فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

زنگ تفریح

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز به اردوی فکر بازیا رفتیم کلی به پسران گلم خوش گذشت .
تکلیف: لطفا فردا تکلیف خوراکی های سالم و نا سالم علوم همراه دانش اموز باشد .

علوم اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ علوم داستان خانوم گاو که بدلیل پرخوری زیاد مورد تمسخر بقیه قرار گرفته بود برای پسرهای عزیزم تعریف کردم و پسرهای گلم اموختند نباید تحت هیچ شرایطی کسی را مسخره کنند و باید به تفاوت های فردی هم احترام بگذارند هر انسان و موجودی با هر شکل و ویژگی ارزشمند است سپس در مورد خوراکی های سالم و ناسالم گفت و گو کردیم و متوجه شدیم خوراکی های سالم برای بدن ما بسیار مفید است و ارزش غذایی دارد در صورتیکه برعکس ان خوراکی های ناسالم است و هیچ گونه ارزش غذایی برای ما ندارد و استفاده زیاد از انها موجب بیماری میشود....
تکلیف: تکلیف: پسر گلم لطفا یک کاغذ انتخاب کن یک قسمت ان تصاویر یا پوست خوراکی های سالم را بچسبان و یک قسمت ان تصویر یا پوست خوراکی های ناسالم. تشویق پسرهای گلم به سالم خواری ....

زنگ تفریح

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: کارگاه دستپخت داشتیم . به فضای خارج از کلاس رفتیم . و دانش اموزان با مشارکت فعالانه با موز و زرد آلو و هفت میوه آلاسکای میوه ای درست کردند . و داخل فریزر قرار دادیم تا یخ بزند . هدف از این کارگاه تقویت مهارت های اجتماعی ' حل مسئله ' کار گروهی و مسئولیت پذیری می باشد .
تکلیف: لطفا فردا پسرهای عزیزم برای اردو قمقمه آب. خوراکی مناسب و لباس راحت به تن داشته باشند.

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز ادم اهنی قصه ها مهمان کلاسمون شد و داستان ساخته شدنش با اشکال هندسی را برای بچه ها تعریف کرد ،پسرهای عزیزم با اشکال( 3گوش،4گوش،گردی) اشنا شدند تلاش کردند در محیط اطراف اشکال را پیدا کنند و در انتها شکل های هندسی را با چینه و خمیر بازی خلق کردند.
تکلیف: لطفا فردا همراه پسرهای عزیزم خوراکی های سالم مثل:( لقمه نان و پنیر،میوه و سبزیجات،ابمیوه طبیعی، اجیل و مغز ......) برای درس علوم باشد.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم با خط زمینه اشنا شدند و قانون های آن اشنا شدیم . قانون خط زمینه به ما می گوید ( در دفتر یک خط می نویسیم یک خط را نمی نویسیم و موقع نوشتن از سمت راست می نویسیم) مرحله بعد پسرهای گلم در دفتر خود یک خط استیکر چسباندند یک خط را نچسباندند... و با طرز صحیح مداد دست گرفتن اشنا شدند.. مرحله اخر با کش های کوچک بازی تقویت انگشتان را انجام دادیم...
تکلیف: لطفا بازی کش با انگشت هرروز در منزل جهت تقویت عضلات دست انجام شود و طرز صحیح مداد دست گرفتن در منزل کار شود ( حتما حتما حتما) لطفا رضایت نامه های عزیزانم امروز امضا شود و فردا همراه پسرهای گلم باشد .

علوم اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ علوم پسرهای عزیزم با بازی و آزمایش فرار میکروب و معرفی لوازم شخصی خودشان همراه موزیک ' با موضوع بهداشت و لوازم بهداشتی شخصی اشنا شدند . (اهداف) _آموزش درست شستن دست و صورت با صابون قبل از غذا، بعد از استفاده از دستشویی، بلافاصله بعد از رسیدن به خانه _آموزش درست مسواک زدن بعد از غذا در دفعات وعده غذایی استفاده از وسایل بهداشت فردی مانند حوله، مسواک، شانه، لیف، آموزش درست و به موقع حمام کردن _آموزش دستشویی رفتن و شست و شوی درست بدن در دستشویی _آموزش درست غذا خوردن، به میزان کافی غذا کشیدن و تمیز غذا خوردن _آموزش استفاده درست از لوازم بهداشتی اماکن عمومی _آموزش رعایت بهداشت مو _آموزش کوتاه کردن ناخن برای جلوگیری از تجمع میکروب‌ها در زیر ناخن _عادات صحیح خواب _آموزش نگه داشتن دست جلوی دهان در هنگام سرفه و عطسه و کاربرگ مربوطه به بهداشت دندان را انجام دادند .
تکلیف: لطفا عزیزانی که لوازم خود را نیاوردند روز یکشنبه لوازم خود را کامل کنندروز یکشنبه(دفتر،چوب خط و خمیر بازی نیازمندیم)

زنگ تفریح

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: در زنگ پرلز/ درک مطلب کتاب فسقلی ها : هامی همیشه بیدار با موضوع زمان خواب برای دانش آموزان خوانده شد. با هدف تقویت اعتماد به نفس، درک مطلب، افزایش دقت و توجه ،پرسش و پاسخ از دانش آموزان برای درک بهتر مطلب

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد گل سفالگری کاور یک عدد بشقاب یکبار مصرف که نام دانش آموز پشت آن زده شده باشد

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: معرفی مدرس و دانش آموزان و قوانین کلاس. تمرین خودشناسی (رنگ های مورد علاقه، غذاهای مورد علاقه و...). شناخت تفاوت ها و شباهت ها با یکدیگر همراه با بازی توپ سخنگو انجام شد. بازی قله خشم انجام شد.
تکلیف: تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری. توجه به تفاوت ها و شباهت های فردی بین اعضای خانواده

زنگ تفریح

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم اردو بودند و بسیار لذت بردند.
تکلیف: لطفا پسرهای عزیزم فردا 2مورد لوازم بهداشتی شخصی همراهشان بیاورند . عزیزانی که لوازم سال تحصیلی خود را نیاوردند لطفا بیاورند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: