1401/10/12
ریاضی اول
سلطانشاهی، رویا
صفحه ی 95 کتاب درسی با هدف راهبرد رسم شکل برای حل مسئله انجام شد .
صفحه ی 100 کتاب کار با هدف درک مفهوم تفریق و انجام عملیات آن و اندازه گیری طول اجسام نسبت به یک واحد اندازه گیری انجام شد .
جدول سودوکو صفحه ی 95 کتاب درسی انجام شود.صفحه ی 101 کتاب کار علوی انجام شود . مدت زمان انجام این فعالیت 15 دقیقه می باشد .
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
کتاب کار علوی صفحات 121 تا 122 با هدف یادگیری کلمات جدید با نشانه ی ( ک ) ،نوشتن کلمات با ِ ربط و ی میانجی و جمله سازی انجام شد .
فایل پی دی اف و لینک کلیپ کارگاه نویسنده شو حضورتان ارسال شد .
https://www.aparat.com/v/AhIPv
تکلیف کتاب کار فارسی علوی صفحات 123 و 124 انجام شود .
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 40 و 41 با موضوع : " با هم همکاری کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد فعالیت های شخصی، فعالیت های گروهی، تعریف همکاری و مزایای کمک در کارها صورت پذیرفت..
تکلیف صفحات 40 و 41 در کلاس حضوری انجام خواهد شد.. اولیای عزیز لطف بفرمایید لیستی از فعالیت های گروهی و همکاری در خانه آماده کرده و مسئولیت های مختلف برای اعضای خانواده را مشخص نموده تا طبق آن فعالیت ها انجام شود..باتشکر
1401/10/11
ریاضی اول
سلطانشاهی، رویا
صفحه ی 92 و 93 و 94 کتاب درسی ( تم 14 همسایگان ) با هدف درک مفهوم جمع و تفریق آشنایی با نماد تفریق و نوشتن یک عبارت تفریق انجام شد.
تم 14 کتاب کار علوی صفحات 98 و 99 انجام شود .
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
روان خوانی صفحه ی 54 کتاب درسی( درس 9 لک لک ) انجام شد .کلمات جدید و ترکیبات در کلاس کار شد .جشن اسم آقای کیان عماد پور به صورت مجازی برگزار شد .
روان خوانی درس 9 کتاب دیکته ی شب صفحه ی 26 انجام شود .
لینک جشن اسم آقای کیان عمادپورhttps://digipostal.ir/ca952gw
نگارش اول
سلطانشاهی، رویا
صفحه ی 71 کتاب درسی با هدف نحوه ی نوشتن نشانه ی ( ک غیر آخر و ک آخر ) ، کلمات جدید ( کبوتر ، اردک ، کندو ، کودک ) انجام شد . تصویر خوانی و نوشتن جمله انجام شد .
کتاب نگارش صفحه ی 72 انجام شود .
1401/10/10
فعالیت:
با سلام
به اطلاع اولیا گرامی می رساند نمونه سوالات سودوکو برای دانش آموزانی که مایل هستند آمادگی بیشتری در مسابقات داشته باشند ارسال می شود. در صورت تمایل در اختیار پسرهای عزیز قرار گیرد.
با تشکر معاون آموزشی، همیز
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
آموزش صدا و نشانه ی ( ک غیر آخر ) ( ک آخر ) ، تشخیص صدای ( ک ) در اول و وسط و آخر ،آشنایی با حیواناتی که در آب زندگی می کنند مانند اردک و لک لک ، پخش کلیپ نشانه ی ( ک ) ، داستان روباه و لک لک خوانده شد . نحوه ی نوشتن این نشانه آموزش داده شد .
فایل جدول حروف الفبا ویژه ی اولیای گرامی ارسال شد .
کتاب کار علوی درس 8 ( اُ ) صفحات 113 تا 115 انجام شود .
از درس 1 تا 7 صفحاتی که دانش آموزان غیبت داشتند یا انجام نشده است تکمیل گردد .
1401/10/07
علوم اول
سلطانشاهی، رویا
علوم فصل 5 و 6 و7 کتاب کار علوی انجام شد .
ارزشیابی فصل 5و 6 و 7 کتاب کار انجام شود .
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
صفحات 86 -92 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 102 کتاب کار علوی انجام شد .
درس 8 دریا صفحات 109 تا 112 انجام شود .
املا اول
سلطانشاهی، رویا
املا گرفته شد . دفتر املا تصیح و به دانش آموزان تحویل داده شد . لطفا ملاحظه و امضا شود و روز شنبه با خود بیاورند. (املای درست کلمه نوشته شود ، سپس تکرار شود و حروف کلمه نوشته شود و جمله سازی انجام شود )
بازی استراتژیک
کرمی، هما
نرمش موزیکال و بازی حرکتی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.
1401/10/05
ریاضی اول
سلطانشاهی، رویا
تم 4 صفحات 28 تا 30 با هدف سرشماری با چوب خط ، تشخیص الگو و ادامه دادن ، درک مفهوم گوشه و لبه انجام شد .
کاربرگ ارمغان هفته شماره 10 انجام شود .برای روز چهارشنبه بیاورید .
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
درس های 3و 4 و 5 و 6 دوره شد . کلمات مربوط به این درس ها را در پای تخته نوشتیم و دوره کردیم .
دانش آموزان نقاشی برای مدیر مدرسه کشیدند و به پاس تشکر از زحمات ایشان نوشتند :(مدیر دوستت دارم ) و به ایشان تقدیم کردند .
نگارش اول
سلطانشاهی، رویا
صفحات 69 و 70 کتاب درسی با هدف نوشتن اُ ، کلماتی که این نشانه را دارند ، بخش کردن و صداکشی ، انتخاب کلمه ی مناسب ، جمله سازی ، نوشتن نام هر تصویر، ساختن کلمه با نشانه های بهم ریخته انجام شد .
جشن اسم آقای امید سعیدی برگزار شد .
گیفت نشانه ی اُ(گل) به دانش آموزان داده شد .
املا اول
سلطانشاهی، رویا
درس 7 صفحه ی 18 و درس 8 صفحه ی 22 خوانده شود روز چهارشنبه املا داریم .
سواد مالی
ربیعی، پریسا
پرسش آموخته های دروس نیمسال اول انجام شد.
کتاب و تکالیف دانش آموزان بررسی شد.
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 36 و 37 با موضوع :"به خانواده خود کمک کنیم." و صفحات 38 و 39 با موضوع :"به اولیای مدرسه کمک کنیم." تدریس شد. گفتگو در مورد کمک های لازم به پدر و مادر ، خواهر و برادر و دیگر بزرگترها صورت پذیرفت..اینکه چه نوع کمک هایی با توجه به گروه سنی می توان انجام داد؛ همچنین وظایف ما در خانواده و همکاری در کارها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در ادامه نیز در مورد کمک به اولیای مدرسه، شرح وظایف محوله برای هر دانش آموز و چگونگی انجام آن به نحو احسنت نیز گفتگو شد.
صفحات 39، 38، 37، 36 در کلاس انجام شد. اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در مورد موضوعات مطرح شده، در منزل گفتگو کنید تا آموزش به صورت یادگیری ماندگار در ذهن دلبندانمان تثبیت شود.