فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگارنگ

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 67 انجام شد /صفحه ی 68 تمرین یک مدادی خوانده و نوشته شد .
تکلیف: پسرم کتاب نگارش صفحات 67و68 رابررسی و کامل کن .درس دریا را از روی کتاب خوانداری 3 مرتبه بخوان و تمرین کن .با کلمات سایه و دریا جمله بساز /املا فراموش نشه .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: دوره مبحث حیوانات و فرزندانشان انجام شد.
تکلیف: از دوره فایل آفلاین آموزشی غافل نشوید

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم اعداد0تا 13 را دو خط بنویس و برای اعداد10-11-12-13 چوب خط بکش .جمع اعداد 6 را با شکل و عدد بنویس .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی انجام شد /ترکیبات و کلمه های جدید آموزش داه شد .ی میانجی معرفی شد .
تکلیف: پسرم فایل ارسال شده را دوباره بخوان و تمرین کن /سرمشق کلاسی را کامل کن و یک باره دیگر بنویس /املا نوشته شود از کلمات و جملات درس ش و اِ/سه نقاشی بکش که نشانه ی در کلمه ی آن باشد وسط/اول /آخر/فارسی علوی صفحه ی 108 کامل شود.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: مفهوم اعداد12و 13 در کلاس آموزش داده شد /جمع اعداد 4 با شکل و عدد در کلاس انجام شد .
تکلیف: پسرم اعداد0تا 13 را دو خط در دفتر مشق ریاضی بنویس و برای اعداد10 -11-12-13 چوب خط مناسب بکش ./جمع اعداد5 رو طبق فعالیت کلاسی در دفتر مشق با شکل و عدد بنویسید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فارسی خوانداری تمرین های مربوط به صفجه ی 50 انجام شد /مسابقه روانخوانی در کلاس انجام شد
تکلیف: پسرم صفحات 106/107 کتاب فارسی علوی را حل کن /یک املا بنویس /فایل روانخوانی ارسال شده را حتما بخوان و بخشی از آن را ویس یا فیلم ارسال کن /درس 6 را از روی کتاب نگارش کامل دوره کن .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس تاج هندوانه ای آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا یک عکس با تاج هندوانه ای و کاردستی های یلدایی ارسال بفرمایید. خیلی هم خوشحال میشویم عکس از خودتون و میز یلدایی تون به همراه تاج هندوانه ای و کاردستی های زیباتون ارسال بفرمایید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش نوشتن متن در برنامه نقاشی و توضیح قسمتی از تنظیمات متن. انجام تمرین. فیلم آفلاین یکشنبه 28 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: رسم نقاشی یک خانه و ماشین در کنار هم و نوشتن نام خود و کلاستان در کنار نقاشی. و تمرین save , save as

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آشنایی با نماد وبیان عبارت جمع آموزش داده شد و نمونه سوالات مرتبط در کلاس حل شد .مفهوم عدد 11 آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم برای اعداد1تا 3 جمع های ترکیبی هم با شکل و هم با عدد انجام بده مانند نمونه ای که در کلاس انجام شد مثال: 000=00+0/ 3=2+1 کتاب ریاضی علوی صفحات 106 و 107 انجام شود .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فصل ششم علوم به اتمام رسید .نمونه سوالات فصل ششم ارسال شد .
تکلیف: پسرم نمونه سوالات ارسال شده را حتما به سوالات آن پاسخ بده /کتاب علوم علوی صفحات 71 تا 76 را کامل حل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 65-66 کامل انجام شد /اِ ربط و ای مستقل دوره شد .
تکلیف: پسرم یک املا از کتاب نگارش بنویس /کتاب فارسی علوی صفحات 104 و 105 حل شود /از روی جمله های تمرین یک مدادی کتاب نگارش صفحه ی 65یک بار دیگر در دفتر بنویس /صفحه ی دفتر مشق را دو قسمت کن یک قسمت بالای آن ی آخر بنویس قسمت دیگر ای مستقل بنویس و برای هر کدام به صورت ذهنی 5 کلمه بنویس .و مقایسه کن

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: آموزش before numbers داده شد.
تکلیف: 1.ویدیو آموزشی شمارش اعداد را مجدد نگاه کنید،تمرین وتکرار داشته باشید. 2. فایل ارسالی را نگاه کرده،جواب های خود را در قالب ویس بفرستید.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی صفحات 103-104-105 را کامل حل کن / جمع های ترکیبی اعداد 9-10 را با شکل در جدول تناظر انجام بده بهد از آن در دفتر جدول بکش و این بار اعداد را در جدول بنویس .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ش انجام شد /فیلم شیر و موش در کلاس جهت ایجاد انگیزه دیده شد /کلمات بخش و صدا کشی و جمله سازی انجام شد /ترکیب های مربوط به ش انجام شد /سرمشق در کلاس داده شد /کتاب نگارش صفحه ی 64 آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم برای هر جایگاه دو شکل نشانه ش مثال بزن و برای هر کدام یک نقاشی بکش /نشانه ش را با خمیر درست کن نقطه های آن را بشمار و هر نقطه یک رنگ متفاوت باشد .سرمشقی که در کلاس داده شد را کامل کن /کتاب نگارش صفحه ی 64 را بخوان و بنویس /کتاب فارسی علوی صفحه ی 103 را کامل کن و یک املا روی نمک یا روی تخته یا بادکنک بنویس .تصویر املا رو حتما ارسال کن ./فارسی خوانداری درس گوش شنوا را 3 بار بخوان / فایل ارسال شده را بخوان و امیدوارم ازخواندن داستان لذت ببری ./درس اِ را هم حتما از کتاب نگارش بخوان و دوره کن .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: