی 11 و 12 از انتهای کتاب درسی، در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. درس‌نامه‌ی صفحات 112 و 113 از کتاب کار را با دقت مطالعه کنید. 2. به سوالات صفحه‌ی 114 و 115 با دقت پاسخ دهید. 3. برای روز شنبه کتاب‌های درسی و کار را همراه داشته باشید.

ورزش چهارم

مدرس: صفایی، منصوره
فعالیت: نرمش ، تمرین طناب زنی سرعتی و پرتاب توپ داخل حلقه بسکتبال
تکلیف: تمرین طناب زنی در منزل

رایانه

مدرس: رخ فروز، سمیه
فعالیت: تبدیل داده های ستونی به صورت افقی و دادن لینک به داده ها تدریس شد.
تکلیف: مطالب تدریس شده تکرار و تمرین شود.

علوم چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مرور دروس گذشته توسط پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد. 2. ادامه‌ی تدریس درس یازدهم (بی‌مهره‌ها) در کلاس انجام شد. 3. تدریس درس دوازدهم (گوناگونی گیاهان) از ابتدا تا انتهای صفحه‌ی 106 در کلاس انجام شد.
تکلیف: 1. درس‌نامه‌ی درس یازدهم کتاب‌کار را با دقت مطالعه فرمایید. 2. به سوالات درس یازدهم کتاب‌کار پاسخ دهید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
تکلیف: 1. درس 14 و 15 کتاب مطالعات‌اجتماعی در منزل مطالعه شده، فردا در کلاس پرسیده می‌شود.

مهارت زندگی

مدرس: بهروش، ملیکا
فعالیت: جلسه 22، از کتاب مهارت های زندگی درس داده شد. مهارت مسائل را به خوبی درک کنیم.. آموزش داده شد. در مورد تغییرات رفتاری در سال جدید، صحبت شد.
تکلیف: سه مورد از تغییراتی که دانش آموزان لازم دارند در سال جدید در سبک زندگی خود داشته باشند ، در کلاس نوشته شد . در طول هفته یکی از این تغییرات را در منزل اجرا کنند.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. درس‌نامه‌ی صفحه‌ی 143 و 144 کتاب کار در کلاس توضیح داده شد. 2. سوالات قسمت کار در کلاس و تمرین صفحات 144 و 145 کتاب کار، با همکاری دانش‌آموزان حل و توضیح داده شد. 3. دوره‌ی و توضیح دروس گذشته‌ی فصل ششم کتاب درسی در کلاس انجام شد. 4. مبحث متوازی‌الاضلاع با انجام دست‌ورزی در کلاس تدریس شد. 5. تمرینات قسمت فعالیت صفحه‌ی 126 و کار در کلاس صفحه‌ی 127 و فعالیت صفحه‌ی 127 در کلاس حل و توضیح داده شد.

فارسی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: 1. مجددا روخوانی درس پانزدهم (شیر و موش) در کلاس انجام شد. 2. به سوالات قسمت درست و نادرست و درک مطلب با همکاری دختران عزیزم، پاسخ داده شد. 3. تدریس قسمت واژه‌آموزی (پسوند زار) در کلاس بیان شد. 4. قسمت قصه‌گویی و صندلی صمیمیت توضیح و دانش‌آموزان نظرات خود را در کلاس بیان کردند. 5. قسمت بخوان و بیندیش توسط دانش‌آموزان مهربانم در کلاس خوانده و در انتها نتیجه‌گیری‌های زیبای خود را در کلاس مطرح کردند. 6. به سوالات قسمت درک و دریافت توسط دختران عزیزم پاسخ داده شد. 7. قسمت مَثل در کلاس خوانده و توضیح داده شد.
تکلیف: 1. روخوانی درس پانزدهم (شیر و موش) و قسمت بخوان و بیندیش در منزل تکرار شد. 2. به سوالات درس پانزدهم از کتاب کار با دقت پاسخ دهید.

ریاضی چهارم

مدرس: دادزه، فتحیه
فعالیت: به سوالات و تمرین‌های پبک نوروزی با همکاری دانش‌آموزان پاسخ داده شد.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: بررسی فعالیت دانش آموزان در تعطیلات نوروز
تکلیف: دخترای خوبم لطفا بخش دوم کتاب را مرور کنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: