1402/11/07
علوم دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
صفحه 65 کتاب کار علوم انجام شد ومطالب مرتبط مرور شد.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درس فردوسی روانخوانی شد،واژه سازی و جمله سازی با تر وترین مرور شد.بیاموز وبگو(گذشته دور )تدریس شد.
پسر خوبم،صفحه 73 کتاب نگارش را انجامبده.
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
عزیزم، درس فردوسی را 2بار با دقت روانخوانی کن ،یک املا از درس فردوسی در دفتر تلاشت بنویس وبرای املای جای خالی فردا آماده باش.(اگر در 2املای قبلی غلط داشتی در دفتر املا با آن ها جمله بساز)
سواد مالی
منصوریآریا، درسا
تمامی دروس دوره شد.
زیبانویسی
الهی، شیما
درس14حرف ه و به تدریس وتمرین شد.رسیدگی به کل تکالیف
صفحه37دردفترنوشته شود.
1402/11/05
1402/11/04
ریاضی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
آزمون مدادسیاه برگزار شد.سوالات وپاسخنامه به دانش آموزان تحویل داده شد.
پیداکردن مجهول در تفریق تمرین شد.
پسر خوبم ،پاسخ جاهای خالی را به روش حدس و ازمایش و با دوحدس ،همانطور که در کلاس کار کردیم انجام بده.یادت باشد که برای تفریق هم همان مراحل جمع را باید انجام بدهی و حواست باشد در تقریق باید برعکس عمل کنی.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پیک بیدپا (اردک پز پزی و بز وز وزی) به منظور تقویت درک مطلب کار شد و دانش آموزان به سوالات پاسخ دادند.
عزیزم صفحه های 81،82و 83 کتاب کار فارسی را انجام بده.
نگارش دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پسرم صفحه 72 کتاب نگارش را انجام بده.
رایانه
براتی، الناز
شروع مبحث تایپ ده انگشتی
دانش آموزان نحوه قرار دادن دست روی برآمدگی f J را آموختند.
هم چنین بازی حباب ها برای یادگیری بهتر صفحه کلید با نرم افزار typing master انجام شد
مهارت اجتماعی
احمدی زاده، فرزانه
باسلام و وقت بخیر امروز باداستانی کوتاه با مفهوم قانون و اجرای آن آشنا شدیم .
عزیزان تکلیف ندارید
1402/11/03
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
روان خوانی درس فردوسی کار شد.واژه سازی صفت تفضیلی (تر و ترین)تدریس شد .
پسرم درس فردوسی را با صدای بلند روان خوانی کن.
نگارش دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
جمله سازی با تر و ترین کار شد.
عزیزم صفحه 71 کتاب نگارش را انجامبده
املا دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
املای آموزشی (املای مچاله ) کار شد.
مهارت زندگی
علوی، زهره
سلام و عرض ادب
صفحه 30 کامل شد.
زبان بدن تدریس شد.
پانتومیم زبان بدن اجرا شد.
تا صفحه 35 کتاب کامل شد.
یک کار گروهی را در منزل طراحی کنید.
هدف، نقش افراد و نحوه اجرای کار را مشخص کنید.
و بعد از کار صفحه 31 را کامل کنید.
شطرنج
یوسفی، ژاله
امروز ما ضمن مرور پاسخ سیاه به ایده آل های سفید ،در مورد قوانین تساوی صحبت کردیم. چون عزیزانمان در هفته پیش رو مسابقه دور بعدی خود را انجام می دهند ،لازم است که با این قوانین آشنا شوند. اگر در بازی شطرنج ببریم یک امتیاز، اگر ببازیم صفر امتیاز و اگر مساوی کنیم ،یک امتیاز برد را گرفته و نصف کرده و به هر بازیکن نیم امتیاز می دهند ،حالا اگر در بازی به هر دلیل عقب افتادیم باید تلاش کنیم تا بازی به تساوی برسد تا ما نیم امتیاز را بگیریم. اگر در بازی دو شاه تنها بماند، بازی مساوی است اگر در بازی یک شاه و فیل در برابر یک شاه تنها بماند باز بازی مساوی است ،چون فیل یا سفید رو است و یا سیاه رو و کافیست که شاه در خانه های خلاف آن حرکت کند. اگر یک شاه داشته باشیم با یک اسب ،در برابر یک شاه تنها ،باز بازی مساوی است چون اسب نیروی کافی برای مات کردن ندارد. من با مثال آنرا به بچه ها نشان دادم. پات ،یکی دیگر از شرایط تساوی است و آن وقتی است که شاه کیش نیست خانه ای ندارد که برود ،مهره ای هم ندارد که با آن بازی کند و مهم آن که نوبت حرکت نیز با او باشد ،حالا طبق قانون این شاه پات است و بازی مساوی شده ، قانون بعدی کیش دائم است ،وقتی شاه سه بار کیش شود و واکنش های یکسانی داشته باشد ،آنگاه بازی نیز مساوی خواهد شد.
1402/11/02
علوم دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
پرسش کلاسی انجام شد.
فارسی دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درس فردوسی با ایجادانگیزه ازطریق نمایش انیمیشن رستم تدریس شد وکلمات مهم درس تدریس شد.
عزیزم،از روی کلمه های مهم درس 2بار با خط زیبا و با دقت بنویس.
هدیههای آسمان دوم
کوچک کپورچالی، معصومه
درس نهم (اهل بیت پیامبر(ص))تدریس شد وبه سوالات درس پاسخ داده شد.