فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 1

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: انجام سه صفحه کتاب کار ریاضی تم 11
تکلیف: مابقی تم 11 کتاب کار ریاضی انجام شود. مرسی.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر تمرین مرتب کردن جملات به هم ریخته ، تشخیص ه آخر چسبان و تنها و ِ دوستی در کلمات گفته شده، تشخیص ی آخر و ای آخر تنها در کلمات، روان خوانی کلمات و جملات از عزیزان نیز پرسیده شد.

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس دهم با همراهی و مشارکت دانش‌آموزان عزیز تدریس شد و فعالیت کلاسی مربوط نیز با مشارکت فعال بچه‌ها انجام گرفت. کلیپ آموزشی مربوط به این درس هم در کلاس بارگذاری شده است. از همراهی ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس دهم انجام شود سپاس.

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: با سلام خدمت شما امروز قلعه رفتن و اصول قلعه رفتن به دانش آموزان آموزش داده شد

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: درک مفهوم مساوی و درست کردن دسته های مساوی با اشیای ملموس در منزل، آشنایی با علامت مساوی ، عددنویسی هشت، آشنایی با حالت های مختلف عدد هشت با ابزار مختلف، تقارن شطرنجی و کامل کردن نقاشی در صفحه شطرنجی ، اتمام تم یازده کتاب ریاضی

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر مرور تدریس ِ دوستی مثل مدادِ رادین که دو کلمه را با هم دوست می کند و اگر کلمه ای گفته شد و منتظر کلمه دیگری بودیم ِ دوستی می گذاریم. تمرین پیدا کردن کلمات مرتبط به هم با ِ دوستی و تمرین جمله سازی با آن و بازی تشخیص ِ دوستی و ه آخر تنها و چسبان در کلمات.
تکلیف: صفحه 90 کتاب کار فارسی کامل شود. دیکته و روان خوانی نیز فراموش نشود. ممنونم.

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... ساخت کلاژ تلفیقی با استفاده از اوریگامی ساخته شده ی جلسه قبل ....سپس فضاسازی و رنگ آمیزی اثر ....
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و وقت بخیر مروری بر تم 9 و 10 ریاضی و اتمام کتاب کار ریاضی تم 10.(به دلیل کمبود وقت تصحیح نشده)

علوم اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مروری بر فصل دنیای گیاهان و اتمام کتاب کار علوم فصل گیاهان

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مروری بر می کاری و تشخیص می کاری و می اسمی در کلمات. مروری بر نشانه ز و 4 شکل اِ , کلمه خوانی و تمرین دیکته در پای تخته، تدریس ای آخر تنها با داستان که بعد از ه آخر تنها و چسبان فقط میاد. 2 صفحه کتاب کار فارسی نشانه اِ نیز انجام شد.
تکلیف: یک صفحه کتاب کار فارسی صفحه 89 انجام شود. دیکته و روان خوانی فراموش نشود. برای فردا عزیزان کتاب روان خوانی و ماژیک وایت برد به همراه داشته باشند. فردا دیکته و روان خوانی تمرین می شود. مرسی.

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام.... مرور اوریگامی ساخته شده در کلاس آنلاین و رفع اشکال دانش آموزان ....سپس رنگ آمیزی اوریگامی فوق

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: بازی ریتم و گیم در این فعالیت، موسیقی برای کودکان پخش شد و آن‌ها باید همزمان با شنیدن ریتم، با کشیدن خط و نقطه سرعت و کیفیت ریتم را روی کاغذ نمایش می‌دادند. کودکان هنگام شنیدن نت‌های کِشیده (آهسته‌تر) خط‌های بلندتر و هنگام شنیدن نت‌های کوتاه و سریع نقطه‌ها یا خط‌های کوتاه می‌کشیدند. هدف‌های آموزشی این بازی 1.تقویت درک ریتم و سرعت نت‌ها 2.هماهنگی گوش و دست (شنیداری-حرکتی) 3.افزایش تمرکز و دقت شنیداری 4.آزادی بیان هنری و کاهش استرس 5.آشنایی مقدماتی با مفهوم کشش نت‌ها

علوم اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مروری بر دنیای گیاهان و نمایش ریشه های خوراکی، آشنایی با ریشه ،چرخه زندگی لوبیا و درخت سیب. انیمیشن رشد گیاه.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام و عرض ادب تدریس اِ اول ِ غیر اول،آخر چسبان مثل دانه، آخر تنها مثل آزاده با شعر و داستان 4 تا برادر و کدگذاری آقای مربی اسکیت سوار. مثلا اِ اول قد بلندی داره اسکیت به پا داره و برای بقیه نشانه ها هم اسکیت خریده، مثلا ب زیرش اسکیت گذاشت و با ِ دوست شد، اخر چسبان و آخر تنها هم چون بچه های آخر بودن همیشه آخر میان، آخر چسبان چون ترسو هست همیشه باید دست کسی رو بگیره ولی آخر تنها همیشه تنهاست دست کسی رو نمی گیره و با یک شکلی ها مثل ر،ز,د میاد. تمرین جدول دوستی و مثال آوردن از ترکیب ها توسط دانش آموزان انجام شد،عزیزان کلمات نگارش را روان خوانی کردند و نوشتند، ترکیب ها را نیز خواندند.
تکلیف: کلمات مشق خوانده و نوشته شود.مرسی

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه صفحات 40 و 41 کتاب تدریس شد. و مطالب آموزش داده شده بصورت تصادفی (اسپینر) از دانش آموزان سوال شد.

ریاضی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: سلام وقت بخیر انجام تقارن شطرنجی در کتاب ریاضی با داستان و شعر، معرفی سود و کو 6 در 6 و قوانین آن، عدد نویسی 7 و مروری بر جمع با چوب خط و شمارش چشمی و اتمام تم 10 کتاب ریاضی.

فارسی اول

مدرس: رفیعی، بنفشه
فعالیت: مروری بر نشانه ز و جدول ترکیب، روان خوانی کلمات و جملات و پرسش از عزیزان، اتمام کتاب نگارش نشانه ز، انجام دو صفحه کتاب کار فارسی نشانه ز
تکلیف: ادامه کتاب کار فارسی نشانه ز.مرسی

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 8 داده شد و در رابطه با مدیریت خشم توضیح داده شد . دانش آموزان گرامی لطفا تکالیف درس 8 انجام شود ، سپاسگزارم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: