1404/09/26
علوم اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
باسلام.
مرور مفاهیم آموزش داده شده و انجام کتاب کار علوم
مرور گیاهان، مفهوم اجسام سنگین و سبک ، زیر آب و روی آب
پرسش و پاسخ مفاهیم آموزش داده شده از دانش آموزان عزیزم
هنر اول
مدرس:
خوشدامن، مهتاب
فعالیت:
باسلام ....
ساخت کاردستی یلدا (آموزش کلاژ هندوانه ) سپس طراحی و فضاسازی مرتبط و رنگ آمیزی کل اثر
بازی استراتژیک
مدرس:
مهدی هداوند، مینا
فعالیت:
ریتم و نقاشی
روی دیوار یک نقاشی نصب شده بود. بچهها با حرکت و ریتم مشخص به سمت نقاشی میآمدند و تا قبل از صدای بوق فرصت داشتند بخشهایی از آن را رنگآمیزی کنند. با شنیدن بوق، حرکت و رنگ کردن متوقف میشد.
اهداف بازی:
تقویت حس ریتم و هماهنگی حرکت با موسیقی
افزایش تمرکز و دقت شنیداری
پرورش خلاقیت و بیان هنری
تمرین کنترل هیجان و رعایت قوانین بازی
تقویت کار گروهی و نوبتگیری
1404/09/25
فارسی اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
سلام و عرض ادب تدریس نشانه اُ با داستان تولد و خرید کلاه و کدگذاری (اُ.....چه کلاه قشنگی) جدول دوستی و ترکیب نشانه ها با ُ ، مثال گفتن دانش آموزان از ترکیب ها، جایگاه آن ها در کلمات و درست کردن اُردک با خمیر.روان خوانی کلمات نگارش و جمله خوانی نیز از تک تک عزیزان به صورت فردی پرسیده شد.
تکلیف:
پسر عزیزم یک صفحه از کتاب کار فارسی مربوط به نشانه اُ را حل کن و 5 خط املا تا نشانه های تدریس شده بنویس.
نگارش اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
امروز دو صفحه از نگارش مربوط به نشانه اُ حل شد.
ورزش اول
مدرس:
باقرپور، محمدمبین
فعالیت:
گرم کردن پویا
بازی
مسابقه طناب کشی
بازی فوتبال
1404/09/24
ریاضی اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و وقت بخیر. امروز تمرینات مربوط به تم 12 کتاب کار ریاضی حل شد. مباحث آموزش داده شده دوره شد.
فارسی اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
امروز در زنگ فارسی خواندن و نوشتن نشانه و کلمات آموزش داده شده مرور شد. جمله سازی تمرین شد. و ی پنهان به دانش آموزان آموزش داده شد.
تکلیف:
به منظور روز پژوهش فردا در مدرسه نمایشگاه پژوهش برای دانش آموزان برگزار می شود. لطفا همه عزیزان روزنامه دیواری کوچک مثل A4 یا دست سازه ای با موضوع بررسی زندگی حشرات کوچک مثل مورچه و پروانه و نقش آن ها در طبیعت درست کنند و فردا با خود بیاورند. متشکرم.
مهارت زندگی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه درس 10 داده شد و دانش آموزان یاد گرفتند چطور ویژگی ها و خصوصیات افراد را دسته بندی کنند .
رایانه
مدرس:
سیفی، راضیه
فعالیت:
در این جلسه در نرم افزار paint با کمک ابزارهایی که تاکنون آموختیم مثل شکلک قلب، ستاره و سطل رنگ، نقاشی زیبا بعنوان کارت تبریک برای روز مادر تهیه کردیم.
1404/09/23
ریاضی اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
عرض سلام و وقت بخیر. تم 12 کتاب ریاضی کامل شد .
فارسی اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
مرور ِ دوستی ومعرفی یِ میانجی به همراه بیان داستان
در ادامه تمایز ِ ویِ دوستی بین دو کلمه
زنگ آخر با هدف تقویت مهارت های خوانداری ونوشتاری متنی در قالب چند جمله روی بورد نوشته شد دانش آموزان ابتدا جملات را داخل دفتر نوشته وبعد روخوانی کردند
تکلیف:
پسرهای عزیزم لطفا 2 صفحه ی اول مربوط به نشانه ی از کتاب کار فارسی را حل کنید
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام خدمت اولیای عزیز
درس یازدهم تدریس شد. فعالیت کلاسی با همکاری خوب بچههای گلم انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس نیز در کلاس بارگذاری شد.
سپاس از همراهی شما.
تکلیف:
لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود و لطفا بچه ها هفته آینده کتاب بیاورند و یک سری از بچه های عزیزم کتابهایشان سیمی نشده و صفحات جدا شده لطفا کتاب را سیمی کنید ممنونم از همراهی بزرگواران.
شطرنج
مدرس:
ترکمان، نسترن
فعالیت:
به نام خدا
آموزش قلعه رفتن به صورت حضوری و با تخته آموزشی به عزیزان آموزش داده شد
برای جلسه بعد حتما کتاب کار شطرنج به همراه دانش اموزان باشد
مهارت اجتماعی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه اتیکت مکالمه 2 آموزش داده شد و دانش آموزان درجه صداها رو در فضاهای مختلف یاد گرفتند .
1404/09/22
ریاضی اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
تم 12 کتاب ریاضی با تاکید بر اهداف آموزشی زیر دنبال شد. الگوی شطرنجی - رنگ آمیزی چینه ها - شمارش - آشنایی با عدد 9 - علامت مساوی .بیشتر و کمتر
فارسی اول
مدرس:
فرجی، مریم
فعالیت:
باسلام تدریس نشانه ی به صورت ایفای نقش وبیان داستان توسط آموزگار انجام شد در ادامه تمایز ی با نشانه 4شکلی ی بررسی شد ترکیب صامت ومصوت و ذکر مثال برای هر ترکیب . روخوانی و روان خوانی متن دریا انجام شد. در ادامه تدریس ی میانجی صورت گرفت همچنین تمریناتی با هدف تطابق ضمایر با شناسه افعال در دفتر مشق انجام شد. با هدف تقویت مهارت های روخوانی و روان خوانی به صورت گروهی و انفرادی کلمات و متن نشانه ی صفحه 31 و 32 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ انجام شد.
تکلیف:
صفحه 31 و 32 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ روخوانی و روان خوانی شود. صفحه 97 و سوال 8 صفحه 98 کتاب کار فارسی علوی انجام شود.