فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگارنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی تم 9 تا پایان صفحه 60 آموزش و انجام شد /مفهوم صفر و اضافه کردن و کم کردن یادآوری شد .
تکلیف: پسرم جدول شگفت انگیز اعداد را طبق صفحه ی 58 در دفتر ریاضی انجام بده /اشکال هندسی گردی /چهار گوش / سه گوش را بکش رنگ آمیزی کن و با کمک خط کش یک خط تقارن برای هر کدام بکش /در دفتر مشق از 0 تا 7 به ترتیب یک خط بنویس .کتاب کار ریاضی علوی 66/67/68 انجام شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب فارسی علوی تا پایان صفحه ی 75 انجام شد .
تکلیف: پسرم صفحاتی که در کلاس انجام شد را دوباره بررسی و تکمیل کن .صفحه ی 72 را هم کامل بخوان و بنویس /برای کلمات سبد / توت /بدبو هر کدام یک جمله بساز در جمله از کلماتی که یاد گرفته ای استفاده کن /یک املا از کلمات و جمله های درس جدید که یاد گرفته ای بنویس .فایل ارسال شده را بخوان دو کلمه انتخاب کن و صدا کشی آن را در دفتر مشق بنویس .

قرآن اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: بخش دوم فصل دو کتاب قران فیلم داستان نان و پیام قرانی به صورت آفلاین ارسال شد .
تکلیف: پسرم فیلم را با توجه نگاه کن .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی ماشین پلیس با اشکال ساده آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا نقاشی کامل ماشین پلیس همراه رنگ آمیزی و تصویر سازی کامل صفحه ارسال شود. لینک آموزش: https://www.aparat.com/v/eLAPk/

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: تمرین اشکال دایره، خط، قلب و رسم پروانه و تمرین ابزار انتخاب و کپی کردن و چسباندن قسمتی از نقاشی.فیلم امروز 30 آبان در سایت مدرسه
تکلیف: رسم پروانه و طبق سلیقه خودتان نقاشی کامل شود.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: سرمشق ترکیبات مربوط به نشانه ت آموزش داده شد و در دفتر نوشته شد . آفلاین کتاب نگارش صفحات 46-47-48 ارسال شد .
تکلیف: پسرم سرمشق دفتر و تمرینات کتاب نگارش و با توجه به فیلم ارسال شده کامل کن .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: دوره مبحث اشکال هندسی و ضلع ها انجام شد.
تکلیف: 1.فایل های آفلاین آموزشی مربوط به اشکال هندسی واضلاع آنها را مجددا نگاه کرده،تمرین وتکرار کنید 2.شما یک کارآگاه هستیدماموریت های شما در ویدیو ارسالی گفته شده است،آنها را به ترتیب انجام بده و برای من یک ویدیو خلاقانه بساز

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فصل چهارم مجدد تمرین و تکرار شد با ارسال فیلم .
تکلیف: پسرم فیلم و مجدد نگاه کن و به مراحل رشد حیوانات توجه کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت های مربوط به کتاب نگارش صفحات 43 تا46 کامل آموزش و انجام داده شد /آموزش نوشتن نشانه و ترکیبات و کلمه های جدید درس انجام شد /سرمشق در کلاس داده شود،دانش آموزان انجام دادند /کلمات و ترکیب های جدید خوانده و صدا کشی شد /روانحوانی جمله های جدید انجام شد /با نشانه های به هم ریخته کلمه ساخته شد .
تکلیف: پسرم کتاب نگارش و کامل کن /کتاب فارسی علوی درس توت از صفحه ی 66 تا 71 را کامل انجام بده /فایل های ارسال شده را تمرین کن /روانخوانی انجام بده /طبق کتاب نگارش از درس 3و4 املا بنویس و با کارت نشانه های به هم ریخته کلمه بساز .

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فعالیت هفته 8و9 آموزش داده شد و انجام شد .
تکلیف: پسرم تکلیف نداری .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تکرار و تمرین کلمات وصدا کشی و ترکیب های درس کلاس /آموزش نشانه او با داستان و معرفی جایگاه نشانه /اموزش ترکیب های بو دو سو مو روانخوانی درس توت با جمله سازی و بخش کردن کلمات جدید انجام شد .
تکلیف: پسرم درس توت را 3 مرتبه بخوان /با خمیر نشانه او را درست کن /طبق کتاب نگارش مربوط به درس 3 یک املا بنویس / برای ترکیب های سو دو بو مو مثال بزن و برای هر کدام یک نقاشی در دفتر مشق بکش /فایل روانخوانی را تمرین و تکرار کن .

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: تمرین اشکال دایره، خط، شش ضلعی و رسم لاک پشت و آموزش ابزار انتخاب و کپی کردن و چسباندن قسمتی از نقاشی. فیلم امروز 8/26 در سایت قرار می گیرد.
تکلیف: رسم لاک پشت و انجام کپی قسمتی از نقاشی. 5 روز مهلت ارسال در پرتال

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: 1.دوره مبحث healthy food,unhealthy food انجام شد. 2.آموزش اعضای بدن،قسمت اول داده شد.
تکلیف: 1.ویدیو آموزشی را نگاه کنید. 2.فایل آفلاین آموزشی رانگاه کرده،تمرین وتکرار داشته باشید. 3.با استفاده از یک عروسک یا خودتان اعضای بدن آموزش داده شده را معرفی کنید.

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 42 انجام شد . کتاب فارسی علوی درس کلاس تا صفحه ی 62 انجام شد .فایل روانخوانی و درس کلاس ارسال شد .
تکلیف: پسرم کتاب فارسی علوی تا صفحه ی 65 انجام شود . پسرم فایل روانخوانی و فایل درس کلاس را تمرین کن .یک املا بنویس از جملات بابا آب داد /سام با اَسب آمد /اَسَد سبد دارد /باد آمد /به همراه نشانه ها .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: