فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 2

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: عرض سلام و احترام. روز مادر را خدمت تمام مادران عزیز تبریگ می گم . انشالله که سایه تون سالیان سال بالای سر گل پسرهای عزیزمون باشه. امروز با پسرانم نوشتار کلمات، جملات و روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: گل پسرای عزیزم کتاب کار فارسی تمرینات مربوط به نشانه ش کامل شود. آخر هفته‌ی خوبی داشته باشید.

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام.. کلاژ تلفیقی ( اوریگامی + طراحی محیط ) سپس رنگ آمیزی کل اثر ...

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: فلش کارت در این بازی، مجموعه‌ای از فلش‌کارت‌ها را که روی هرکدام یک حرکت تعادلی یا یک حرکت حرکتی طراحی شده نشان داده میشد. دانش آموز بعد از دیدن هر کارت باید حرکت را اجرا می‌کرد؛ فواید 1) تقویت درک ریتم و پایه‌های موسیقی 2) افزایش تمرکز و دقت 3) هماهنگی چشم و دست و بدن 4) تقویت حافظه کوتاه‌مدت و توالی 5) افزایش اعتمادبه‌نفس

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه چهارشکلی ( اِ ) تمرین ( اِ ) دوستی، تدریس نشانه ( ش ) ، کلمه سازی با نشانه ( ش) ، جایگاه نشانه در کلمات ، با داستان شهر موش ها تدریس شد. روانخوانی از متن درس، بخش کردن کلمات جدید، تمرین جدول دوستی
تکلیف: باسلام. کتاب کار فارسی علوی دوصفحه اول نشانه ( ش ) انجام شود. املا از ( اِ ) دوستی نوشته شود. تمرین روانخوانی را دانش آموزان عزیز داشته باشند. فردا کتاب روانخوانی و نگارش همراه پسران عزیز باشد. باتشکر

نگارش اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. کتاب نگارش نشانه ( ش ) به صورت گروهی انجام شد.

ورزش اول

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: نرمش اجرای آزمون لی لی تعادلی و بازی فوتبال

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه های آموزش داده شده. تمرین جدول ترکیب، املا کلاسی در دفتر دیکته از نشانه ( ای )
تکلیف: باسلام. کاربرگ داده شده انجام شود. املا از نشانه ( اِ ) نوشته شود. فردا تدریس نشانه ( ش ) را خواهیم داشت. کتاب فارسی،نگارش،کتاب کار فارسی همراهشان باشد.

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: به علت برگزاری اردو ، کلاس مهارت زندگی تشکیل نشد.

رایانه

مدرس: سیفی، راضیه
فعالیت: در این جلسه به مناسبت روز مادر به پسرهای عزیزم آموزش داده شد چطور با هوش مصنوعی copilot کارت پستال تبریک روز مادر طراحی کنند.
تکلیف: لطفا در منزل پسرهای نازنینم این کار را انجام دهند و فایل آماده شده را برای بنده ارسال کنند.

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. انجام دو صفحه از کتاب کار ریاضی تم 11 به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان با مفاهیم تقارن، عدد هشت ، جمع انتقال و مفهوم مساوی( برابر ) و...
تکلیف: باسلام. دو صفحه باقی مانده تم 11 در منزل انجام شود. صفحه 81 و 82 باتشکر از همراهی شما عزیزان

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. مرور نشانه ها و جایگاه نشانه به صورت پرسش و پاسخ از دانش آموزان. روانخوانی از نشانه چهارشکلی( اِ )
تکلیف: باسلام. تمرین رواخوانی از کتاب کلمه های کوچولو، داستان های بزرگ از نشانه ( اِ ) املا از نشانه ( اِ ) نوشته شود. باتشکر از همراهی شما عزیزان

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام و احترام خدمت اولیای گرامی امروز درس دهم با همراهی و مشارکت دانش‌آموزان عزیز تدریس شد و فعالیت کلاسی مربوط نیز با مشارکت فعال بچه‌ها انجام گرفت. کلیپ آموزشی مربوط به این درس هم در کلاس بارگذاری شده است. از همراهی ارزشمند شما صمیمانه سپاسگزارم.
تکلیف: لطفا فعالیت منزل مربوط به درس دهم انجام شود سپاس.

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: با سلام خدمت شما امروز قلعه رفتن و اصول قلعه رفتن به دانش آموزان آموزش داده شد

ریاضی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: باسلام. تم 11 کتاب ریاضی به صورت گروهی روی برد آموزشی تدریس شد. اهداف تم : آشنایی با عدد هشت ، نوشتن صحیح عدد هشت ، چوب خط عدد هشت ، مفهوم مساوی( برابر )، الگویابی شطرنجی و خط تقارن
تکلیف: باسلام. تکلیف صفحه 76 و 77 کتاب ریاضی انجام شود. باتشکر

فارسی اول

مدرس: فرجی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام. مرور خانواده ی چهار شکلی اِ ِ و تدریس ِ دوستی یا ِ ربط با استفاده از کلیپ آموزشی و شعر . ذکر مثال کلماتی که ِ دوستی دارند توسط دانش آموزان و جمله سازی و ..... انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی تا آخر نشانه اِ تکمیل شود. املا از چهار شکل نشانه اِ نوشته شود. روانخوانی صفحه ی 25 و 26 کتاب کلمه های کوچک و داستان های بزرگ انجام شود. با تشکر از همراهی اولیا بزرگوار

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... ساخت کلاژ تلفیقی با استفاده از اوریگامی ساخته شده ی جلسه قبل ....سپس فضاسازی و رنگ آمیزی اثر ....
پیام مشاور

پیام مشاور

رده: فوق برنامه
توضیح: قدرت قصه‌های واقعی والدین بچه‌ها از خاطرات شما یاد می‌گیرند چگونه زندگی کنند. وقتی از خاطرات دوران کودکی‌تان برای فرزندتان داستان می‌گوییداز ترس‌ها، شادی‌ها، اشتباه‌هامغز فرزندتان در حال ساخت نقشه‌هایی برای درک احساس، یادگیری از تجربه و پذیرفتن نقص‌ها است. تحقیقات نشان می‌دهد کودکانی که والدینشان با آن‌ها درباره‌ی گذشته‌ی خود حرف می‌زنند: واژگان و درک زبانی بالاتری دارند. احساسات را بهتر می‌شناسند و نام می‌برند. در آینده، حس هویت قوی‌تر و اضطراب کمتری تجربه می‌کنند. وقتی شما از تجربه‌ای واقعی می‌گویید، کودک نه‌تنها می‌شنود بلکه احساس شما را بازسازی می‌کند. او در ذهنش تمرین می‌کند: «اگر من بودم چه کار می‌کردم؟» این همان رشد نوروساینس عاطفی است؛ یعنی سیم‌کشی مغز برای همدلی، خودتنظیمی و تاب‌آوری. چگونه بگویید تا اثرگذار باشد: 1. از خاطرات ساده و روزمره شروع کنید («یادم میاد وقتی هم‌سن تو بودم...») 2. احساساتتان را نام ببرید («می‌ترسیدم، ولی بعد فهمیدم...») 3. نتیجه یا بینش را در پایان بگویید («اون روز یاد گرفتم کمک خواستن نشانه ضعف نیست.») 4. از کودک بپرسید: «تو اگر بودی چی کار می‌کردی؟» یادتان باشد: 1. قرار نیست درد دل کنید، بلکه خاطرات آموزنده مطابق سن و تجربه‌ی فرزندتان تعریف کنید. 2. قرار نیست قهرمان باشید؛ اگر فقط از موفقیت‌ها بگویید، کودک‌تان از شکست‌های خودش ناامید می‌شود. پس دنبال نقص و کمال نباشید. 3. به فرزندتان کمک کنید راه حل ارائه دهد تا از شما «حل مشکلات زندگی» را بیاموزد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: