فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگارنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 16 ریاضی کامل شد .
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی تم 16 را کامل کن .جواب جمع های زیر را به روش شانه ای به دست بیاور 6+6/7+6/8+6/گل پسری که جمع شانه ای را کامل یاد بگیرد روز حضوری جایزه دارد .کاردستی ساعت را حتما درست کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: کتاب فارسی علوی درس روز برفی کامل انجام شود /روی برگه های کوچک کلمه بنویسید که نشانه ی ف داشته باشد از کلمات درس استفاده کنید سپس گلوله کنید و این گلوله های برفی را پسرم باز کند بخواند و با ان جمله بسازد 10 گلوله کافی است .یک املا از درس پ و گ بنویس .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه ی ف آموزش داده شد /معرفی ترکیبات و بخش کلمات انجام شد /جملات و کلمات جدید معرفی شد /روخوانی درس روز برفی آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم خوبم کتاب نگارش صفحه ی 79 و 80 را انجام بده /سرمشق ارسال شده را بخوان و بنویس /تمرین خواندن از روی فایل فراموش نشود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب فارسی علوی حل شد /گی و گان آموزش داه شد .
تکلیف: پسرم فارسی علوی تمرین هایی که حل نشده کامل کن /یک املا بنویس /فایل روانخوانی تمرین شود .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 16 ریاضی تا صفحه ی 109 انجام شد . در کلاس اعداد10 تا 19 با نی و چوب خط دسته بندی و تمرین شد .
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی صفحات 140-141-142را کامل کن /از 0تا 20 بخوان و بنویس /اعداد6تا 10 را برمبنای 5 بیان کن و جوب خط برای هر عدد بکش /مثال 8 یعنی یه 5 تا با یه 3 تا

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب فارسی علوی صفحات 133-134 را حل کن /به سوالات صفحه ی 59 کتاب خوانداری پاسخ بده نیازی به ارسال ویس نیست فقط اعلام شود که انجام شده .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: شمارش اعداد تا 50 انجام شد /اعداد0تا 20 تمرین و نوشته شد /دسته بندی اعداد10 تا 19 و وارد و خارج کردن آن از جدول -کشیدن چوب خط تمرین شد .
تکلیف: پسر خوبم تم 15 ریاضی را کامل کن /اعداد10 تا 19 را به کمک دسته های ده تایی و یکی که با نی درست کردی تمرین کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آمرش نشانه پ به همراه ترکیبات و کلمه و جمله های جدید درس /روانخوانی در س جنگل آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم سه نقاشی بکش که صدای گ در اسم آن یک بار وسط /آخر/اول /باشد .سرمشق کلاسی را کامل کن /فایل رسال شده را بخوان و تمرین کن /یک املا بنویس /کتاب نگارش صفحات 77-78 را کامل کن .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: