فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم درس (باد) نشانه (د) را اموختند . سپس با کلمات باد،دریا،داد اَبر باران داد. آشنا شدند. ترکیب کلمات ( ب با ا ،ب با َ) ( د با ا ،د با َ) تکرار و تمرین شد.
تکلیف: پسرم از روی کلمات درس 1 و 2 بخوان. عکس تصاویر کتاب داخل ایتا گذاشته میشود‌.

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز نگارش کلمات ( دَ،دا،داد،باد،بابا) آموزش داده شد و 2 صفحه کتاب نگارش نوشته شد. 2 صفحه کتاب کار فارسی حل شد.
تکلیف: پسرم امشب در خانه یک املا با کلمات (آب،بابا،با،آبا،آباب،آبابا،باب،اَب،اَبا،اَدب،داد،آداب، آباد،بَد) بنویس. ترکیب کلمات (ب با ا =با) (د با ا=دا) (ب با َ=بَ) (د با َ=دَ) را در دفتر تلاش بنویس و فردا با خود به کلاس بیاور.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز عزیزانمان روی حل تمرینات جزوه خود کار کردند و رفع اشکال کردیم ،همچنین بچه ها یی که جزوه تکمیلی را نداشتند آنرا دریافت نموده اند. لطفا در هر جلسه بچه ها جزوه خود را آورده تا از روند پیشرفت آنها آگاه شویم ،همچنین با بازی روی مهره های آموزش داده شده توانایی خود را ارتقا دهند. متشکرم

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز صفحات 41 و 42 کتاب ریاضی حل شد. اهداف: * رشد ادراک کلامی و غیر کلامی اهداف: * داستان سازی و برقراری ارتباط کلامی * به کارگیری مفاهیم ریاضی مانند: مفهوم اولیه اضافه یا کم شدن و ابزار شمارش در بیان داستان * رشد قدرت انتزاعی و تخیل دانش آموزان اهداف: * درک مفهوم تقارن * استفاده از شابلون برای رسم اشکال هندسی * درک خصوصیات و تفاوتهای اشکال هندسی * رسم قرینه شکلهای هندسی با کپی کردن تدریس شد . کتاب کار ریاضی صفحات 46،47 انجام شد. تم 6 انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم‌.

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب کار فارسی صفحه 50 با موضوع تشخیص صدای (با بَ) در اول کلمات مانند( بَرگ،باران،بَرف،باتری،باد، بَستنی) انجام شد.
تکلیف: با کارت ترکیبات خود کلمات (آبا،بابا،اَبا،اَب،آباب،اَبا) را بساز. لطفا اجازه دهید خود پسرهای گلم بسازند.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی عصب و عضله تقویت مهارت های چابکی جابجایی هماهنگی چشم و گوش و پا

بازی دبستانی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ بازی دبستانی بازی ( بشین،پاشو،بدو ) با درس فارسی تلفیق شد پسرهای گلم هم بازی کردند هم با شیوه بازی تکرار و تمرین نشانه ها را انجام دادیم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

آزمایشگاه

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز با پسرهای گلم در ازمایشگاه در مورد شغل پزشکی گفت و گو کردیم و وظایف انها سپس عزیزانم با لوازم پزشکی خود بازی کردند.
تکلیف: تکلیف نداریم.

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز صفحه 40 کتاب ریاضی با مفهوم تفریق حل شد به شیوه ی بازی و اموزش غیر مستقیم انجام شد . سپس با پسرهای گلم مفهوم کم کردن،زیاد کردن،شمارش ،چوب خط تکرار و تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

علوم اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب کار علوم فصل 3 به اتمام رسید(صفحات 31،32،33) با موضوع تغذیه سالم و ناسالم،آشنایی با مشاغل،ورزش و سلامتی،لوازم بهداشتی شخصی.
تکلیف: پسر اگر لوازم اسباب بازی پزشکی در منزل داری فردا همراه خود به کلاس بیاور.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز جشن آب در مدرسه برگزار شد و درس های 1،2،3، کلمات کتاب فارسی در کلاس تکرار و تمرین شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز صفحه ی 33 کتاب نگارش نوشتن کلمات( بَ،با،بابا،آب،بابا آب) انجام شد. رعایت فاصله گذاری درست با چشم،نوشتن هم اندازه و شکل صحیح نشانه ها از اهداف نوشتن نگارش است.
تکلیف: پسر گلم امشب در دفتر تلاش خود یک دیکته شب بنویس با کلمات ( آب،با،بابا،باب،آباب،آبا،اَب،بَ،اَبا،اَ َ) لطفا خط فاصله نزار و تلاش کن با فاصله چشمی فواصل را رعایت کن . والدین گرامی لطفا در هنگام املا گفتن نه با لحن تند و نه خیلی ارام برای پسرهای گلم املا بگوئید ،لطفا تلاش کنید در یک جای ثابت همیشگلی تکلیف نوشتن املا بگوئید و یکبار بیشتر کلمات را تکرار نکنید تا پسرهای عزیزم حساسیت شنیداریشان و دقت شنیداریشان قوی شود با تکرار بیش اندازه کلمات باعث ضعف این نکته میشویم پس بهتر است چون شروع نوشتن املاها هست پسرهای گلم را به این سمت هدایت کنیم. سپاس از لطف و همراهی شما عزیزان. لطفا دور صفحات دفتر را نقاشی بکشید جهت ایجاد انگیزه و علاقه در عزیزانم.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی کاغذ کشیده بودند را روی مقوا کشیدند و شروع به رنگ کردن با هر متریالی که دوست داشتند کردند.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: فعالیت ص 26 کتاب انجام شد. دانش آموزان نحوه رسم مستطیل و مربع را یاد گرفتند.
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز تم 6 با موضوع بازی با دوستان اموزش داده شد . کسب مهارت تفکر و شمارش و تاثیر رفتار و یاداوری موقعیت مکانی و شناخت دوستان و .... اموزش داده شد . صفحه 37 با هدف امادگی برای جمع کردن و صفحه 38 آمادگی برای تفریق و اشنایی با تشابه حل شد . سپس کتاب کار ریاضی علوی صفحه 43 و 44 انجام شد
تکلیف: تکلیف نداریم.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در درس فارسی پسرهای گلم با نشانه(اَ) اشنا شدند و همراه با شعر و قصه این نشانه را اموختند. کلمات درس اَبر را تکرار و تمرین‌کردیم. جدول دوستی و ترکیب نشانه ب با اَ را آموختند(بَ) . 2 صفحه کتاب کار فارسی انجام شد.
تکلیف: تکلیف نداریم.

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب نگارش صفحه 31 و 32 با همکاری دانش اموزان انجام شد
تکلیف: اولیای محترم امروز در «««دفتر تلاش »»به پسران گلم املا گفته شود و بازخورد داده شود. کلمات(آب/آبا/بابا/باب/آباب/ا‌َباب/اَب/با) در املای امشب گفته شود. لطفا بین کلمات خط فاصله گذاشته نشود. در هر خط دو کلمه املا گفته شود.بین کلمات فاصله ی چشمی رعایت شود ما خط فاصله نداریم . گذاشتن خط فاصله ممنوع.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس پس انداز داده شد.
تکلیف: خواهشمند است تکالیف انجام نشده از ابتدای کتاب تا آخر درس پس انداز تکمیل گردد. با وسایل دور ریختنی یک قلک واقعی ساخته شود. کتاب صوتی شنیده شود. معرفی کتاب داستان : چه روزی قلکم را بشکنم؟

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب آموزش مسواک زدن و مهارت های خودیاری انجام شد.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز پسرهای گلم با کارت ترکیب های خود کلمات( آب،با،بابا،آبا،آباب ) را ساختند.
تکلیف: لطفا در منزل این تمرین ها را بارها و بارها با کارت ها بسازند عزیزانم. جدول بخش و صداکشی در دفتر تلاش چسبانده شده است لطفا با کلمات ( با - بابا--باب - آباب ) پر شود . بخش و صدا کشی این کلمات به خوبی تمرین شود . 2) ارمغان هفته شماره 7 و 8 در منزل حل شود. 3) کتاب فارسی تا درس 2 و نگارش تا صفحه 30 و کتاب کار فارسی علوی تا پایان درس دوم تکمیل شده است . 4) کتاب ریاضی تا پایان تم 5 و کتاب کار ریاضی علوی تا صفحه 40 تکمیل شده است . این کتاب ها جهت ملاحظه به منزل ارسال شده است . لطفا اگر دانش اموزی سوال حل نشده دارد بررسی شود و شنبه همراه دانش اموزان باشد غایبین طبق موارد بالا کتاب ها را تکمیل کنند .

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز کتاب نگارش درس 1 به اتمام رسید پسرهای گلم نوشتن کلمات(آ اول ا غیر اول ،ب غیر اخر،ب اخر،با،آب،بابا) تمرین و تکرار کردند.
تکلیف: پسر گلم در دفتر تلاش یک تمرین برای شما چسباندم ،تکلیف مشخص کردن بخش و صداکشی در کلمه است یک نمونه برایت انجام داده ام تا متوجه شوی لطفا انجام بده و با خود روز شنبه به کلاس بیاور.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز با کمک دانش آموزان عزیز مروری بر آموزش های ماه گذشته داشتیم .
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: