فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: نیما یوشیج

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث چوب خط یاد آوری شد .جمع و‌تفریق از طریق بازی ماز مرور شد و‌کاربرگ مرتبط در کلاس انجام شد. پ.ن: رضایت نامه اردوهای باقیمانده تابستان و‌اردوی استخر تحویل داده شده است.در صورت تمایل به حضور دانش آموز در اردوها لطفا همه ی برگه هارا امضا شود و‌فردا تحویل داده شود.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: درک مطلب (پرلز):داستان المر کار شد.(دانش آموز ها با هدف درک مطلب و روان خوانی در طی داستان با مفاهیم فردیت و‌پذیرش خود،تفاوت های فردی و احترام به آنها و دوستی و برقراری ارتباط با یکدیگر آشنا شدند.)
تکلیف: پسرم داستان من و بابام را روان خوانی کن و فردا به من بگو خواندن این داستان برای تو مانند رانندگی با کدام ماشین بود؟

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی گوزن را با توجه به الگو یاد گرفتند. و محیط پیرامون آن را با حیواناتی که از قبل بلد بودند را پر کردند.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: پسر خوبم کاربرگ فارسی را با دقت انجام بده. لطفا هفته آینده دانش آموزها یک قطعه عکس برای تکمیل برد تشویقی کلاس همراه داشته باشند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز Greeting مرور شد.فونیکس 1 تا پایان فونیکس 4 مرور شد.بچه ها حتما هنگام حروف خوانی باید فرق اسم حرف و صدای حرف را بدانند.مثلا: the name is S_the sound is[s] دفتر ها چک و امضا شد.عزیزان لطفا سرمشق ها را خود بچه ها با مداد بنویسند به جهت چک کردن دست خط و بین 3 خط نویسی.روی دفتر حتما اسم پسرها درج شود.دفتر هر روز آورده شود.سپاس از همکاری شما
تکلیف: برای روز یکشنبه با کلمات زیر جمله بسازید: Train//play//skate//goat//snow//rose//tie//like//fight// sea//bee//horn//sing

زنگ تفریح

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: بازی ساختنی(پسرهای عزیزم ساختن برج با لیوان های یک بار مصرف و‌چوب بستنی را در گروه های خود با هدف افزایش تمرکز،حل مساله ،آشنایی با مفاهیم فیزیک و‌افزایش مهارت های جمعی تجربه کردند.)

ریاضی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مباحث ترتیب و توالی اعداد و جدول ارزش مکانی مرور شد. دانش آموزان کارت های اعداد را مرتب کردند سپس از طریق بازی انتخاب اعداد قراردادن عدد ها در جدول ارزش مکانی و عدد نویسی را تمرین کردند.
تکلیف: پسر عزیزم،عددهای 42،25 ،86و 73 و19را در جدول ارزش مکانی نشان بده و به حروف بنویس.

علوم دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: مبحث چرخه آب با انیمیشن و ماکت چرخه آب مرور و‌یادآوری شد و دانش آموزان ماسک قطره آب ساختند.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: امروز،مطلب احوالی پرسی (greeting) مرور شد.همچنین از فونیکس 1 تا 3 تمامی حروف به شکل زیر مرور شد: The name is S_The sound is_____ بچه ها حتما باید اسم و صدای حروف را بیان کنند.کاربرگ کلاسی مرتبط با فونیکس 1 تا 3 حل شد.از فردا داستان خوانی خواهیم داشت.تکرار و تمرین در منزل حتما انجام شود.
تکلیف: برای روز چهارشنبه این کاربرگ حل شود.توجه کنید،برگه به هیچ عنوان پرینت گرفته نشود.با توجه به تصویر جای خالی را پر کرده،سپس جمله کامل و تصویر را در دفتر 3 خط وارد کنید.(علت پرینت نگرفتن برای چک کردن دست خط و formation بچه ها است.ممنون از توجه و همکاری شما.)_چهارشنبه دفتر ها چک خواهد شد.

زنگ تفریح

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: لطفا اولیایی که در جلسه حضور نداشتند برگه های اطلاعات فردی که به همراه برنامه هفتگی به دانش اموزان داده شده را پرکنند و فردا تحویل بدهند. ***برای اردوی فردا حتما دانش آموزان قمقمه اب همراه داشته باشند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: معرفی مدرس و دانش آموزان. بیان قوانین کلاس و تمرین قوانین توسط دانش آموزان بیان یک ویژگی مثبت و منفی و صحبت در مورد خلق های مثبت و منفی انجام شد. شناخت احساس خشم و مدیریت خشم تحت عنوان بازی قله خشم انجام شد. تقویت مهارت های شنیداری و همزمانی استفاده از مهارت شنیداری و حرکتی (تلفیق بازی و شمارش اعداد) انجام شد. بازی ریتموگیم انجام شد.
تکلیف: تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری انجام شود لطفا در مورد ویژگی های اخلاقی مثبت و منفی، علاقه مندی ها و شباهت و تفاوت های دانش آموز و اعضای خانواده صحبت شود‌. لطفا بازی زیر را با دانش آموز انجام دهید با شنیدن عدد 3 روی پا بزند و با شنیدن عدد 5 دست بزند.

فارسی دوم

مدرس: کوچک‌ کپورچالی، معصومه
فعالیت: یخ شکن (اشنایی با دانش آموزان و‌معارفه)و یادآوری قوانین کلاسی از طریق نمایش عروسکی(قارقارک) پرلز و درک مطلب:داستان سوپ میخ در کلاس خوانده شد و در انتها دانش آموزان به سوالات مرتبط با داستان پاسخ دادند. لطفا یادداشت داخل کیف دانش آموزان را بررسی کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: دلوی، شقایق
فعالیت: با عرض سلام و ضمن تبریک سال تحصیلی جدید.اولیای عزیز امروز مبحث Greeting (احوال پرسی)تدریس شد.بچه ها باید این سوال و جواب ها را تمرین کنند.1.what is your name?2.what is your last name?___حتما در جواب سوال ها جمله کامل بگویند.عزیزان فردا دفتر 3 خط حتما همراه بچه ها باشد.ضمنا یک مداد به عنوان هدیه خوش آمدگویی تقدیم پسران عزیزم شد.
تکلیف: تکلیف ندارند اما مطالب شفاهی حتما تمرین شود.

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با توجه به طرح درس که آموزش نقاشی شخصیت های کارتونی بود، نقاشی گارفیلد را یاد گرفتند.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان دفتر نقاشی و مدادرنگی همراه داشته باشند.لطفا کلیه لوازم نام و نام خانوادگی داشته باشند. ممنونم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: