فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 1
فعالیت: با سلام و احترام با توجه به اینکه آموزش در کلاس رایانه به صورت عملی در کلاس درس اتفاق می افتد،لذا کتاب دانش آموزان جهت تمرین و تکرار در منزل نگه داری شود.لازم به ذکر است تکلیف مشخص شده معلم ، هر جلسه (تصویر،فیلم،فایل)برای آموزگار در پرتال ارسال گردد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: طرح سنجش استعداد گونیا ( تشخیصی ریاضی ) برگزار شد.کار ریاضی فعالیت کلاسی صفحه 30 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: با سلام و عرض ادب کتاب کار علوم تحویل داده شد لطفاً برای شنبه فصل 1 و 2 قسمت درسنامه و سوالات مطالعه شود پرسش کلاسی صورت می‌گیرد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس دوم مسجد محله ی ما روخوانی پرسش انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: صفحه 24 سوال 1 و 2 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود .روز شنبه کتاب نگارش برای بررسی تا پایان صفحه 24 کامل باشد .

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: املا از درس کتابخانه ی کلاس ما به همراه جعبه کلمات درس اول گفته شد.
تکلیف: والدین گرامی : دفتر های املا تحویل دانش آموزان داده شده است ، حتما جدول غلط های املایی توسط دانش آموزان تکمیل شود و دفترهای املا را امضا فرمایید.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس 2 ( پرندگان چه می گویند؟ ) تدریس و به سوالات آن پاسخ داده شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: پیک ارمغان شماره 3 با دقت حل وحتما توسط والدین امضا شود نام و نام خانوادگی نوشته و شنبه به کلاس آورده شود.برگه «مشخصات من» تحویل دانش آموزان داده شده است ، لطفاً توسط والدین تکمیل شود و توسط دانش آموزان رنگ آمیزی و شنبه به کلاس آورده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: بازی های ریتمیک و حرکتی با حلقه و کاپ گیم: اهمیت و مزایای بازی این هفته تقویت دقت و تمرکز شنیداری (گوش دادن به توقف موسیقی و نام رنگ‌ها) رشد مهارت‌های ریتمیک (حرکت هماهنگ با ضرب موسیقی) افزایش سرعت واکنش (واکنش سریع به توقف موسیقی و تغییر جای رنگ‌ها) تقویت مهارت‌های تشخیص رنگ و حافظه دیداری ایجاد هماهنگی حرکتی و تعادل بدن (چرخیدن دور حلقه و پریدن داخل آن) پرورش مهارت‌های اجتماعی و تعامل گروهی (رعایت نوبت، جایگزینی سریع با دیگران) تقویت انعطاف‌پذیری ذهنی (تغییر جهت و جایگاه بر اساس دستور معلم) افزایش نشاط، هیجان و تخلیه انرژی مثبت بالا بردن اعتماد به نفس در واکنش سریع و درست در جمع

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: در این جلسه، با هدف آموزش رفتار مؤدبانه و آشنایی با کلمات جادویی "لطفا"، "بفرمایید"، "سپاس"، "متشکرم" و "ببخشید"، فعالیت‌های متنوعی انجام دادیم. دانش آموزان از طریق قصه‌خوانی، نمایش عروسکی و ایفای نقش، با کاربرد این کلمات جادویی در موقعیت‌های مختلف آشنا شدند.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحه 13کتاب درسی با موضوع شمارش چند تا چند تا با هدف الگو یابی و شمارش چند تا چند تا با استفاده از ابزار چینه, چوب خط،محور و الگوی عددی تدریس و تمرینات آن همراه با دست ورزی حل شد.کتاب درسی داخل کلاس می باشد.
تکلیف: دختر باهوشم سوالات زیر را در دفتر تکلیف بنویس ابتدا با دقت بخوان و به سوالات آن پاسخ صحیح بده.1) با کارت‌های 5 و 7 و 0 هرچقدر می توانید عدد دو رقمی بسازید. 2 ) با رقم های 9 و 4 و 0 هرچقدر می توانید عدد دو رقمی بسازید . 3) عددی هستم یکانم 7 دهگانم 4 تا از یکانم کم تراست . من چه عددی هستم ؟

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: تمرینات صفحه 12 و 13 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد. درس دوم «هوای سالم ، آب سالم» تدریس و انیمیشن های آموزشی مربوط به این درس برای دانش آموزان پخش شد.نکات مهم درس دوم «هوای سالم ، آب سالم» در کتاب کار خط کشیده شد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: کتابچه گنجینه شماره 1 زنبور تلاشگر ،سواد خواندن و درک مطلب (پرلز ) با هدف بهبود سواد خواندن و درک مطلب با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: صفحه 23 سوال از مسجد محله ی ما کلاس تا به طرف خانه رفتند. صفحه 23 سوالات 2 و 3 و 4 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: املای تقریری به صورت جمله از درس اول ( کتابخانه ی کلاس ما ) در دفتر املا گفته شد. دفتر املا در کلاس می‌باشد.
تکلیف: فردا املا از درس کتابخانه ی کلاس ما به همراه جعبه کلمات درس اول گفته می شود مطالعه فراموش نشود.

قرآن دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحه 7 پیام قرآنی همراه با معنی و قواعد ساکن تدریس و صفحات 8 و 9 و 10 به صورت بخش بخش خوانده شد.

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: درس نیاز و خواسته، داده شد چند تمرین از درس قبل( ارزش کالا ) حل شد پاورپوینت از درس نیاز و خواسته نمایش داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحه 12 با هدف یاد آوری جمع نظام دار و شکل سازی تدریس شد.
تکلیف: دخترم خلاق باش صفحه 12 را با خط کش شابلون مانند نمونه با 4 مثلث هر شکلی که دوست داری خلق ورنگ آمیزی کن .

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: بخش دوم درس آب سالم ،هوای سالم تدریس و صفحات 18 و 19 و 20و 21 به سوالات پاسخ داده شد.
تکلیف: دانشمند کوچک، قسمت ( گزارش کنید) صفحه 21 کتاب درسی را در برگه a4 با خط زیبا بنویس و برای شنبه به کلاس بیاور .

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: بیاموز و بگو درس مسجد محله ی ما با هدف آشنایی با نشانه ی ( و ) با چند صدای مختلف تدریس و به سوالات آن با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: جعبه کلمات درس کتابخانه ی کلاس ما برای روز 4 شنبه پرسیده می شود.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: سوال 3 صفحه 22 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: سوال 1 صفحه 22 از هنگامی که مهدی تا کودکان وجود دارد کامل شود. سوال 2 و 4 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز با دخترای قشنگم مقدار مناسب غذا خوردن ، درک اهمیت تعادل در وعده‌های غذایی (نه کم‌خوری و نه پرخوری) ، یادگیری نشانه‌های سیری و گرسنگی بدن و مهارت تصمیم‌گیری سالم را آموختیم.
تکلیف: مرور درس آراستگی و فعالیت‌های آن انجام شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه سه روش برای باز کردن فایل جدید در نرم افزار ورد آموزش داده شد، همچنین دخترهای عزیزم با صفحه کلید، دسته بندی و کاربرد کلیدهای صفحه کلید آشنا شدند.
تکلیف: دخترهای عزیزم درسی که امروز در کلاس آموختی (دسته بندی و کاربرد کلیدهای صفحه کلید یعنی صفحه 14 تا 18 کتاب رایانه) را برای پدر یا مادر عزیزت توضیح بده، هفته آینده دوشنبه 21 مهر از شما پرسش خواهم کرد. لطفا هر جلسه کتاب رایانه را همراه داشته باشید.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحه 11 کتاب درسی با هدف یاد آوری الگوی 5 تا 5 تا و الگوی 10 تا 10 ،ساعت گذشته و مانده وجمع چند عدد تدریس و تمرینات آن حل شد. فایل مربوطه بارگذاری شد.کتاب کار ریاضی فعالیت کلاسی صفحه 24 و تمرین صفحات 25 و 26 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: فعالیت عملکردی صفحه 27 کتاب کار انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: واژه سازی درس مسجد محله ی ما با هدف آشنایی باواژه سازی پیشوند (با) تدریس و به سوالات آن با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد. روخوانی درس دوم همراه با بازی ( خنده ، گریه ، ناراحت ، و عصبانی ) پرسش صورت گرفت. شعر یار مهربان پرسیده شد.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: نگارش صفحه 20 سوال 2 و 3 و صفحه 21 سوال 3 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
تکلیف: صفحه 21 سوال 1 از بعد از نماز ، تا ( بزرگ انجام بدهیم .» و صفحه 21 سوالات 2 و 4 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.

هنر دوم

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: در مورد موضوع دوسالانه هنر یک قصه گفته شد و بچه ها قصه را به تصویر کشیدند . موضوع دوسالانه هنر (زباله) می باشد .

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف ب و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، نوشته شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده، نوشته شود و جلسه‌ی آینده همراه دختران گلم باشد. دفتر و کتاب زیبانوبیسی، هر جلسه آورده شود.

آزمایشگاه

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: آزمایش هوای سالم صفحه 17 کتاب درسی انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: طرح سنجش استعداد گونیا ( تشخیصی علوم ) برگزار شد.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل دوم (قسمت اول ) با موضوع هوای سالم، صفحه 17 تدریس شد. فایل مربوطه بار گذاری شد. فعالیت پایین (صفحه 17 آزمایش) در زنگ آزمایش علوم به صورت عملی تدریس انجام می شود.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس مسجد محله ی ما روخوانی لغات مهم درس خط کشیده شد. فایل خط کشی لغات مهم درس دوم بارگذاری شد.
تکلیف: جعبه کلمات درس کتابخانه ی کلاس ما فردا پرسیده می شود .دخترم روخوانی درس مسجد محله ی ما فراموش نشود.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: صفحه 20 سوال 1 از ( مردم محله ی تا کنار حوض قرار دادند .) و سوال 4صفحه 20 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: یک صفحه املا از لغات درس مسجد محله ی ما در دفتر تکلیف نوشته شود.

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: حرکت شمع مقدماتی آموزش داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحه 7 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: