فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: حل صفحه 62-63 کتابکار علوی و 53-54-55 ریاضی در کلاس انجام و چک شد.مفهوم ضرب مرور شد و از ضرب های 3رقمی و 4رقمی تمارین اضافی در کلاس حل شد.
تکلیف: صفحه 64-65 کتابکار حل شود.و صفحه 63 مطالعه شود.

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: مرور مبحث سنگها و کنفرانس دانش اموزان در کلاس با پاور پوینت انجام شد و توضیح تقسیم بندی سنگها به سه نوع و نحوه ی بوجود امدن انها دوباره مرور شد.و پرسش کلاسی از دانش اموزان صورت گرفت.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: تدریس درس نهم با موضوع اولین تمدن های ایران در کلاس انجام شد.فعالیت های ان با بحث و گفتگو با دانش اموزان پاسخ داده شد.توضیح اینکه اولین تمدن های ایران در کنار رود های پرآب بوجود امده بودند و سپس با رونق کشاورزی و ایجاد داد و ستد و شکل گیری حکومت ها(و انتخاب فرمانروا)و ایجاد قانون در هر سرزمین وسیعتر شدند.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: تکمیل سازه چرخ لجباز انجام شد.
تکلیف: تحقیق:هاورکرفت چیست و نحوه کارکرد آن چگونه است؟

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: انجام ازمایش ایجاد سنگ رسوبی(به وسیله سنگ ریزه/سنگ درشت/دستکش/مقداری اب/گچ)سپس بامخلوط کردن مواد فوق و زمان دادن به انها سنگ رسوبی خواهیم داشت.سوالات درس 6 کتابکار علوی به کمک دانش اموزان عزیز در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: شنبه از درس 6 (سنگها)پرسش کلاسی خواهیم داشت.

فارسی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
تکلیف: صفحه 58تا62کتابکار فارسی حل شود.

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس تاریخچه بانک و بانکداری داده شد تمرین حل شد تمرین در منزل انجام شد

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب در مورد سه رویکرد حل مسئله، هیجان مدار و اجتنابی صحبت کردیم.
تکلیف: لطفا تا صفحه 25 کامل شود.

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: حل سوالات صفحه 51 و 52کتاب درسی و حل سوالات کاربردی مربوط به مسافت و زمان مسیر و انجام مسابقه اقای ریاضی در کلاس انجام شد.مرور دوباره ضرب اعدادی که صفر دارند که صفر را بصورت ذخیره در نظر میگیریم و ضرب اعداد را انجام داده و سپس صفر های ذخیره را در مقابل انها قرار میدهیم
تکلیف: نداریم

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: دیدن فیلم اموزشی سنگهای اذین و تبدیل سنگها به یکدیگر و نحوه تبدیل انها به هم.بحث و گفتگو در مورد تبدیل چرخه تبدیل چرخه سنگها و استفاده از سنگها در هنر،ساختمان سازی و پزشکی... توضیح تفاوت ماگما و گدازه
تکلیف: لطفا از صفحه 55تا 60 کتابکار علوی مطالعه شود و صفحه 61 و 62 کتابکار حل شود.دانش اموزانی که دوست دارن فردا همراه با معلم ازمایش را انجام بدهند به یک بطری اب معدنی خالی که تا نصف در آن آب باشد و مقداری سنگ ریزه و خاک و سنگ های درشت تر نیاز داریم در نظر داشته باشید که ابعاد سنگ ها از درب ورودی بطری بیشتر نباشند چون باید سنگ هارا داخل بطری بیاندازیم

هنر چهارم

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این هفته دانش آموزان نقاشی طاووس را کشیدند و قرار شد قسمت پر و دم آن را درهفته آینده با تکه های کاغذرنگی به صورت کلاژ تکمیل کنند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان نقاشی های طاووس این هفته، دفتر نقاشی و مدادرنگی و قیچی و چسب مایع یا ماتیکی همراه داشته باشند. ممنونم

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: صفحه 52 کتاب درسی ریاضی حل شد.رفع اشکال از مبحث ضرب انجام شد.تکالیف آپلود شده در پرتال علوی بررسی شد.
تکلیف: لطفا صفحه 63 کتابکار علوی مطالعه شود

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: درس سنگها(عنوان سنگ رسوبی،روش بوجود امدن و ویژگی انها )بررسی شد.فیلم اموزشی فندق در مورد سنگ ها جلسه قبل در کلاس جهت اماده سازی ذهن دانش اموزان عزیز پخش شده بود.
تکلیف: لطفا مبحث سنگ اذرین و دگرگونی پیش مطالعه شود.برای چهارشنبه ازمایش علوم داریم

فارسی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: شعر حفظی پرسیده شد.

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: باعرض سلام خسته نباشید.به علت اهمیت بسیار موضوع ضرب تکالیف دیروز حل شد و رفع اشکال انجام شد.صفحه 49-50 کتاب درسی تدریس شد.لطفا هر سوالی که در این فصل دارید سر کلاسهای انلاین بپرسید زیرا دسترسی به شما دانش اموزان عزیز میدهم که مانند کلاس های حضوری کاملا بدون اشکال وارد درس بعد بشویم.
تکلیف: صفحه51 کتاب درسی حل شود.لطفا حتما درپرتال بارگذاری شود.

فارسی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
تکلیف: برای فردا شعر حفظی پرسیده میشود

زیبانویسی

مدرس: الهی، شیما
فعالیت: درس8میم مثلثی تدریس وتمرین شد
تکلیف: صفحه23دردفتر

مهارت اجتماعی

مدرس: برهمت، سحر
فعالیت: اتیکت مکالمه خوب و رعایت نکات ان تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: