فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: رنگارنگ

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحات 26 تا 28 کامل انجام شد .
تکلیف: کتاب ریاضی و هوش صفحات 26تا 28 را بررسی و کامل کن حتما تاریخ و امضا داشته باشد .پسرم فعالیت مربوط به جدول نظام دار اعداد6-7-8 را انجام بده و در دفتر هم جدول بکش و انجام بده .کتاب ریاضی علوی صفحات 100-101 -102 را انجام بده .اعداد 0تا 10 را دو خط بنویس و سپس چوب خط مناسب برای هر عدد را هم بکش.

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: فیلم فندق فصل ششم در کلاس دیده شد /کتاب علوم فصل ششم زمین خانه پر آب ما تا صفحه ی 45آموزش داده شد / داستان چرخه آب هم تعریف شد .
تکلیف: پسرم طبق فعالیتی که برای شما ارسال می کنم میتوانی یک چرخه آب را از نزدیک مشاهده کنی / کاردستی چرخه آب درست کن (دلخواه)/کتاب علوم علوی تا صفحه ی 70 حل شود .تا پایان روز شنبه فرصت داری

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: ای مستقل آموزش داده شد و کلمات مربوط به ای مستقل در کلاس خوانده و سرمشق داده شد ./تمرین 3 صفحه ی 63 کتاب نگارش هم کامل شد .اِ ربط دوره شد .
تکلیف: پسرم سرمشق کلاسی امروز را حتما بخوان و کلمات را تکرا کن /با ایرانِ ما و سبدِ امین جمله بساز /جملات زیر را بخوان و دو بار از ههر کدام بنویس اِ ربط آن را پیدا کن وبا رنگ قرمز نشان بده : بر دستِ مادر بوسه بزن . بادِزمستان سوز دارد. دبستانِ ما زیبا است. کتاب فارسی علوی کلمات دانه ای و مدرسه ای را بنویس ئو صفحه ی 100 را کامل کن /صفحه ی 102 را کامل انجام بده . یک املا بنویس .

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: جلسه 14رعایت قوانین آموزش ورعایت قوانین به صورت کلیب واسلاید در مدرسه وکلاس چالش کشیدن تفکرا بچه ها
تکلیف: تکمیل ص34و35 با یک نقاشی دومورد از قانون های کلاس درس را نشان دهید.ودریک جمله بنویسید اگر قانون کلاس را رعایت نکنیم چه اتفاقی میفتد ممنونم دسته گل من

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: آموزش حیوانات و بچه ها داده شد.
تکلیف: 1.فایل آفلاین آموزشی را گوش کرده،تمرین وتکرار داشته باشید. 2.شعر راحفظ کنید و برای من درقالب ویس بفرستید.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم امروز جمع های ترکیبی اعداد 4و 5 را مانند روش روز گذشته در جدول نظام دار با شکل انجام بده و بعد در دفتر مشق ریاضی جدول مربوط به آن را با اعداد کامل کن .کتاب ریاضی علوی صفحه ی 98 و 99 را انجام دهید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: اِ ربط با کد اِ جادویی یا دوستی در کلاس آموزش داده شد.کتاب نگارش صفحه ی 63 انجام شد به جز سوال 3
تکلیف: پسرم کلمات مدادِ امین - آسمانِ آبی _ سیبِ سارا _ ایرانِ من -دستِ آزاده _سبدِ توت - هر یک را بخوان و از هر کدام یک خط بنویس اِ جادویی را حتما با رنگ قرمز مشخص کن / یک املا بنویس /صفحه ی 100و 101 کتاب فارسی علوی را کامل کن در صفحه ی 100 کلمات دانه ای و مدرسه ای را ننویس تا آموزش داده شود .

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: تم 12 کتاب ریاضی تا صفحه ی 84 کامل انجام شد /آموزش جدول نظام دار اعداد
تکلیف: کتاب ریاضی صفحاتی که امروز در کلاس انجام شد را بررسی و کامل شود تاریخ و امضا بزن /طبق تصویر فعالیتی که برای شما ارسال کردم جدول نظام دار عدد 2و3 را ابتدا با حبوبات و یا چینه یا مهره .......انجام بده سپس در دفتر مشق ریاضی جدول را بکش و این بار با اعداد جمع های ترکیبی اعداد2و3 را بنویس .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: کلمات دبستان /تازه /مدرسه در کلاس بخش و صدا کشی شد/ جایگاه های هر 4 شکل نشانه اِ با مثال در کلاس نوشته و بخش و صدا کشی شد .روخوانی درس استخر دوره شد .
تکلیف: پسرم فعالیت هایی که امروز در کلاس انجام شد را بررسی و کامل کن /املا از تمام کلمات و جملات درس 5و6 کتاب نگارش بنویس فردا املا از درس 5و6 طبق کتاب نگارش دارید /با هر یک از کلمات دانه -مداد-انسان جمله بساز /این جمله ها را بخوان و از هر کدام یک بار بنویس : زِمِستان سرد است . این سبزی تازه نیست . آزاده در مدرسه بود . فایل ارسال شده را بخوان و به سوالات آن پاسخ بده (دوره درس 5و6) کتاب نگارش صفحه ی 62 را کامل کن .

هنر اول

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: در کلاس کاردستی انار و هندوانه اموزش داده شد
تکلیف: لطفا طبق مهلت داده شده ارسال بفرمایید

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: آموزش رسم آدم برفی و تمرین save و save as . فیلم 21 آذر در سایت مدرسه.
تکلیف: رسم آدم برفی و تمرین save و save as

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: مفهوم علامت کوچک و بزرگ با داستان آموزش داده شد و تم 12 تا صفحه ی 80 انجا م شد .مفهوم و نماد عدد 10 آموزش داده شد .
تکلیف: پسرم درمنز ل با استفاده از چوب خط و چینه مفهوم کمتر و بیشتر را تمرین کن و حتما از نماد مخصوص به آن استفاده کن و مانند یک معلم توضیح بده و یک فیلم کمتر از یک دقیقه ارسال کن .اعداد 1تا 10 را به ترتیب بنویس و یک خط هم معکوس ان را بنویس .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم صفحات 59 تا 65 کتاب علوم علوی را کامل حل کن و به فعالیت صفحه ی 62 توجه کن و حتما ان را انجام بده تا سه شنبه فرصت داری .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: نشانه اِ ِ تدریس شد / اشنایی با جایگاه نشانه ها با مثال و تصویر/کلمات جدید بخش و صدا کشی شد /رو خوانی درس استخر انجام شد .
تکلیف: پسرم تکلیف آفلاین که ارسال شده را کامل انجام بده /برای هر چهار شکل نشانه اِ یک مثال بزن و نقاشی آن را بکش اگر میتوانی کلمه ان را هم بنویس /با خمیر چهار شکل نشانه را درست کن و با صدای بلند هر یک را معرفی کن برای مامان و بابا /درس استخر در کتاب فارسی خوانداری را کامل بخوان / فایل جمله خوانی و داستان برای شما ارسال شده حتما بخوان .یک املا به مامان یا بابا بگو و خودت آن را تصحیح کن .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: زارع، مرضیه
فعالیت: 1.دوره شمارش اعداد انجام شد. 2.آموزش نوشتاری اعداد 1و2 انجام شد. 3.آموزش شمارش اعداد 1تا 20 کامل شد.
تکلیف: 1.ویدیو آموزشی را نگاه کرده،تمرین وتکرار داشته باشید.(شمارش 1تا20 الزامی است.) 2.کتاب jolly1, jolly2,صفحه 23 هر دوکتاب را کامل کنید.

ریاضی اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: کتاب ریاضی علوی صفحات 93تا 97 کامل حل شود .

علوم اول

مدرس: خردمند، سارا
تکلیف: پسرم کتاب علوم علوی صفحات 59 تا 60 را کامل انجام بده /فعالیت مربوط به ساخت رنگ با گیاهان انجام ویک نقاشی با رنگی که ساختی بکش حتما در کنار فعالیتی که انجام دادی عکس یا فیلم بگیر .تا جلسه بعدی که علوم دارید فرصت انجام تکلیف دارید .

فارسی اول

مدرس: خردمند، سارا
فعالیت: املا در کلاس گفته شد /کتاب فارسی علوی باقی تمرینات مربو ط به ایران انجام شد و درس سرباز تا سوال 7 صفحه ی 96 کامل انجام شد .
تکلیف: پسرم صفحاتی که حل شده بررسی کن و حتما تاریخ و امضا داشته باشد / فارسی علوی صفحات 96 تا 99 را کامل کن /املا مواردی که به شما اعلام شده در جدل صحیح کلمه را بنویس و تمرین کن حتما صفحه ی املا یی که امروز نوشتی را تزیین کن /فایل روانخوانی دوره ای تا نشانه ن ارسال شده بخوان و تمرین کن /فایل جمله خوانی -جدول -داستان -ارسال شده را بخوان و امیدوارم لذت ببری /یک املا بنویس /کلمات تیر انداز -زیر انداز -می ایستم را در دفتر بخش و صدا کشی آن را انجام بده .
علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

علوی لایف 9، نیازهای هیجانی در کودکان و نوجوانان

رده: پرورشی
توضیح: نیازهای هیجانی کودکان عبارت‌اند از:1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید. 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خود انگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی در زندگی خود به مشکلات بزرگی بر بخورد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: