فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگارنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: مفهوم علامت کوچک و بزرگ با داستان آموزش داده شد و تم 12 تا صفحه ی 80 انجا م شد .مفهوم و نماد عدد 10 آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم درمنز ل با استفاده از چوب خط و چینه مفهوم کمتر و بیشتر را تمرین کن و حتما از نماد مخصوص به آن استفاده کن و مانند یک معلم توضیح بده و یک فیلم کمتر از یک دقیقه ارسال کن .اعداد 1تا 10 را به ترتیب بنویس و یک خط هم معکوس ان را بنویس .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم صفحات 59 تا 65 کتاب علوم علوی را کامل حل کن و به فعالیت صفحه ی 62 توجه کن و حتما ان را انجام بده تا سه شنبه فرصت داری .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه اِ ِ تدریس شد / اشنایی با جایگاه نشانه ها با مثال و تصویر/کلمات جدید بخش و صدا کشی شد /رو خوانی درس استخر انجام شد .
تکلیف: پسرم تکلیف آفلاین که ارسال شده را کامل انجام بده /برای هر چهار شکل نشانه اِ یک مثال بزن و نقاشی آن را بکش اگر میتوانی کلمه ان را هم بنویس /با خمیر چهار شکل نشانه را درست کن و با صدای بلند هر یک را معرفی کن برای مامان و بابا /درس استخر در کتاب فارسی خوانداری را کامل بخوان / فایل جمله خوانی و داستان برای شما ارسال شده حتما بخوان .یک املا به مامان یا بابا بگو و خودت آن را تصحیح کن .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: 1.دوره شمارش اعداد انجام شد. 2.آموزش نوشتاری اعداد 1و2 انجام شد. 3.آموزش شمارش اعداد 1تا 20 کامل شد.
تکلیف: 1.ویدیو آموزشی را نگاه کرده،تمرین وتکرار داشته باشید.(شمارش 1تا20 الزامی است.) 2.کتاب jolly1, jolly2,صفحه 23 هر دوکتاب را کامل کنید.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: کتاب ریاضی علوی صفحات 93تا 97 کامل حل شود .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب علوم علوی صفحات 59 تا 60 را کامل انجام بده /فعالیت مربوط به ساخت رنگ با گیاهان انجام ویک نقاشی با رنگی که ساختی بکش حتما در کنار فعالیتی که انجام دادی عکس یا فیلم بگیر .تا جلسه بعدی که علوم دارید فرصت انجام تکلیف دارید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: املا در کلاس گفته شد /کتاب فارسی علوی باقی تمرینات مربو ط به ایران انجام شد و درس سرباز تا سوال 7 صفحه ی 96 کامل انجام شد .
تکلیف: پسرم صفحاتی که حل شده بررسی کن و حتما تاریخ و امضا داشته باشد / فارسی علوی صفحات 96 تا 99 را کامل کن /املا مواردی که به شما اعلام شده در جدل صحیح کلمه را بنویس و تمرین کن حتما صفحه ی املا یی که امروز نوشتی را تزیین کن /فایل روانخوانی دوره ای تا نشانه ن ارسال شده بخوان و تمرین کن /فایل جمله خوانی -جدول -داستان -ارسال شده را بخوان و امیدوارم لذت ببری /یک املا بنویس /کلمات تیر انداز -زیر انداز -می ایستم را در دفتر بخش و صدا کشی آن را انجام بده .
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: بازی و ریاضی جهت دوره تم 10 و11 انجام شد /کتاب ریاضی علوی تم 11 تا سوال 4 صفحه ی 93 انجام شد .
تکلیف: پسرم تکلیف ریاضی نداری .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فایل سوالات علوم فصل 5 ارسال شد .
تکلیف: کتاب علوم علوی صفحات 59 -60 -61 را انجام بده و فعالیت مربوط به ساخت رنگ با استفاده از گیاه را انجام بده و در کنار رنگ و نقاشی زیبایی که کشیدی عکس بینداز -تا روز شنبه فرصت دارید .فایل ارسال شده سوالات علوم را حتما دوره کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فارسی خوانداری تمرین های صفحه ی 46 انجام شد /صفحه ی 47 شعر ای ایران با فایل صوتی انجام شد /جمله سازی -روانخوانی درس ز -جدول بخش وصدا کشی انجام شد .
تکلیف: پسرم درس 1تا 5 را از کتاب نگارش تمرین و دوره کن /با هر یک از کلمات زنبور -میز -می دوزد جمله بساز /یک املا از درس 1تا 5 کتاب نگارش بنویس .

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: آموزش Ways to move داده شد.
تکلیف: کتاب science صفحه 19 را حل کنید.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم صفحات 87 -88-89 کتاب ریاضی علوی کامل انجام شود .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه ی 60 انجام شد /کلمات جدید بخش و صدا کشی شد /سرمشق جهت تمرین می کاری در کلاس داده شد ./کتاب فارسی علوی صفحات 90 و 91 انجام شد .
تکلیف: صفحات 90 و 91 که در کلاس انجام شده را بررسی و کامل شود و تاریخ زده شود. در دفتر مشق سه ستون برای نشانه های ای بکش و برای جایگاه هر کدام 5 کلمه ذهنی بنویس اگر به خاطر نیاوردی از کتاب و سرمشق ها پیدا کن وبنویس /سه فعل با می کاری انتخاب کن وبا هر یک جمله بساز/یک املا 5 خطی بنویس /بدون کشیدن جدول ترکیب های ز را در یک خط بنویس /فایل جمله خوانی و داستان سوزن را بخوان و فعل های ان را پیدا کن ./پسرم مرتب کن (است -زنبور-زرد)(ایران -است -سرسبز)

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 11 کتاب ریاضی تا صفحه ی 77 کامل انجام شد/مفهوم برابر آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم جمع های عدد 7و 8 را به روش های ذهنی -چینه -دست -تمرین کن /عدد 0تا 9 را یکبار بنویس و معکوس آن را بیان کن /قبل و بعد اعداد تا 9 را تمرین کن /کتاب ریاضی علوی صفحات 84-85-86 را حل کن .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: آموزش نشانه ز انجام شد /ترکیب و جمله سازی انجام شد /کلمات جدید با ترکیبات ز آموزش داده شد /فایل آموزش درس ز جهت تمرین و تکرار ارسال شد .
تکلیف: پسرم فایل ارسال شده را نگاه کن و کلمات داخل فایل را بخوان و بخش و صدا کشی کن /نشانه ز را خمیر درست کن /کارت ز را درست کن /سرمشقی که ارسال شده کامل انجام بده /کتاب نگارش صفحات 58-59 را بخوان و بنویس . کتاب را امضا و تاریخ بزن /درس سرباز را 3 بار بخوان/ با کلمه می دوزد و سبزی جمله بساز / 5 خط املا بنویس از کلمات و جمله های درس 6 (ایران) فقط کتاب نگارش استفاده شود .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس نقاشی خلاقانه پرنده آموزش داده شد . نقاشیهای دانش آموزان در کلاس دیده شد . بسیار عالی انجام دادند.
تکلیف: لطفا نقاشی پرنده همراه تصویر سازی خلاقانه ارسال شود.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش تفاوت save و save as روی نقاشی ماهی.
تکلیف: انجام نقاشی دلخواه و تمرین درس داده شده.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: