1404/08/14
علوم اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
از درس 1 تا 3 علوم پرسش و پاسخ و مرور و رفع اشکال شد .
تکلیف:
لطفاً کتابکار علوم علوی درس 3 به طور کامل حل شود و سوالات مربوط به 3 درس علوم را در قسمت پایین ارسال کرده ام .لطفاً کتاب کار علوم علوی از درس 1 تا پایان درس 3 به خوبی مطالعه شود .
نگارش اول
مدرس:
صبری، محبوبه
تکلیف:
1) املا تا نشانه ی ( س س ) در دفتر تلاش نوشته شود .
2 ) صفحه ی 8 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود.
کتاب ها : کتاب فارسی و کتاب نگارش و دفتر تلاش همراه دانش آموز باشد .
1404/08/13
فارسی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
درس فارسی با معرفی نشانه جدید و تدریس صفحه مربوطه در کتاب فارسی با قصه و داستان انجام شد
متن درس کل خوانی و به جایگاه نشانه در کلمه اشاره شد.
جدول ترکیب کامل و کلمات درس جدید نوشته شد
تکلیف:
با تبریک روز دانش آموز به پسران عزیزم و آرزوی موفقیت و سلامتی و بهترین مدارج ، به مناسبت روز دانش آموز پسرانم تکلیف ندارند.
کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو . دفتر تلاش / دفتر املا ( جهت انجام املای خلاق ) همراه دانش آموز باشد .
سواد مالی
مدرس:
فتحی زاده، مبینا
فعالیت:
روز دانش آموز مبارک
باسلام و احترام خدمت اولیای گرامی
از همراهی صمیمانه و ارزشمند شما در اجرای فعالیت درس «سواد مالی» و مشارکت در ساخت قلک با فرزندان عزیزتان صمیمانه سپاسگزارم. بدون همکاری مؤثر شما، آموزش مفاهیم مهمی چون پسانداز و مدیریت مالی برای کودکان به این زیبایی و اثربخشی انجام نمیشد.
با آرزوی تداوم این همکاریهای ارزشمند
1404/08/12
ریاضی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
مقدمات و مفهوم تفریق آموزش داده و پس از انجام دست ورزی صفحه و 40 کتاب کامل شد.
داستان سازی تصویر و تقارن دورانی با محور آموزش داده شد و با خط کش تقارن دورانی دست ورزی انجام شد .
تم 7 کتاب کار ریاضی کامل حل شد.
علوم اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
درس 3 علوم سالم باش و شاداب باش تدریس شد . دانش آموزان با ورزش و فواید ان و رعایت بهداشت فردی و نظافت ساختمان و خوردن غذا و مراجعه به پزشک و رعایت نکات ایمنی و نکات مربوط به خواب و استراحت و طرز صحیح خوابیدن و آشنایی با سازمان های امداد رسانی آشنا شدند .
کلیپ فندق پخش شد.
فارسی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
تکلیف:
1) لطفا صفحه ی 5 و 6 کتاب کلمه کوچولو روان خوانی شود .
2) ار روی صفحه ی 6 کتاب کلمه کوچولو املا مرور شود .
3) با کلمات بادام / داماد / بامداد جمله سازی شود .
4) ارمغان شماره ی 6 حل شود و فردا همراه دانش اموز باشد .
کتاب ها : کتاب فارسی و کتاب نگارش و دفتر تلاش همراه دانش اموز باشد .
هنر اول
مدرس:
رعیتی، سمانه
فعالیت:
سلام دوست داشتنی های کلاس هنر داریم به مراحل پایانی کار نزدیک میشم و شمارش معکوس برای مسابقه هنرموفق باشید
رایانه
مدرس:
نیکزاد، علی
فعالیت:
دانش آموزان با دستور copy/paste و ابزار fill آشنا شدند آنها یاد گرفتند وقتی میخواهد یک شکل را روی شکل دیگر قرار دهند بدون اینکه شکل زیر معلوم باشه از ابزار fill باید کمک بگیرند و در نهایت یک پروژه کلاسی در گروه های دو نفره انجام دادند آنها با کمک ابزار هایی که یاد گرفتند آسمان پر ستاره را در محیط paint نقاشی کردند
***ابزار Fill : از این ابزار برای پر کردن داخل Shapes استفاده می شود. با کلیک بر روی فلش کنار لیست کشوئی از ابزار مشاهده می گردد که با کلیک بر روی هر کدام تغییراتی در داخل شکل ترسیمی اعمال می شود
تکلیف:
دانش آموزان گرامی لطفا نقاشی که در کلاس کشیدید را دوباره در محیط paint بکشید با تشکر
alinikzad0044@gmail.com
***پروژه کلاسی در قالب یک فایل pdf در پرتال بارگذاری شده است
1404/08/11
ریاضی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
تم 6 ریاضی با موضوع بازی با دوستان و دوست یابی درست و نکات مربوطه و ارتباط با دوستان تدریس شد . مقدمات جمع و تفریق وداستان سازی تصویر آموزش داده شد.
فارسی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
نشانه ها مرور شد . روان خوانی پرسیده شد . ترکیبات و ساخت کلمه تمرین و تکرار شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 55 و 56 و 57 و 58 حل شد.
تکلیف:
1) لطفا از کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 5 و 6 روان خوانی شود سپس از روی متن صفحه ی 6 کتاب کلمه کوچولو رونویسی شود .
2) جدول ترکیب کتاب کلمه کوچولو از نشانه آ تا م مطالعه شود .
کتاب ها : کتاب کار ریاضی علوی و کتاب ریاضی و دفتر تلاش و کتاب کلمه کوچولو همراه دانش آموز باشد .
بازی استراتژیک
مدرس:
نژاد حسن، معصومه
فعالیت:
بازی این هفته ترکیبی از ریتم، دقت، تمرکز، هماهنگی گروهی و مهارت حرکتیه هم موسیقاییه و هم مشارکتی.
اهمیت و مزایای بازی «برج کاپگیم ریتمیک» شامل :
تقویت هماهنگی حرکتی - شنیداری (حرکت جلو و عقب همراه با ضرب موسیقی)
رشد درک ریتم و شمارش موسیقایی (انجام حرکات بر اساس شمارش «1، 2، 3»)
افزایش تمرکز و دقت (در چیدن دقیق لیوانها بدون ریختن برج)
پرورش همکاری و هماهنگی گروهی (دو نفر باید هماهنگ با هم کار کنن)
تقویت مهارتهای حرکتی ظریف و درشت (گرفتن، گذاشتن و تنظیم تعادل لیوانها)
توسعهی حس مسئولیت و دقت در عمل (حفظ تعادل برج هنگام ساخت)
رشد مهارتهای اجتماعی و تعامل مثبت (انجام کار گروهی در قالب بازی)
ایجاد نشاط، هیجان و حس موفقیت جمعی
تقویت اعتماد به نفس و کنترل هیجانات (کار دقیق زیر هیجان موسیقی و نگاه گروه)
تکلیف:
بازی ها به صورت کلاسی انجام می شود
مهارت اجتماعی
مدرس:
پرکاری، لیلا
فعالیت:
درست غذا خوردن تدریس شد.
فیلم مربوط به آن گذاشته شد.
پانتومیم مربوط به آن توسط دانش آموزان اجرا شد.
تکلیف:
پانتومیم درست غذا خوردن همراه با خانواده اجرا شود.
1404/08/10
فارسی اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
نشانه ( م م ) با کد گذاری و توسط داستان گویی تدریس شد . درس 3 با موضوع مدرسه و رعایت قوانین مدرسه و آداب مدرسه تدریس شد . متن درس های فارسی پرسیده شد و کل خوانی شد . صدای اول و آخر مرور شد .
گنجینه ی 3 انجام شد.
نگارش اول
مدرس:
صبری، محبوبه
فعالیت:
نشانه م غیر آخر و م آخر تدریس شد . جدول دوستی مرور و تمرین شد . دانش آموزان با نوشتار صحیح نشانه و ترکیبات و کلمه نویسی آشنا شدند سپس در دفتر تلاش ترکیبات را نوشتند . و کتاب نگارش صفحه ی 37 و 38 و39 حل شد .
تکلیف:
1) کتاب کلمه کوچولو صفحه ی 5 با دقت خوانده شود و از روی کلمات در دفتر تلاش نوشته شود . فردا روان خوانی پرسیده می شود .
2) املا تا نشانه ی (د ) تمرین و تکرار شود .
کتاب ها : کتاب کلمه کوچولو دفتر تلاش و کتاب کار فارسی علوی و کتاب ریاضی و کتاب کار علوم علوی همراه دانش آموز باشد .
نکته: کتاب ریاضی و کتاب کار فارسی علوی در کلاس می باشد.