1404/08/14
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم 6 کتاب ریاضی وکتاب کار علوی با تاکید برمفاهیم افزایشی وکاهشی،الگو،الگوی تکرار شونده و... انجام شد
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار علوم علوی به صورت گروهی انجام شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار علوی نشانه س انجام شد
تکلیف:
ارمغان شماره 9 انجام شود
ص59 وص60 کتاب فارسی علوی انجام شود
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
کتاب کار نگارش نشانه س انجام شد
تلفظ صحیح،نوشتن فرم صحیح،ترکیب صامت ومصوت،جمله سازی و... از جمله اهداف دنبال شده می باشد
هنر اول
مدرس:
خوشدامن، مهتاب
فعالیت:
باسلام ....
شروع جمله نویسی مربوط به نقاشی دوسالانه .... تفهیم ساختار جمله مرتبط به زبان کودکانه ...
بازی استراتژیک
مدرس:
مهدی هداوند، مینا
فعالیت:
بازی برج سازی
کودکان در دو ردیف روبهروی هم میایستند. ابتدا همه با شمارش ریتمیک (مثلاً 1، 2، 3، 4) با ضربه زدن به دستهای همردیف خود هماهنگ میشوند تا حس ریتم و همزمانی گروهی تقویت شود.
سپس دو نفر از هر ردیف با اعلام مربی جلو میآیند، یک لیوان پلاستیکی برمیدارند و با همکاری هم حرکت ریتمیک لیوانی را اجرا میکنند؛ یعنی لیوان را بر اساس شمارش میکوبند، جابهجا میکنند و بین خودشان میچرخانند تا یک "گردش درست" یا الگوی حرکتی منظم بسازند.
این فعالیت هم حس موسیقایی را تقویت میکند، هم بچهها یاد میگیرند که با تمرکز و همکاری دقیق، ریتم و نظم را حفظ کنند
تقویت تمرکز و دقت شنیداری و حرکتی
رشد هماهنگی بین چشم، دست و گوش
پرورش کار گروهی و همکاری دو نفره
تقویت درک ریتم، شمارش و نظم حرکتی
افزایش اعتمادبهنفس در اجرای گروهی
1404/08/13
علوم اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
گردش در محیط پیرامون ویافتن موجودات زنده وغیر زنده وعلت نام گذاری هریک به صورت یادگیری اکتشافی تمرین شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تدریس نشانه س به صورت ایفای نقش واجرای نمایش در کلاس انجام شد
شناخت نشانه س،تمایز دوشکل نشانه س،تلفظ صحیح نشانه س،تشخیص جایگاه صحیح نشانه س،نوشتن شکل صحیح نشانه،ترکیب صامت ومصوت ،ساخت کلمات جدید با نشانه س،آشنایی با تصویرک ها،بخش کردن،تشخیص صدای اول واخر،روخوانی متن کتاب خوانداری به صورت گروهی وانفرادی انجام شد فعالیت تلفیقی بازی وآموزش با هدف تمایز دو شکل نشانه س انجام شد
همچنین به مناسبت روز دانش آموز امروز تکلیفی به عنوان تمرین در منزل داده نشد
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
در زنگ نگارش روخوانی ورونویسی نشانه س،ترکیب صامت ومصوت،روخوانی ورونویسی کلمات جدید با نشانه س،جمله سازی ،وتمرین تشخیص جایگاه هر نشانه به وسیله رنگ آمیزی دایره ها انجام شد
دفتر مشق دانش آموزان امروز در مدرسه نگه داری خواهد شد
ورزش اول
مدرس:
باقرپور، محمدمبین
فعالیت:
- نرمش و گرم کردن با حرکات ایستا و پویا
- انجام بازی بشین پاشو در راستای هماهنگی گوش و عضله و هدف شبه اسکوات به عنوان تمرینات مقاومتی
هوش و ریاضی
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تمرینات مربوط به هوش فضایی وکلامی،دقت وسرعت وتمرکز،درک مفهوم جمع با استفاده از ابزار چینه انجام شد
1404/08/12
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تم 6 کتاب کار ریاضی علوی وادامه همین تم در کتاب ریاضی انجام شد
آشنایی با مفاهیم افزایشی وکاهشی، استفاده از چوب خط در سرشماری،الگوی شطرنجی ویافتن الگوی تکرار شونده،مفهوم تقارن وانجام کاردستی تقارن ازجمله اهداف دنبال شده می باشد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تقویت مهارت روخوانی وروانخوانی به صورت مرور دروس تدریس شده کتاب خوانداری انجام شد
دروس ابتدا توسط آموزگاروبعد گروهی توسط دانش آموزان ودر انتها به صورت انفرادی روخوانی شد
تکلیف:
در دفتر مشق خود تصویر 5چیز را نقاشی کن که صدای س را در اول ووسط آن می شنوی
سپس تصویر 5چیز را نقاشی کن که صدای س را در پایان می شنوی
رایانه
مدرس:
سیفی، راضیه
فعالیت:
بدلیل اردوی روز دانش آموز کلاس تشکیل نشد.
1404/08/11
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
مفهوم افزایشی وکاهشی مجددا به صورت مجسم وکار باچینه وچوب خط انجام شد
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تقویت مهارت های روخوانی ورونویسی به صورت انجام تمرین در دفتر مشق صورت گرفت در ادامه تقویت مهارت جمله سازی به صورت روخوانی ورونویسی جملات داخل دفتر مشق انجام شد در ادامه دو صفحه باقی مانده کتاب کار فارسی علوی انجام شد کتاب های دانش آموزانی که ناقص انجام شده مجددا به منزل ارسال شد لطفا تمرین ها انجام شود ومجددا ارسال گردد برای فردا حتما دانش آموزان دفتر مشق وجامدادی به همراه داشته باشند
تکلیف:
تمرین دفتر مشق به صورت زیر انجام شود ابتدا دانش آموز ترکیب را با صدای بلند وروان بخواند وسپس برای هر ترکیب 4مثال بنویسد
املا اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
دومین دیکته کلاسی به صورت مکتوب داخل دفتر مشق نوشته شد
سواد مالی
مدرس:
کرمانشاهی، پریسا
فعالیت:
سلام و احترام خدمت اولیای گرامی
درس پنجم امروز تدریس شد. فعالیت کلاسی با مشارکت فعال دانشآموزان عزیز انجام گردید و کلیپ آموزشی مربوط به درس نیز در کلاس قرار داده شد.
با سپاس از همراهی و حمایت شما
تکلیف:
لطفا بچه ها قلک درست کنند مربوط به درس پس انداز است ،با وسایل بازیافتی مثل مقوا و بطری آب ، با کمک و همراهی شما عزیزان .
سپاس.
شطرنج
مدرس:
ترکمان، نسترن
فعالیت:
به نام خدا
آموزش مهره شاه به همراه شعر به دانش آموزان
ارزش وامتیاز مهره و جاگذاری بر روی صفحه شطرنج
شاه که یکی یدونه است راه رفتنش به خونه است
مثل خانم وزیره. اما میره یه خونه
مهارت اجتماعی
مدرس:
کاظمی، نیره
فعالیت:
در این جلسه اتیکت میز غذاخوری آموزش داده شد ( در زمان غذا خوردن آرنجمان را روی میز قرار ندهیم ، هورت نکشیم ، با آستین دهانمان را پاک نکنیم ....) . دانش آموزان عزیزی که در این جلسه دستمال سفره نیاوردند لطفا جلسه آینده حتما همراه خود به کلاس بیاورید ، متشکرم .
1404/08/10
ریاضی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تدریس تم 6 ریاضی با تمرکز بر اهداف زیر انجام شد
الگوی شطرنجی،ساختن الگوی شطرنجی با چوب خط،تشخیص الگوی صحیح،تشخیص الگوی تکرار شونده،آشنایی با مفهوم افزایشی،نمایش تعداد اشکال با انگشتان دست،آشنایی با مفهوم اشکال مثل هم،آشنایی با مفهوم کاهشی
فارسی اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
تدریس نشانه م به صورت ایفای نقش انجام شد روخوانی وروانخوانی متن کتاب،ترکیب صامت ومصوت،کلمه سازی با نشانه م،انجام 2فعالیت تلفیقی مرتبط با نشانه م،روخوانی وروانخوانی ورونویسی کلمات در داخل دفتر مشق انجام شد
تکلیف:
ص55وص56 کتاب فارسی علوی نشانه م انجام شود
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ نشانه م روخوانی شود
فردا املای آموزشی از نشانه آا،اَ َ،د،ب خواهیم داشت لطفا در منزل تمرین شود نشانه م در دیکته گفته نخواهد شد
نگارش اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
کتاب نگارش تمرینات مربوط به نشانه م به صورت گروهی انجام شد
قرآن اول
مدرس:
شاه نوری چوشلی، فاطمه
فعالیت:
آشنایی با نعمت های خدا وصحبت در مورد آفریننده نعمت ها ولزوم شکر گزاری از خالق در قالب فعالیت تلفیقی ونمایش تدریس شد
رایانه
مدرس:
سیفی، راضیه
فعالیت:
در این جلسه صفحات 24، 25 کتاب تدریس شد و پروژه صفحه 26 کتاب در کلاس انجام شد.
تکلیف:
لطفا پروژه صفحه 23 کتاب در منزل انجام شود.