فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: دکتر علی شریعتی

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: اموزش پرداخت و دریافت مبالغ با پول

فارسی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: تدریس قافیه و ردیف در اشعار فارسی

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی که خودشان کشیده بودند و با آبرنگ و ماژیک رنگ آمیزی کرده بودند را قیچی کردند و به صورت کلاژ کار را ادامه دادند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده آبرنگ مدادرنگی و چسب مایع همراه داشته باشند

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: -آشنایی با ایستگاه فضایی بین الملل(Iss)، چگونگی ساخت ،مونتاژ و راه اندازی. قسمت های مختلف ایستگاه فضایی و چگونگی تامین انرژی آن. -نحوه ی زندگی فضانوردان و پژوهش های آنها در نبود جاذبه و شرایط بی وزنی. -چگونه فضانورد شویم.(داشتن تحصیلات عالی در رشته های مختلف ، زبان انگلیسی و آشنایی با نجوم و فضا شرایط مهم فضانورد شدن هستند) -برای تمام مباحث تصاویر و ویدیوهای مربوطه در کلاس نمایش داده شد.

علوم چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: تدریس مبحث محلول و مخلوط و انجام دادن ازمایش مربوط به مخلوط ته نشین و رو نشین و محلول
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد علوم یک مخلوط(ترکیب چندماده جامد) درست کرده و به کلاس بیاورید.مانند اجیل-مهرهای رنگی و خاک

ریاضی چهارم

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: در کلاس مبحث کسرها مرور شد و تشخیص بزرگ و کوچکتر بودن تدریس شد و جزوه در دفتر مربوطه نوشته شد.
تکلیف: لطفا تکلیف جلسه قبل که محاسبه ی مقدار محیط و مساحت بوده،برای جلسه بعد انجام شود و حتما اورده شود.فرمول های محیط و مساحت مربع و مستطیل حفظ شود.

زنگ تفریح

مدرس: دریابیگی، فرناز
فعالیت: در کلاس دستپخت اموزش ژله بستی داده شد و در هر گروه یک ظرف ژله بستنی درست کردیم و با ترافل تزیین شد.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی با آبرنگ را یاد گرفتند.

نجوم

مدرس: احدی، سارا
فعالیت: آموزش مبحث «اتمسفر یا جو کره زمین»: با هم آموختیم که چرا آسمان آبی است؟ بدون داشتن اتمسفر هیچ موجودی روی زمین وجود نداشت،آسمان آبی نداشتیم و حتی صدایی ایجاد نمیشد و همه جا در سکوت مطلق بود!لایه ای که کره ی زمین را از برخورد تهداد زیادی از سنگ های آسمانی محافظت میکند. آموزش اجرامی که در آسمان میبینیم و ترتیب قرارگیری آنها : ابرها به ما نزدیک ترند یا ماهواره ها؟ ماه به نزدیک تر است یا جت ها؟ هواپیما ها در ارتفاع بیشتری پرواز میکنند یا ایستگاههای فضایی؟
تکلیف: اجرامی که در آسمان میبینیم را با توجه به لایه ای بودن جو به ترتیب قرار دهید: پرندگان، ابرها، بالون، هواپیما،شهاب ها، ماهواره ها و ایستگاههای فضایی،جت ها... و در نهایت ماه. تکلیف بالا می تواند به صورت نقاشی یا کاردستی باشد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: