فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه سردار جنگل تهران
کلاس: 105

ریاضی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: ریاضی عدد نویسی و شمارش و الگو و الگوی تکرار شونده و تقارن و سودوکو مرور و رفع اشکال شد سپس کتاب کار ریاضی علوی تم 7 به طور کامل حل شد .
تکلیف: کتاب کار ریاضی علوی به منزل فرستاده شده است، صفحه ی آخر تم 7 کامل شرد. کتاب ریاضی از تم 1 تا تم 5 بیشتر مباحث ( الگو و شمارش و سودوکو ) تمرین شود .

علوم اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: فصل چهارم علوم، دنیای جانوران با موضوعات انواع حیوانات اهلی و وحشی، تغذیه، پوشش بدن، محل زندگی، نوع حرکت، تولید مثل، بچه ی حیوانات و ... تدریس شد. تغذیه ی حیوانات مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: مرور و تمرین تا نشانه ی ( ت ت ) انجام شد. تمرینات کتاب کار فارسی علوی صفحات 67 تا 70 حل شد.

املا اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: املای سوم تا نشانه ی ( م م ) گفته شد.

ریاضی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: بازی با تاس دست ورزی ( کار با قیچی ) جهت تمرین و تثبیت چوب خط

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: نوشتار نشانه ( ت ت ) تدریس شد . ترکیبات نشانه ت نوشته شد . لغات جدید معرفی و در دفتر تلاش نوشته شد . درس تاب روان خوانی شد. ببین و بگو انجام شد. کتاب نگارش صفحه ی 46 و 47 و 48 انجام شد .
تکلیف: 1) املا تا نشانه م تمرین و تکرار شود . فردا املا تا نشانه م خواهیم داشت . 2) با کلمات : است / دوست / بست / ماست /دست جمله سازی شود . کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی وکتاب کار علوم و کتاب کار ریاضی علوی و دفتر تلاش و دفتر املای علوی همراه دانش آموز باشد .

سواد مالی

مدرس: فتحی زاده، مبینا
فعالیت: درس بانک تدریس شد ،فعالیت کلاسی حل و چک شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 52 به خوبی انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: شمارش و عدد نویسی و شناخت مقداری اعداد مرور شد . سپس صفحه ی 48 کتاب ریاضی حل شد . تقارن دورانی با خط کش آموزش داده شد . سپس در دفتر تلاش تقارن اشکال با خط کش انجام شد .

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: سنجش استعداد یابی فارسی انجام شد . ایجاد انگیزه نشانه او-و را داشتیم . نشانه ها و ترکیبات مرور شد . روان خوانی پرسیده شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 66 حل شد .
تکلیف: 1) ارمغان شماره ی 8 انجام شود . 2) صفحه 10 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود و املا به هر روشی تمرین و تکرار شود . 3) سوالات زیر وارد دفتر تلاش شود سپس توسط دانش اموز کامل شود . الف : جمله بساز . مسموم : بدبو : آدامس : ب) بخش دوم کلمات را بنویس . زیبایی : آزمایش : روسری : کتاب ها : کتاب کار فارسی و ریاضی علوی و کتاب نگارش و کتاب فارسی و دفتر تلاش همراه دانش آموز باشد .

هنر اول

مدرس: رعیتی، سمانه
فعالیت: سلام عزیزای کلاس به جلسات پایانی مسابقه طرح دوسالانه هنر نزدیک میشویم موفق و پیروز باشید

رایانه

مدرس: نیکزاد، علی
فعالیت: دانش آموزان با نحوه استفاده از دستور کات cut آشنا شدند ، همچنین آنها کاربرد خط منحنی در پروژه صفحه 39 کتاب که شکل یک کشتی روی آب است را یاد گرفتند سپس در گروه های دو نفره این نقاشی را کشیدند
تکلیف: دانش آموزان گرامی لطفا پروژه صفحه 39 کتاب را دوباره بکشید . حتما انجام دهید( فایل pdf در قسمت کاربرگ بارگذاری شده است ) *** آموزش کامپیوتر نیازمند تمرین و تکرار است با تشکر alinikzad0044@gmail.com

ریاضی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: تم 7 کتاب ریاضی با موضوع تولد و اداب مهمانی و تولد رفتن و ..... تدریس شد . عدد نویسی ها مرور شد و مقدمات جمع آشنا شدند . سپس کتاب ریاضی صفحه ی 44 و 45 و 46 حل شد.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: نشانه ها و ترکیبات و جدول دوستی مرور شد . روان خوانی پرسیده شد . کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 63-64-65-66 انجام شد .
تکلیف: 1) با کلمات: ( مسموم، دود، بود، او، بادام ) جمله سازی شود. 2) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 10 روان خوانی شود و دانش آموزان بر خواندن متن مسلط باشند . 3) کتاب کار فارسی علوی از ابتدا بخش اول نگاره ها و بخش دوم نشانه ها تا پایان نشانه ب مطالعه شود. کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو و کتاب کار ریاضی علوی و دفتر تلاش و کتاب ریاضی همراه دانش آموز باشد .

بازی استراتژیک

مدرس: نژاد حسن، معصومه
فعالیت: اهمیت و مزایای بازی "برج‌سازی ریتمیک برای کودکان خردسال" --- اهمیت و مزایا: تقویت هماهنگی حرکتی-شنیداری (حرکت با ریتم موسیقی هنگام درجا زدن و پا باز و بسته) رشد تمرکز و دقت در عمل (چیدن درست و با نظم کاپ‌ها بدون ریختن برج) پرورش مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، بلند کردن و گذاشتن دقیق لیوان‌ها) تقویت درک ترتیب و سازمان‌دهی ذهنی (یادگیری ساخت برج با الگوی مشخص از تعداد طبقات) رشد حس همکاری و کار گروهی (با کمک هم ساختن برج و رعایت نوبت) افزایش صبر و کنترل هیجان (انتظار برای نوبت خود و دقت در چیدن برج) ایجاد هیجان، نشاط و انگیزه در فعالیت گروهی تخلیه انرژی مثبت از طریق حرکت و موسیقی تقویت اعتماد به نفس در انجام موفق یک کار گروهی
تکلیف: بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود

مهارت اجتماعی

مدرس: پرکاری، لیلا
فعالیت: روش درست استفاده کردن از قاشق ، چنگال و کارد میوه خوری آموزش داده شد فیلم مربوط به آن نمایش داده شد. بچه‌ها با خمیر بازی میوه درست کردند و با استفاده از کارد میوه خوری و چنگال آن ها را بریدند.
تکلیف: روش درست در دست گرفتن قاشق ، چنگال و کارد میوه خوری آموزش داده شود. بچه‌ها به طور عملی خرد کردن میوه و کیک را به شما آموزش دهند.

فارسی اول

مدرس: صبری، محبوبه
فعالیت: نشانه او با شعر تدریس شد . ترکیبات و جدول دوستی مرور شد . ترکیبات نشانه( او -و ) در دفتر تلاش نوشته شد . کلمات مهم نشانه او در دفتر تلاش نوشته و رونویسی شد . کتاب نگارش صفحه ی 43 و 44 و 45 انجام شد . جمله سازی تمرین شد.
تکلیف: 1) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 6 و 7 و 8 و 9 روان خوانی شود . 2) املا تا نشانه س از کتاب کلمه کوچولو در دفتر تلاش نوشته شود. 3) ارمغان شماره ی 7 انجام شود . کتاب ها : کتاب کار فارسی علوی و کتاب ریاضی و دفتر تلاش همراه دانش آموز باشد .

شطرنج

مدرس: احمدی، امیر
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر خدمت اولیای گرامی امروز آموزش حرکت اسب و پیاده رو داشتیم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: