1402/07/23
ریاضی چهارم
دریابیگی، فرناز
نکات مقایسهی اعداد ( شمارش تعداد ارقام و مقایسهی ارقام اعداد از سمت چپ ) و تقسیم اعداد صفردار گفته شد. مرور مبحث میلیون انجام شد .انجام فعالیت و کاردرکلاس صفحه 17و18 کتاب درسی انجام شد.
بررسی دو سوال داده شده که به عنوان تکلیف منزل بود،انجام شد و اشتباهات در دفاتر نوشته و چک شد.
لطفا صفحه 26و 27 کتاب کار حل شود.
فارسی چهارم
دریابیگی، فرناز
کاربرد ویرگول و علائم نگارشی در جمله و تاثیر آن درمعنای جملات تدریس شد.درک و دریافت درس دوم به کمک دانش اموزان در کلاس گفته شد. روخوانی بخش " در جستوجو " و آشنایی با شخصیتهای داستان و شخصیت اصلی متن " موشکا " انجام شد.
لطفا صفحه 22-23کتابکار حل شود.
هدیههای آسمان چهارم
دریابیگی، فرناز
تدریس درس دوم و سوم کتاب هدیه های آسمانی به کمک بحث و گفت و گو در کلاس انجام شد.و داستان حضرت موسی(ع) بصورت داستان برای دانش آموزان گفته شد و درباره ی بررسی تاثیر قدرت خداوند در زندگی و زنده ماندن این پیامبر بحث شد.و در ادامه تفاوت خواندن نماز جماعت و نماز فرادی گفته شد.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس ک وکا تدریس وتمرین شد
صفحه 11دردفترنوشته شود
مهارت اجتماعی
برهمت، سحر
در مورد نحوه ی صحیح نشستن در کلاس صحبت شد.
1402/07/22
ریاضی چهارم
دریابیگی، فرناز
مرور دوباره مبحث الگوها به علت اهمیت زیاد مطلب و حل سوالات پایانی و پر نکته ی کتابکار علوی صفحات 19-20. آشنایی با طبقه ی میلیون در جدول ارزش مکانی و نکات باارزشترین رقم در چپ ترین قسمت و کم ارزشترین ارقام عددنویسی در جایگاه راست ترین عدد. انجام دست ورزی جدول ارزش مکانی و انجام صفحات 16 کتاب درسی. آشنایی با الگوهای رسیدن به عدد " یک میلیون " .
لطفا سوالات کاربرگ زیر را پاسخ دهید.
لطفا دقت بفرمایید سوال 1-قسمت الف:الگو جدول را کامل کنید-قسمت ب: تعداد مربع های شکل چهلم را بدست اورید.
سوال2-الف:عدد را به حروف بنویسید.
ب:کم ارزش ترین رقم این عدد چیست؟
ج:این عدد چند رقمی است؟
د: کدام رقم بیشترین ارزش مکانی را دارد؟
علوم چهارم
دریابیگی، فرناز
بحث و گفت و گو در مورد تبدیل انرژی های مختلف درس سوم با وسایل موجود در کلاس مانند پنکه،کولر،شوفاژ،لامپ و...
توضیح روند تولید برق در توربین های بادی منجیل یا سد آبی کرج.برای جلسه ی بعد با توجه به توضیحات داده شده فیلم نشان داده میشود.از روی درس نامه توسط دانش اموزان خوانده شد.
رباتیک
جابری، پریسا
فیلم های ربات های انسان نما ایرانی و خارجی با توضیحات تکمیلی تر ارائه گردید.
1402/07/19
ریاضی چهارم
دریابیگی، فرناز
تمرین های صفحه 21 و 22 و 23 کتابکار در کلاس توسط دانش اموزان حل شد.اشکالات دانش اموزان در فصل ماشین های ورودی و خروجی یک مرحله ای و دومرحله ای برطرف شد.
لطفا تمرین های صفحه 24 کتابکار حل شود.
علوم چهارم
دریابیگی، فرناز
آزمایش مخلوط کردن آبلیمو در آب و اضافه کردن شکر در آن و هم زدن انها برای مشخص شدن بالاتر رفتن سرعت حل شدن شکر درصورت هم زدن انجام شد.و برای دانش اموزان توضیح داده شد و پس از ان با استفاده از چراغ الکلی محلول آب و نبات را به سه حالت خورد شده،تکه ی بزرگ و پودر شده انجام دادیم تا سرعت حل شدن انها را بررسی کنیم
فارسی چهارم
دریابیگی، فرناز
توضیح سوالات درک مطلب صفحه 21 کتاب درسی و حل انها.
لطفا صفحه 20 کتابکار پیش خوانی شود
سواد مالی
صفایی، الهام
درس ارزش کالا داده شد
تمرین حل شد
انیمیشن دیده شد
تمرین در منزل حل شود
مهارت زندگی
علوی، زهره
سلام و عرض ادب
بررسی تکنیک های کاهش استرس و اضطراب انجام شد.
آموزش دماسنج احساسات و نحوه عملکرد آن انجام شد.
روش استفاده از جعبه نگرانی آموزش داده شد.
افکار منطقی و افکار استرس زا بررسی شد.
1402/07/18
ریاضی چهارم
دریابیگی، فرناز
ماشین ورودی و خروجی یک مرحله ای و دو مرحله ای بوسیله دست ورزی و بازی های پای تخته و محاسبه ی برعکس آن هم تدریس شد و صفحه های 12-13-14 در کلاس حل شد.
تا سوال 2 صفحه 15 در کلاس حل شده
لطفا سوال 3 صفحه 15 کتاب درسی حل شود و سوال های صفحه 22 و 23 کتاب کار ریاضی حل شود.
املا چهارم
دریابیگی، فرناز
از درس اول کتاب فارسی املا گفته شد و دفتر دانش اموزان تصحیح شد و اشکالات آن ها مشخص شد.
لطفا از روی کلمات نادرست 3 بار نوشته شود
هنر چهارم
ایروانی، سارا
این جلسه دانش آموزان کشیدن مرغ را به عنوان حیوان اهلی به صورت مرحله به مرحله یاد گرفتند.
لطفا دانش آموزانی که دفتر نقاشی ندارند برای جلسات آینده دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند.
ممنونم
1402/07/17
فارسی چهارم
دریابیگی، فرناز
تدریس و مرور دوباره ی قافیه و ردیف برای دانش اموزان.بررسی قافیه و ردیف در شعر خبر داغ کلاغ انجام شد.مبحث درک مطلب درس کوچ پرستو ها توضیح داده شد.
املا چهارم
دریابیگی، فرناز
برای فردا املا از درس اول فارسی انجام میشود.
مطالعات اجتماعی چهارم
دریابیگی، فرناز
درس 4 اجتماعی توسط بحث و گفتگو در کلاس تدریس شد انواع نقشه به دانش اموزان نشان داده شد و راهنمای ان توضیح داده شد.سپس توسط دانش اموزان روخوانی شد و به سوالات درس پاسخ داده شد. نکات مهم درس های 1تا3 دوباره مرور شد.
درس های 1تا 4 برای جلسه ی بعد خوانده شود.
قرآن چهارم
دریابیگی، فرناز
آموزش نشانه های وقف و روخوانی درست درس جدید انجام شد.و فعالیت های آن در کلاس انجام شد.
رایانه
براتی، الناز
گروه بندی دانش آموزان
اجرای قطعه کد حرکت و صدا در اسکرچ
در برنامه اسکرچ قطعه کدی بنویسید که گربه 50قدم حرکت کرده و لباس آن تغییر کند.
بازی استراتژیک
سادات، هلیا
تقویت دقت و تمرکز ، سرعت عمل، حافظه