فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: ارغوان 1

با طبیعت

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: دختران امروز مجددا در مورد حفظ کره زمین صحبت کردیم و این بار درباره بازیافت گفت و گو کردیم که بعضی از مواد ها و وسایل ها قابل بازیافت هستند یعنی می‌توانند مجددا به طبیعت بازگردند و قابل استفاده بشوند و همچنین تفکیک انواع زباله ها از هم آموزش داده شده و بعد از آن بازی بازیافتی با وسایل دورریختنی در کلاسمون انجام دادیم و کلی خوش گذشت

دانشمند کوچک

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب خدمت اولیا مهربان : دانشمندهای کوچک من امروز باهم آزمایش تخم مرغ جادویی با کمک آب شور و آب شیرین ( معمولی ) انجام دادند و متوجه شدند که تخم مرغی که داخل ظرف آب شور بود روی آب باقی ماند ولی تخم مرغی که داخل ظرف آب معمولی بود به انتهای آب داخل ظرف ماند.

با طبیعت

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: سلام عرض ادب امروز به دختران گلم در زنگ با طبیعت انیمیشن حفظ محیط زیست آشنایی با کره زمین نمایش داده شد و برای حفظ سرزمین خود با دختران بحث و گفتگو کردیم که چه کارهایی انجام دهند تا کره زمین همیشه سالم و تمیز باشد و بعد از آن کاردستی کره زمین انجام شد .

تابستانه

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ تابستانه دختران به گروه های دونفره تقسیم شدند سپس باهم مسابقه تکنیک چاپ با بادکنک به شکل کره زمین انجام دادند.

پرتال هوش

مدرس: کسمائی، الهام
فعالیت: در زنگ هوش دختران به صورت گروهی بازی بگرد ، ببین و پیدا کن با وسایل موجود در کلاس انجام دادند سپس دخترانم کاربرگ مربوط به این بازی را رنگ آمیزی شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: