فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض وقت بخیر. امروز حرف Tt مرور شد و صفحات 6 و 7 کتاب کار جالی فانیکس 1 انجام شدند. فرم نوشتاری کلمات برای حرف Tt با بچه ها چک شد. از این هفته، کتاب کار های جالی فانیکس 1 از بچه ها روز های شنبه تحویل گرفته میشود و روز چهارشنبه هر هفته به دانش آموزان برگردانده می شود.
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر بچه ها تکمیل گردد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض روز بخیر. امروز ساختار سوالی How many...? با بچه ها کار شد و اعداد مرور شدند.
تکلیف: از روی فایل ضمیمه شده، ساختار how many و اعداد به صورت شفاهی پرسش و پاسخ تمرین شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و احترام. امروز حرف Tt به بچه ها تدریس شد. (فرم، صدا و کلمات) و خواندن کلمات sa, at, ta, sat, tas کار شدند.
تکلیف: لطفا کلمات طبق فایل پیوست شده، تمرین و تکرار شوند. سرمشق داخل دفتر بچه ها تکمیل شود. حتما روز شنبه، بچه ها کتاب کار jolly phonics 1 را همراه خود بیاورند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و احترام. در درس امروز مفاهیم living و non living در قالب بازی گروهی تمرین شدند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و احترام. امروز با بچه های عزیز درس 6 کتاب picture dictionary کار شد (کلمات، دیالوگ و سانگ)
تکلیف: لطفا حتما دیالوگ و سانگ از روی سی دی کتاب تمرین و کار شوند. لطفا ورک شیتی که در کیف بچه ها قرار داده شده امروز انجام شود و فردا بچه ها با خود بیاورند. عزیزان لطفا حتما فردا بچه ها پیکسل های قرمز رنگ مخصوص دوشنبه های زبانی همراهشان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر. در کلاس امروز کتاب jolly phonics workbook 1 به بچه ها تحویل داده شد و صفحات 2 تا 5 این کتاب مربوط به حروف Ss و Aa سر کلاس انجام شد. نوشتار صحیح این دو حروف برای همه بچه ها چک شد.
تکلیف: لطفا بچه هایی که سر کلاس به طور کامل این 4 صفحه از کتاب کار را تکمیل نکردند، آنها را کامل کنند. لطفا بچه ها روز شنبه این کتاب همراهشان باشد. همچنین، پیکسلی که مربوط به دوشنبه های زبانی بود و به دانش آموزان تحویل داده شده بود را حتما فردا همراه خود بیاورند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با سلام و عرض خسته نباشید. امروز هر 2 صدای Ss و Aa مرور شدند، نوشتار صحیح هر دو حرف پای تخته با بچه ها کار شد و دو ترکیب صدایی (blending) sa و as با بچه ها تمرین شد.
تکلیف: لطفا سرمشق نوشته شده در دفتر تکمیل گردد. لطفا بلندینگ sa و as از روی فایل پیوست شده تمرین شود. به مناسبت روز جهانی پست، بچه های عزیز یک نقاشی برای یکی از همکلاسی های خود بکشند و فردا با خود بیاورند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، زهره سادات
فعالیت: با عرض وقت بخیر . در کلاس امروز مفاهیم living / non-living و همچنین healthy / unhealthy food تدریس شدند .
تکلیف: لطفا مفاهیم تدریس شده طبق فایل پیوست شده تمرین و مرور شوند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: