فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: مهدی اخوان ثالث

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: ریاضی آی ریاضی چقد شیرینه ریاضی ! تم 1 با موضوع آشپزخانه تدریس شد . هدف اصلی رزق و روزی و اداب و احترام به خانواده می باشد . آموزش مفاهیم چپ و راست و بالا و پایین و ..... آموزش طوطی وار شمارش 1 تا 5 الگو های قابل مشاهده در تم پیدا شد . کتاب ریاضی تم 1 صفحه 1 و 2 در کلاس حل شد.
تکلیف: لطفا در منزل شمارش تا عدد 5 با ابزار گوناگون انجام شود تا دانش آموزان به شمارش 1 تا 5 مسلط باشند.

فارسی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در زنگ فارسی با نام خدا آموزش نگاره (1) به خانه ی ما خوش آمدی انجام شد . نگاره ها بخش چند منظوره کتاب است که مهم ترین ارکان آموزش زبان یعنی تقویت دو مهارت " گفتن " و " گوش دادن " را شامل می شود. مهم ترین اهداف دانشی که از تدریس نگاره 1 انتظار می رود ، عبارت است از : الف ) آشنا ساختن دانش آموز با : نهاد خانواده اعضای خانواده جایگاه و وظایف اعضای خانواده گسترش واژگان پایه کودک و یاد دادن و آموختن تلفظ درست و کاربرد واژه هایی در زمینه : نام اعضای خانواده محدود از قبیل پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و خانواده گسترده از قبیل عمو ، عمه ، دایی ، خاله ، پدر بزرگ ، مادر بزرگ ، نوه ، پسر عمو ، دختر عمو و ... نام بخشهای متفاوت خانه از قبیل اتاق نشیمن ، اتاق پذیرایی ، آشپزخانه ، حیاط ، در ، دیوار ، نرده ، باغچه ، سقف ، کف ، پنجره ، راهرو ، اتاق خواب ، حمام ، دست شویی ، انباری ، حیاط خلوت ، تراس ، بالکن ، بام ، راه پله ، پلکان و ... نام لوازم و اساس منزل و اشیایی که در این خانه یا هر خانه دیگری معمول و متداول است ، از قبیل میز ، رومیزی ، صندلی ، مبل ، گل ، گلدان ، تلویزیون ،ضبط صوت ، آینه ، جالباسی ، ساعت ، پرده ، فرش ، قالی ، میوه ، کارد ، چنگال ، و ... واژه هایی که در حیطه نگرشی و عاطفی اعضای خانواده مطرح است ، از قبیل دوستی ، محبت ، علاقه ، همکاری ، دلسوزی ، همراهی ، کمک و ...
تکلیف: لطفا پسرهای گلم تمام کتاب های آموزش پرورشی و نیمه اول کتاب های کار علوی همراهشان باشد حتما حتما حتما حتما فردا.

نگارش اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز لوحه صفحه 2 کتاب نگارش با اهداف تقویت توانایی رسم خطوط عمومی از بالا به پایین روی خط زمینه و اشنایی با طرز صحیح قلم گیری و نشستن و زاویه دست و دفتر و کتاب و تشخیص فاصله گذاری مناسب بین خطوط و تشخیص جهت فلش برای نوشتن آموزش داده شد.
تکلیف: دانش اموز اعضای خانواده خود را نام ببرد سپس نقاشی اعضای خانواده خود را در دفتر نقاشی بکشد.

ریاضی اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز در مورد روز اول سال تحصیلی گفت و گو کردیم با پسرهای گلم و بیان احساس داشتیم در مورد این روز و در انتها یک نقاشی با موضوع اولین روز مدرسه کشیدیم.
تکلیف: تکلیف نداریم.

علوم اول

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز پسرهای گلم با کتابهای خود آشنا شدند ،صفحات کتاب را به سمت جلو و عقب ورق زدند هر سوالی که در مورد کتابها داشتند بیان کردند . کتابها تحویل گرفته شد. کتاب قرآن پسرهای گلم در ماه آبان همراه با جشن قرآن به انها تحویل داده میشود.
تکلیف: لطفا پسرهای گلم که امروز کتاب همراه نداشتند روز دوشنبه کتاب فارسی(بخوانیم)،نگارش،ریاضی ،علوم و بخش اول کتاب کارها و دفتر املا همراهشان باشد.

سواد مالی

مدرس: شیخ رحیمی، مهسا
فعالیت: این جلسه صرفا جلسه معارفه و آشنایی بود تدریس انجام نشده اهداف درس و توضیحاتی به عنوان مقدمه برای شروع تدریس گفته شد
تکلیف: تکلیفی داده نشده حتما کتاب سواد مالی از جلسه آینده همراه دانش آموزان باشد

هوش و ریاضی

مدرس: شیخ الاسلامی، سحر
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم خمیرهای خود را با توانایی خود از پلاستیک هایش درآوردند با هدف سنجش قدرت و توان دست و انگشتان ،و در انتها با خمیرهای خود شکلهای خلاقانه درست کردند و مجددا خمیرهای خود را منظم گلوله کردند و در جعبه قرار دادند.
تکلیف: تکلیف نداریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: