فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگارنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی آموزش و پرورش صفحه ی 173 حل شد .
تکلیف: پسرم کتاب ریاضی علوی صفحات223-224 حل شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: املا کلاسی از درس 19 حلزون گفته شد /کتاب خوانداری صفحات 99-100در کلاس آموز ش داده شد (شعر جشن بهمن و ببین و بگو)/ کتاب فارسی علوی218-221در کلاس حل شد .
تکلیف: پسرم شعر جشن بهمن را در دفتر بنویس /کتاب فارسی علوی درس خاطرات انقلاب کامل شود .با کلمات خاطره-حیاط-طناب -طول-طوطی -وطن-جمله بساز - دو صفحه املا دوره ای از نشانه های عربی تا ط در روزهای چهارشنبه وپنج شنبه بنویس.

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آهن ربا و ویژگی های آن آزمایش و معرفی شد .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی ط /کلمه ها و ترکیب های جدید معرفی شد /روانخوانی درس خاطرات انقلاب آموزش داده شد /کتاب نگارش صفحات 124-125 -126حل شد
تکلیف: پسرم صفحات حل شده کتاب نگارش بررسی و کامل شود /درس خاطرات انقلاب را 3 بار بخوان با دقت و تلاش سعی کن بدون اشتباه بخوانی /فایل ارسال شده را بخوان /3 تصویر در دفتر نقاشی کن که در اول -وسط-آخر آن حرف ط باشد /املااز درس های حلزون و رضا تمرین شود .فردا دفتر املاو کتاب فارسی علوی بیاورید.

هوش و ریاضی

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: کتاب هوش صفحات 62و63 حل شود تا هفته آینده فرصت دارید .فایل پاسخ سوالات ارسال شده است .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب ریاضی آموزش و پرورش صفحات 170تا172 حل شد .عدد 100 معرفی شد .
تکلیف: پسرم جدول صفخه ی 169 ریاضی آموزش و پرورش را کامل کن .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: پسرم برای فردا حتماآهن ربا همراه خود داشته باش .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب فارسی علوی درس رضا در کلاس حل شد /روانخوانی درس رضا دوره شد و از همه ی دانش آموزان پرسش شد .
تکلیف: فارسی علوی را بررسی و کامل کن /کلمات حوض-بعضی -رضا-حاضر-ریاضی-حضرت -ضربه-وضو-ضریح-ضربان-از هر یک یک خط کامل بنویس /5 کلمه له انتخاب خودت از درس ض انتخاب و جمله بساز./املا فراموش نشود

ورزش اول

مدرس: حسینی، زهرا
فعالیت: انجام فعالیت ورزشی ( بولینگ) هدف : افزایش توجه و تمرکز و قدرت لمس کردن و گرفتن را افزایش می دهد و باعث جنب و جوش و تحرک دانش آموزان عزیزم می شود

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: ریاضی کاربرگ عدد 80 و 90 را کامل کن /و از عدد80 تا99 در دفتر مشق ریاضی به عدد و حروف بخوان وبنویس .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ی ض /معرفی کلمات و ترکیب های جدید درس /روانخوانی درس رضا آموزش داده شد /کتاب نگارش صفحات 121-123 حل شد .
تکلیف: پسرم کتاب نگارش صفحاتی که در کلاس حل شد رل بررسی و کامل کن /ده کلمه از درس جدید ض وده کلمه برای ز و ده کلمه برای ذ به یاد بیاور و در جدول تشخیصی بنویس .املا فراموش نشود /سه تصویر نقاشی کن که در اول -آخرو وسط آن نشانه ی ض باشد .کتاب فارسی علوی فردا آورده شود .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی خلاق با کف دست وبا تکنیک مداد رنگی آموزش داده شد.
تکلیف: لطفاً نقاشی با تصویر سازی کامل ارسال شود

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کلمات مربوط ذال -عین -ث -ح-ص در کلاس نوشته و دوره و تمرین شد نمونه آن ارسال می شود لطفا بررسی و کامل شود. /املا پا تخته ای از همه ی دانش آموزان گرفته شد .
تکلیف: پسرم در دفتر مشق یک جدول تشخیصی برای ح و ه چهار شکلی بکش و از کتاب فارسی خوانداری و نگارش کلمات مربوط به این نشانه ها پیدا کن و بنویس /فایل روانخوانی ارسال شده را بخوان و قسمتی از داستان را که دوست داری انتخاب کن در کتاب خوانداری صفحه ی 95 بنویس/سوالات مربوط به صفحه ی 94 کتاب فارسی خوانداری را جواب بده .5 خط املا بنویس .

قرآن اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: پیام قرآنی و لوحه ها آموزش داده شد صفحات 65تا 69 انجام شد .
تکلیف: در منزل تمرین و تکرار شود .

مهارت زندگی

مدرس: سهرابی، نازنین
فعالیت: تدریس جلسه 24مراقبت ازمحیط زیست کارگاه سینمایی داشتیم (انیمیشن محیط زیست ) و پرسش پاسخ بیان داستان مراقبت ازحیوانات تشویق بچه ها برای شرکت دربحث کلاس
تکلیف: سلام پسر خوب من یکم استراحت کن ، سرکلاس ص54و55رو کامل کردیم ،یک نگاه کن که مرور کرده باشی عزیزم مرسی گل من

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: کپی و کات و چسباندن اطلاعات و قرار دادن در پوشه، مرتب کردن اطلاعات. فیلم آفلاین امروز 27 فروردین در سایت مدرسه.
تکلیف: دو پوشه با نام های متفاوت و شکلهای متفاوت ایجاد کنید و چند عکس را کپی و کات و در پوشه ها قرار دهید و از مراحل کار چند عکس گرفته و فقط در پرتال ارسال شود. واتساپ غیر قابل قبول است!!
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: