فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دانشمندان 3

فارسی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز جشن اسم پسرای قشنگم در کلاس طبق برنامه برگزارشد تمامی کتب آموزشی ارسال شد لطفا طبق برنامه ی مرور روز شنبه با فرزند خود موارد مطرح شده را تکراروتمرین نمایید ودر صورت مشاهده موارد خاص در دفتر مشق یادداشت بگذارید تکلیف امروز مرور دروس طبق برنامه روز شنبه می باشد

هنر اول

مدرس: خوشدامن، مهتاب
فعالیت: باسلام .... ساخت کاردستی یلدا (آموزش کلاژ هندوانه ) سپس طراحی و فضاسازی مرتبط و رنگ آمیزی کل اثر

بازی استراتژیک

مدرس: مهدی هداوند، مینا
فعالیت: ریتم و نقاشی روی دیوار یک نقاشی نصب شده بود. بچه‌ها با حرکت و ریتم مشخص به سمت نقاشی می‌آمدند و تا قبل از صدای بوق فرصت داشتند بخش‌هایی از آن را رنگ‌آمیزی کنند. با شنیدن بوق، حرکت و رنگ کردن متوقف می‌شد. اهداف بازی: تقویت حس ریتم و هماهنگی حرکت با موسیقی افزایش تمرکز و دقت شنیداری پرورش خلاقیت و بیان هنری تمرین کنترل هیجان و رعایت قوانین بازی تقویت کار گروهی و نوبت‌گیری

فارسی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: تدریس نشانه اُ به همراه بیان داستان جوجه اردک زشت وایفای نقش در کلاس تدریس شد ترکیب صامت ومصوت،تشخیص صحیح صدای اُ در کلمات،فرم صحیح نوشتن نشانه اُ،تمایز نشانه او واُ در ترکیبات به همراه ذکر مثال تمرین شد روخوانی متن کتاب به صورت گروهی وانفرادی انجام شد
تکلیف: تمرینات داخل دفتر مشق با هدف تمایز او واُ انجام شود

نگارش اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: ص69 و70 درس اُ در داخل کتاب نگارش انجام شد

ورزش اول

مدرس: باقرپور، محمدمبین
فعالیت: گرم کردن پویا بازی مسابقه طناب کشی بازی فوتبال

هوش و ریاضی

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: قسمت یازدهم کتاب چهار هوش با تاکید بر شمارش،تشخیص عدد ودسته کمتر وبیشتر،استفاده از علامت کمتر وبیشتر،تشخیص نخ ومهره هم رنگ،تشخیص کلید وقفل،تشخیص نشانه های یک کلمه وساخت کلمه دیگر با استفاده از آن نشانه ها..

ریاضی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: تم 12 کتاب کار ریاضی علوی به صورت گروهی با در نظر گرفتن اهداف آموزشی زیر دنبال شد مفاهیم بیشتر،کمتر ومساوی،ترتیب اعداد،شمارش،عدد نویسی،الگوی شطرنجی و..

فارسی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: باسلام ووقت بخیر تدریس ای پنهان در کلاس به صورت ایفای نقش ونمایش توسط دانش آموزان اجرا شد روخوانی ورونویسی کلماتی مانند میان،زیاد،زیارت،نیایش،بیابان،بیا،نیاز روی بورد آموزشی وهمچنین دفتر مشق دانش آموزان تمرین شد در ادامه دو فعالیت تلفیقی بازی وآموزش برای تثبیت مبحث ای پنهان در نظرگرفته شد ذکر یک نکته در تمامی کلمات بیان شد ابتدا ای وسپس ی می آید در قالب نمایش به دانش آموزان گفته شد زمانی که اول ای وبعد ی در یک کلمه کنار هم قرار بگیرند ای پنهان می شود ولی صرفا صدای ای شنیده می شود همراه گرامی با توجه به اینکه فردا روز پژوهش در مدرسه می باشد لطفا برای فردا هر دانش دست سازه یا روزنامه دیواری یا تحقیق با موضوع حشرات کوچک بررسی زندگی مورچه ها یا پروانه هاونقش آن ها در طبیعت تهیه وبه مدرسه ارسال کند تا آثار ارسال شد داخل نمایشگاه در معرض دید قرار گیرد به همین منظور امروز دانش آموزان تکلیف شب ندارند سپاس ازهمراهی شما عزیزان

مهارت زندگی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه درس 10 داده شد و دانش آموزان یاد گرفتند چطور ویژگی ها و خصوصیات افراد را دسته بندی کنند .

ریاضی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: فعالیت تلفیقی بازی وریاضی برای درک بهتر علامت بین دو عدد(مفهوم کمتر بیشتر ومساوی)

فارسی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: باسلام باهدف تقویت مهارت های روخوانی وروانخوانی متنی رو بورد آموزشی نوشته شد ابتدا روخوانی از متن وسپس رونویسی از آن صورت گرفت ترکیب ی وای در کلماتی مانند پاییز،دایی،بینایی،زیبایی،دانایی،تماشایی انشاا.. فردا دیکته کلاسی تا پایان نشانه ش خواهیم داشت لطفا در منزل تکراروتمرین شود همچنین برای ایجاد انگیزه لطفا تا روز سه شنبه هر دانش آموز یک عدد ماشین پلاستیکی کوچک به اندازه انگشت دست وارزان قیمت به همراه داشته باشد اگر دانش آموز ماشین بزرگ گران قیمت وآهنی به همراه داشته باشد به منزل عودت داده خواهد شد
تکلیف: تمرینات داخل دفتر مشق انجام شود

سواد مالی

مدرس: کرمانشاهی، پریسا
فعالیت: سلام خدمت اولیای عزیز درس یازدهم تدریس شد. فعالیت کلاسی با همکاری خوب بچه‌های گلم انجام گرفت و کلیپ مربوط به درس نیز در کلاس بارگذاری شد. سپاس از همراهی شما.
تکلیف: لطفا تکالیف منزل مربوط به درس یازدهم انجام شود و لطفا بچه ها هفته آینده کتاب بیاورند و یک سری از بچه های عزیزم کتابهایشان سیمی نشده و جدا شده صفحات لطفا کتاب رو سیمی کنین ممنونم از همراهی بزرگواران.

شطرنج

مدرس: ترکمان، نسترن
فعالیت: به نام خدا آموزش قلعه رفتن به صورت حضوری و با تخته آموزشی به عزیران آموزش داده شد برای جلسه بعذ حتما کتاب کار شطرنج به همراه دانش اموزان باشد

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: در این جلسه اتیکت مکالمه 2 آموزش داده شد و دانش آموزان درجه صداها رو در فضاهای مختلف یاد گرفتند .

ریاضی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: تم 12 کتاب ریاضی با تاکید بر اهداف آموزشی زیر دنبال شد. الگوی شطرنجی - رنگ آمیزی چینه ها - شمارش - آشنایی با عدد 9 - علامت مساوی .بیشتر و کمتر

فارسی اول

مدرس: شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت: باسلام تدریس نشانه ی به صورت ایفای نقش وبیان داستان توسط آموزگار انجام شد در ادامه تمایز ی با نشانه 4شکلی ی بررسی شد ترکیب صامت ومصوت و ذکر مثال برای هر ترکیب . روخوانی و روان خوانی متن دریا انجام شد. در ادامه تدریس ی میانجی صورت گرفت همچنین تمریناتی با هدف تطابق ضمایر با شناسه افعال در دفتر مشق انجام شد. با هدف تقویت مهارت های روخوانی و روان خوانی به صورت گروهی و انفرادی کلمات و متن نشانه ی صفحه 31 و 32 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ انجام شد.
تکلیف: صفحه 31 و 32 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ روخوانی و روان خوانی شود. صفحه 97 و سوال 8 صفحه 98 کتاب کار فارسی علوی انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: