فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 172 و 173 و کتاب کار ریاضی صفحات176 و 177 انجام. از تمرینات دوره ای جدول یکی دهتایی در دفتر تلاش مرور شد.
تکلیف: تکلیف نداریم‌.

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب نگارش به پایان رسید. از تمرین های دوره ای کلمات درس اَ استثنا و تشدید تکرار و تمرین شد. بازی نشانه های (ز ذ ض ظ ) انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس ها دوره شد.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب کار فارسی روانخوانی شد و 2 صفحه ی اخر کتاب درس ظ تدریس شد و به لطف خدا کتاب کار فارسی تمام شد. لطفا عزیزانی که مداد پاکن ندارند روز شنبه همراهشان باشد.
تکلیف: 1) ارمغان شماره 28 حل شود . 2)از روی کلمات مهم متن درس فارسی و کتاب کار فارسی علوی نشانه های ( ظ ذ ز ض) ( ص ث س ) که ارزش املایی دارند املا به صورت کلمه نوشته شود . از شنبه مرور دروس شروع خواهد شد .

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی اخر نشانه ظ نوشته شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب ریاضی صفحه ی 171 و کتاب کار ریاضی صفحه ی 173 تدریس شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز آخرین نشانه از کتاب فارسی نشانه (ظ) با قصه و شعر با لطف خدا تدریس شد متن درس روانخوانی شد.
تکلیف: متن درس پیامبر مهربان روانخوانی شود‌. (((کتاب های فردا: دفتر املا، کتاب فارسی ، دفتر تلاش همراه عزیزان باشد. برای املا حتما متن درس مرغابی و لاک پشت از کتاب فارسی مطالعه شود.)))

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز 2 صفحه از کتاب نگارش و 2 صفحه از کتاب کار فارسی حل شد.
تکلیف: _صفحه ی 259 کتاب کار فارسی حل شود. _کارت کلمات زیر ساخته و با 5 عدد از کلمات جمله نوشته شود. ناظم نظم ظریف اعظم خداحافظی ظرف نظافت وظیفه مواظب نظر ظاهر ظلم

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما طرح دوم ،زود آمدن وزیر به بازی را با بچه ها کار کردیم ،البته طرح قبلی نیز در ابتدا مرور شد، ما دامهایی که در این رابطه وجود داشت را به بچه ها نشان دادیم.اینگونه آنها می دانند که وقتی وزیر زود وارد بازی شود و یا دائم با وزیر حرکت شود ،حریف از گسترش عقب افتاده و چون هرگاه به وزیر حمله شود ما ناچار باید جای وزیر را تغییر دهیم ،باز اینگونه از گسترش عقب می مانیم ،من در زیر بازی را ارسال می کنم.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و روز بخیر امروز در مورد اتیکت خیابان و رعایت آداب آن صحبت کردیم

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: تکرار و تمرین جمع ذهنی در دفتر تلاش انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: تکرار و تمرین نشانه های (ث،ذ،ع ،ح،) توسط کودکان و کمک از حافظه جهت تقویت حافظه فعال به صورت دیداری و نوشتاری در دفتر تلاش نوشته شد.
تکلیف: والدین گرامی کاربرگ املای بدون نقطه امروز تحویل پسرهای گلم داده شد لطفا انجام دهند و داخل دفتر تلاش بچسبانند.

املا اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: املای کلمه ای جهت تثبیت نشانه های( ذ،ث،ع،غ) گفته شد.
تکلیف: تکرار هرروز کارت کلمات لطفا فراموش نشود.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: مهارت جابجایی تعادل دقت و تمرکز هماهنگی چشم و پا حس دهلیزی حس عمقی

بازی دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز بازی توپ شیطون جهت تقویت سرعت عمل ،دقت،تقویت مفهوم کار گروهی و همکاری انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

علوم اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: کتاب علوم فصل اخر با موضوع ( از گذشته تا اینده) تدریس شد و کتاب کار با لطف خدا تمام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب نگارش و کتاب فارسی مبحث درس آزاد با همفکری و بارش فکری و طرح سوال در مورد شهر محل زندگی شان انجام شد. دفتر املای علوی همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: 1) اعداد زیر به حروف نوشته شود. صفر،ده،بیست،سی، و .......و صد. 2) فردا املا کلمه ای از نشانه های ث، ع، ذ، غ گفته می شود. لطفا حتما کارت کلمه و کلمات کتاب کار تمرین شود. جهت تمرین بیشتر در دفتر املا نوشته شود.

قرآن اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: کتاب قران با لطف خدا تدریس شد و به اتمام رسید . پیام قرآنی ها و لوحه هه تکرار و تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با کاغذرنگی اوریگامی سر سگ را درست کردند و روی برگه چسباندن و بدنش را نقاشی کردند.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: پروژه های 1.2.3.4 انتهای کتاب رایانه تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: