فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: احمد شاملو

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با راه‌های جداسازی مخلوط‌های ناهمگن با استفاده از کاغذصافی ، الک و آهنربا و خاصیت مغناطیسی آن برای جذب براده‌های آهن مخلوط در نمک.
تکلیف: نداریم.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با عناصر داستان ( شخصیت، وقایع، زمان، مکان و نتیجه ) و نحوه‌ی داستان‌نویسی.
تکلیف: تهیه‌ی کتابچه‌ی زیبا.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با احتمال و عبارات آن ( به طور حتم اتفاق می‌افتد، به طور حتم اتفاق نمی‌افتد، به احتمال برابر اتفاق می‌افتد، به احتمال کمتر اتفاق می‌افتد، به احتمال بیشتر اتفاق می‌افتد) بررسی مثال‌های مختلف و احتمال پیشامد آن. انجام دست‌ورزی چرخنده‌ی اعداد.
تکلیف: نداریم.

ریاضی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با واحدهای پولی ریال و تومان و تبدیل آنها. انجام دست ورزی پول با اسکناس و سکه‌های کاغذی و برگزاری مسابقه‌ی دو نفره.
تکلیف: حل تمارین داده شده در دفتر مشق.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از ماژیک یک نقاشی به شکل تصویرسازی با خطوط ساده کشیدند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان آبرنگ و قلمو و یک عدد مقوا سفید ضخیم سایز a4 یا a3 همراه بیاورند.

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: -آشنایی با ایستگاه فضایی بین الملل(Iss)، چگونگی ساخت ،مونتاژ و راه اندازی. قسمت های مختلف ایستگاه فضایی و چگونگی تامین انرژی آن. -نحوه ی زندگی فضانوردان و پژوهش های آنها در نبود جاذبه و شرایط بی وزنی. -چگونه فضانورد شویم.(داشتن تحصیلات عالی در رشته های مختلف ، زبان انگلیسی و آشنایی با نجوم و فضا شرایط مهم فضانورد شدن هستند) -برای تمام مباحث تصاویر و ویدیوهای مربوطه در کلاس نمایش داده شد.

علوم چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آشنایی با مخلوط و انواع آن. تهیه‌ی مخلوط غیریکنواخت ( ناهمگن ) با ترکیب دانه‌های نخود، لوبیا و ذرات نشاسته. تهیه‌ی سه بشر: 1/ رونشین ( ترکیب روغن در آب ) ، 2/ ته‌نشین ( خاکشیر در آب ) ، 3/ محلول ( الکل در آب ).
تکلیف: مخلوط بسازید . جامد در جامد یا جامد در مایع . دو یا چند ماده‌ی دلخواه را با یکدیگر ترکیب کرده و مخلوط دلخواه خود را تهیه کنید و به کلاس بیاورید.

فارسی چهارم

مدرس: خداویسی، مهسا
فعالیت: آموزش مصراع ، بیت ، قافیه و ردیف. ابیاتی به دانش‌آموزان داده شد و قافیه و ردیف مشخص شد.
تکلیف: عکس از تخته‌ی کلاس در قسمت کاربرگ بارگذاری شد حتما دانش‌آموزان مطالب گفته شده را در دفتر مشق خود وارد کرده و خیلی خوب مطالعه کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: