فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تدریس مبحث عدد هزار همراه با ایجاد انگیزه (داستان) و دست ورزی با کوئیزنر و پخش فیلم و اسلاید و تلفیق کاردستی با زنگ هنر در کلاس انجام شد،صفحات 28 و 29 در کلاس کامل شد.پسرهای خوب من که غایب بودن ضمن آرزوی سلامتی و دیدن روی ماهشون در کلاس، توصیه و تاکید می کنم اول و حتماً فیلمهای تدریس را ببینند و همزمان وارد کتاب شوند.کتاب کار علوی ریاضی در کلاس نگه داشته شد‌.جهت سبک شدن کیف بچه ها کتاب ریاضی فردا همراه بچه ها نباشد.کلیربوک ها چهارشنبه 4 آبان تحویل بچه ها داده شده تا نمونه کارهای هر بخش را وارد کنند.تا اطلاع ندادم لطفاً به مدرسه نیاورند.به اطلاعتون می رسانم (فردا جشن تولد هزار هر دو کلاس به صورت مشترک برگزار خواهد شد).با آرزوی سلامتی همه ی عزیزانم.
تکلیف: پسرم صفحه ی 30 کتاب ریاضی درسی را با دقت انجام بده.کتاب کار علوی در مدرسه نگه داشته شد.لطفاً یک نمونه سوال از سوالاتی که در پیک ارمغان 5 اشتباه نوشته اند با تغییر عدد ها در دفتر ریاضی نوشته شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تدریس درس چهارم کامل شد،عزیزانم برای فردا فقط کتاب کار همراهشان باشد.
تکلیف: درس چهارم تا قسمت تدریس شده مطالعه شود،پرسش خواهد شد.لطفاً و حتماً به مرجع علوم درس 1 تا 4 که دیروز در پرتال ارسال شده توجه بفرمائید،ذخیره کرده تا ان شاالله تا پایان سال درس به درس خدمتتون ارائه شود.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
تکلیف: پسرم صفحه 27 قسمت املا و بیاموز را در خانه انجام بده. قابل توجه دانش آموزان و اولیا عزیز، کتاب نگارش درس چهارم در کلاس حل شده، فردا همه قسمت ها کامل و کتاب را تحویل بدید.

املا سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: املا تقریری از درس سوم آسمان آبی گفته شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد‌. درس پنجم (خانواده ام را دوست دارم) همراه با پرسش و پاسخ و ایجاد انگیزه تدریس شد.
تکلیف: عکس های 3*4 از اولیا عزیز و پسرمون و پدربزرگ و مادربزرگ های نازنینشون همراه دانش آموز باشه، هفته آینده انشاالله شجرنامه خانوادگی درست کنیم.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی عدد 1000انجام شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی بادی پرکاشن ریتمیک انجام شد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس چهارم همراه با انجام آزمایشات کامل هم در آزمایشگاه و هم در کلاس تا صفحه ی 32 کتاب درسی تدریس و فعالیت های کتاب پاسخ داده شد.فایل کامل به صورت پی دی اف ارسال شد.
تکلیف: لطفاً با دقت صفحات تدریس شده مطالعه شود.پاسخنامه ی درس 1تا 3 کتاب کار علوی خدمت شما عزیزان ارسال شد..لطفاً چک بفرمائید در صورت نیاز کامل یا اصلاح کنید.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: روانخوانی درس چهارم (آواز گنجشک) پرسیده شد‌. املا خلاقانه از درس سوم و چهارم گفته شد. فردا املا تقریری از درس سوم آسمان آبی دارند. دفتر املا همراه دانش آموزان باشد.
تکلیف: پسرم ده خط (جمله) املا از درس سوم (آسمان آبی) بنویس.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر درس های هفته گذشته توسط خود دانش آموزان انجام شد.دانش آموزان در تمام مراحل مشارکت داشتند. مراحل معذرت خواهی برای دانش آموزان توضیح داده شد. کلمات جادویی ببخشید، معذرت میخواهم ، متاسفم،عذر میخواهم تدریس شد.

آزمایشگاه

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمام پاسخ ها و نمونه سوالات فعالیت های متن درس کتاب همراه نمونه سوالات تکمیلی در فایل پیوست ارسال شده است.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی کتاب کار علوی صفحه ی 36 در کلاس انجام شد،صفحات 37 و 38 در کلاس رفع اشکال شد.با توجه به تعداد غیبت غایبین امروز تدریس صورت نگرفت.اما فردا حتماً تدریس خواهیم داشت.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 16 سوال 1 تا 11 را با دقت انجام بده.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی صفحات 36 و 37 انجام شد.
تکلیف: پسرم روانخوانی درس سوم و چهارم را در حضور یکی از والدین انجام بده.

نگارش سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: صفحات 26 و27 و 28 و 29 با همکاری و مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: پسرم صفحه 25 قسمت املا و واژه آموزی را انجام بده.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 5(پس انداز) با استفاده از نمایش فیلم،شعر و آواز و پاورپوینت تدریس شد. فعالیت کلاسی و منزل انجام شد.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی حرف (و ) متصل و جدا با کلمات متفاوت تمرین شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 27 کتاب ریاضی همراه با نکات تکمیلی در کلاس انجام شد.به اطلاع شما عزیزان می رسانم جهت سهولت و نظم در ارائه و انجام پیک های آخر هفته،پک کامل پیک ها تا پایان سال به دانش آموزان تحویل داده شد،لطفاً اولیای عزیزم بررسی کرده و جهت نگهداری آن تا پایان سال پوشه ای در نظر بگیرند.هر هفته طبق شماره از پیک ها خارج کرده و انجام خواهند داد.
تکلیف: پسرم پیک شماره ی 5 را با دقت انجام بده سپس کتاب کار علوی قسمت تمرین صفحه ی 37 سوال 1 تا 12 را مطابق آموزش ها و نکات صفحات 26 و کتاب درسی انجام دهید.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه 33 تا 35 انجام شد.
تکلیف: پسرم روانخوانی درس (آواز گنجشک) را در حضور یکی از والدین انجام بده.

سرود

مدرس: نصیری، زهرا
فعالیت: شعر روز خوب 13 آبان تمرین شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: تدریس صفحات 14 و 15 با موضوع «فکرهای خود را بشناسیم.» صورت پذیرفت.. همچنین در مورد شناخت افکار ، انواع افکار (افکار کارآمد و ناکارآمد), انتخاب بهترین فکر و روش حذف افکار منفی جهت آرامش، تمرکز و تصمیم گیری مطلوب ، بحث و گفتگو شد.
تکلیف: انجام صفحات 14 و 15 که در کلاس صورت پذیرفت. اولیای گرامی لطف بفرمایید آخر هر ماه کتاب های پسران گلمان رصد شود و در مورد موضوعات درس با پسر عزیزم گفتگویی داشته و نواقصی که به دلیل غیبت دانش آموز یا همراه نداشتن کتاب باقی مانده تکمیل گردد. با سپاس از همراهی شما...

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: روش استفاده از الگوهای آماده دیزاین و روش ایجاد پس زمینه دلخواه برای اسلاید با انجام مثال تدریس شد.
تکلیف: در یک ارائه مطلب دو اسلاید با پس زمینه دلخواه ایجاد کرده و در هر اسلاید یک جمله دلخواه تایپ کنید و به نام خود ذخیره کرده و فایل پاورپوینت را در پرتال ارسال کنید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحه ی 9 در کلاس کامل شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: عزیز دلم فیلم ارسالی امروز مربوط به آموزش صفحه ی 26 کتاب ریاضی (مبحث الگوسازی) را کامل ببین و به سوالی که داخل فیلم پرسیدم با دقت پاسخ بده.پاسخ خود را روی برگه ی a4 و تمیز و مرتب ( به روش نمودار درختی )انجام و به من تحویل بده،لطفاً ساعت انجام این تکلیف را در بعد از ظهر به دو صورت بیان کن و پایین همین برگه برایم بنویس.متشکرم پسرم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمایش علوم درس 3 مبحث مواد اطراف ما در آزمایشگاه توسط عزیزانم انجام شد.مرور و پرسش درس همراه با فیلم انیمیشنی در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم،از درس 1 تا 3 کامل مطالعه کن،جلسه ی آینده پرسش خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: تدریس درس (آواز گنجشک) صفحه 36 تا 39 با مشارکت دانش آموزان انجام شد. صفحات 39، 40، 41، درست و نادرست، درک مطلب و واژه آموزی، نگاه کن و بگو، بیاموز و بگو، کامل شد. کتاب کار علوی صفحه 30 قسمت جعبه کلمات صفحه 31 قسمت آواز گنجشک و بخوان و بدان، صفحه 32 تمرین 1 و 2 و 3 انجام شد‌. املای خلاقانه از قسمت (جعبه کلمات) گفته شد.
تکلیف: دفتر املا به دانش آموزان تحویل داده شد، والدین گرامی امضا کنند و فردا بیاورند. روانخوانی درس چهار (آواز گنجشک) در حضور یکی از والدین انجام بده. پنج خط املا از روی متن درس

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس چهارم (نمرود) با مشارکت دانش آموزان همراه با پرسش و پاسخ تدریس شد.

قرآن سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس گذشته پرسیده شد. صفحه 12 و 13 تدریس شد.
تکلیف: در حضور یکی از والدین این صفحات خوانده و حفظ شود‌.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: