فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 103

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان تم 20 کتاب ریاضی را با هدف مرور دسته بندی کردن و نوشتن جدول ارزش مکانی و مرور الگوی پنج تا پنج تا و ده تا ده تا و یاد گیری جمع چند عدد و حل مسئله کامل کردند .
تکلیف: 1)تمرین الگوی 5تا 5تا و ده تا ده تا 2)جمع عبارت های طولانی به صورت ذهنی. برای مثال : 20+10+5+4= 10+10+10_5= 80-40= 50+5=

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی ژ مرور و تکرار شد . سپس کلمات اُ استثنا تکرار و مرور شد . کتاب کار فارسی تا پایان درس ژ با هدف تثبیت یادگیری انجام شد .
تکلیف: 1)ارمغان 20 انجام شود . 2)دیکته ی شب نوشته شود . برنامه سه شنبه 1)کتاب نگارش 2)کتاب کار فارسی 3)کتاب کلمه کوچولو 4)دفتر مشق

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: دیکته ی ا استثنا و ه در دفتر دیکته ی علوی گفته شد . حتما بازخورد داده شود و دانش آموزان اشتباهات خود را تکرار کنند .
تکلیف: تکرار و تمرین اشتباهات دیکته توسط دانش آموز

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی فردی/ هماهنگی گروهی/ هماهنگی گوش و دست و چشم/ هماهنگی دو نیمکره/ سرعت واکنش و سرعت العمل

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما اولیای عزیز با توجه به این که جلسه گذشته به درس دادن گذشت در این جلسه بچه ها بازی کردند و خوشبختانه از مباحثی که تدریس شد به خوبی استفاده کردند. امیدوارم با تمرین و تکرار مداوم پیشرفت بیشتر بچه ها رو در رشته شطرنج شاهد باشیم باتشکر از توجه شما

مهارت اجتماعی

مدرس: غلامی، نازنین
فعالیت: آموزش حریم شخصی

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان اعدادخانوده ی 90 را با شکل یاد گرفتند و در دفتر مشق هم به عدد و هم به حروف نوشتند .و یک بار به جهت مرور اعداد یاد گرفته شده از 70 تا 99 پشت سر هم نوشتند و بازی جمع خانواده ی 90 را انجام دادند.
تکلیف: اعداد یک تا 10 را هم به عدد و هم به حروف در دفتر مشق بنویس .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس یازده علوم به صورت تلفیق با درس درس ژ و درست کردن ژله و هوای سرد و گرم تدریس شد .
تکلیف: دانش آموزان می توانند ژله درست کنند و تاثیر گرما بر حل شدن مواد را از نزدیک ببینند و سپس ژله را در یخچا ل گذاشته و تاثیر سرما بر سفت شدن ژله را از نزدیک مشاهده کنند .(اختیاری می باشد )

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا نشانه ی چ و روان خوانی کلمه کوچولو درس چ از دانش آموزان پرسیده شد . سپس با 6 کلمه از صفحه ی 70 کلمه کوچولو که با هم دوست شده اند دانش آموزان در دفتر مشق جمله سازی کردند . و نشانه ی یک شکلی ژ با کمک تلفیق بادرس علوم دنیای سرد و گرم و انجام پژوهش درست کردن ژله به کمک یک بزرگتر و به کمک داستان یاد گرفتند و فرق آن با( ر و ز )را متوجه شدند و سپس در دفتر مشق جدول ترکیب کشیدند و با ترکیب ها کلمه سازی کردند و در دفتر مشق نوشتند . کتاب کار فارسی تا پایان صفحه ی 152 با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید انجام شد .
تکلیف: 1)روان خوانی کتاب کلمه کوچولو درس ژ انجام شود . 2) با 6 کلمه از درس جدید جمله سازی کن پسرم . تکالیف در پرتال بارگذاری شود . برنامه ی فردا 1)کتاب کلمه کوچولو - 2)کتاب کار فارسی - 3)دفتر مشق- 4)کتاب ریاضی - 5)دفتر دیکته ی علوی -

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان کتاب کار فارسی را تا پایان درس ژ با هدف تثبیت یادگیری کامل کردند .
تکلیف: ندارند .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مسئله نویسی و نحوه ی انجام مسئله مرور و تکرار شد . سپس کتاب ریاضی تا پایان تم 19 با هدف تکرار و تمرین و یادگیری مسئله نویسی انجام شد. کتاب کار ریاضی تا پایان تم 19 با هدف تثبیت یادگیری اهداف تم 19 مانند جمع و تفریق دسته های ده تایی و انجام مسئله و انجام سو دو کو کامل شد . و انجام تفریق دو عدد به صورت ذهنی تدریس شد .
تکلیف: 1)تمرین سه مورد مسئله نویسی توسط دانش آموز 2)الگوی اعداد دو تا دو تا و سه تا سه تا و چهار تا چهار تا و پنج تا پنج تا انجام شود .

علوم اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: درس زمین خانه ی خاکی ما و درس در اطراف ما هوا وجود دارد مرور و تکرار شد .از دانش آموزان پرسیده شد .
تکلیف: ندارند .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز نشانه ی چ واُ استثنا مرو و تکرار شد . با توجه به انجام شدن کتاب نگارش و کتاب کار فارسی تا پایان درس چ و انجام شدن کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی تا پایان تم 19 و انجام شدن کتاب کار علوم تا پایان درس 10 حتما تمامی کتاب های نام برده چک شود اگر ناقصی و یا اصلاحی گفته شده حتما کامل و اصلاح شود و در نهایت تمامی کتاب ها امضای اولیا زده شود .
تکلیف: 1)ارائه بازخورد اولیا به تمامی کتاب های نام برده بالا و تکمیل تمامی کتاب های نام برده در صورت ناقص بودن کتاب . 2)روان خوانی اُ استثنا و چ و تکمیل کتاب کلمه کوچولو تا پایان درس چ انجام شود . 3)ارمغان 19 انجام شود . برنامه ی شنبه 1)دفتر دیکته علوی 2)کتاب نگارش 3)کتاب کار فارسی 4)دفتر مشق

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس دوازدهم ( کسب و کار خانگی - روستایی ) تدریس شد. فعالیت در کلاس درس دوازدهم صفحه 96 و 97 انجام شد. فعالیت در کلاس درس دوازدهم صفحه 98 انجام شد. انیمیشن مهارت های زندگی قسمت مدرسه روستایی گذاشته شد.

آزمایشگاه

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان برای آزمایش خاک ها و ازمایش در اطراف ما هوا وجود دارد به آزمایشگاه رفتند و آزمایش های نام برده را انجام دادند و از راه مشاهده ی مستقیم یاد گرفتند .
تکلیف: ندارند .

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان برای عبارت داستان و یا مسئله نوشتند .سپس برای انجام مسئله شکل کشیدند. ونحوهی انجام مسئله و جواب دادن به آن (جلو نویسی )مرور و تکرار شد .
تکلیف: ندارند.

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان نشانه های خ و چ و ج را مرور کردند و کد های هر کدام را بیان کردند .در راه اردو تابلو هاو اسم کوچه ها را خواندند . امروز دانش آموزان به اردوی شهر بازی همیلا سنتر رفتند .
تکلیف: 1)روان خوانی ج و خ و چ از کتاب کلمه کوچولو فقط بخش کلمات خوانده شود . 2)با کلمات زیر جمله سازی کن. شاخه ای خشک: درخت ِ گردو: گوزنِ شاخ دار: آشپزخانه یِ بزرگ: اردویِ سه شنبه: چهار گنجشک: 3)دیکته ی شب برنامه ی فردا: 1)کتاب ریاضی 2)کتاب کار ریاضی 3)دفتر مشق 4)کتاب کلمه کوچولو.

املا اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: امروز دانش آموزان جهت تمرین و مرور نشانه های خ و ج و چ ، دیکته ی خلاق چیپسی در دفتر مشق نوشتند وسپس دیکته ی اعداد گفته شد .
تکلیف: دانش آموزان با اشتباهات خود جمله سازی کنند .

مهارت زندگی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد مباحث صبوری در خرید / رعایت قوانین کلاس و مدرسه آموزش داشتیم و دانش آموزان در مورد این موضوعات پانتومیم اجرا کردند.
تکلیف: عزیزان تکلیف ندارید

ریاضی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا اعداد خوانده شده تکرار و مرور شد. سپس خانواده ی هشتاد به کمک شکل و نوشتن با حروف تدریس شد .
تکلیف: مرور اعداد خوانده شده و در پایان دیکته اعداد هم گفته شود .

فارسی اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: ابتدا مرور نشانه ی خ و ج انجام شد . سپس نشانه ی دو شکلی چ با کمک داستان علی کوچولو و به کمک شعر و کد گذاری تدریس شد . جدول ترکیب و کلمه سازی با ترکیب ها در دفتر مشق نوشته شد . سپس کتاب کار فارسی تا پایان در چ با هدف تثبیت یادگیری نشانه ی جدید و آشنایی با چیستان انجام شد. فردا اردو داریم . فقط دانش آموزان کتاب ریاضی و دفتر مشق همراه داشته باشند . برای خوراکی های اردو فقط یک. لانچ باکس کوچک همراه داشته باشند با یک بطری اب کوچک کافی هست .
تکلیف: 1)روان خوانی کلمه کوچولو درس چ به صورت بازی یک کلمه پدر یا مادر بخواند یک کلمه دانش آموز بخواند و.... 2)دیکته تشخیصی کلمات ج و خ وچ نوشته شود. برنامه ی فردا 1)دفتر مشق 2)کتاب ریاضی

نگارش اول

مدرس: ترکاشوند، مولود
فعالیت: کتاب نگارش تا پایان درس چ با هدف تکرار و تمرین و تثبیت یادگیری انجام شد.
تکلیف: ندارند .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام هنرمندان کلاس امروز در مورد یه کاردستی زیبا صحبت کردیم و مرحله مرحله رنگ کردیم، برش زدیم و آماده کردیم

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه تغییر پس زمینه آشنا شدند و کاربرد کد ناپدید شو از کدهای زیرمجموعه تغییر حالت را درک کردند بنابراین با یاد گیری درس جدید پروژه غروب آفتاب و طلوع ماه را در گروه های دو نفری انجام دادند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه ای که در کلاس یاد گرفتید را تمرین کنید و با استفاده از کد هایی که تا الان از اسکرچ یاد گرفته اید یک برنامه براساس خلاقیت خود بسازید ***از کد های رویداد ، حرکت ، تغییر حالت میتوانید برای ساخت پروژه خود استفاده کنید*** یاد گیری کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است با تشکر موفق باشید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: