فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال
فعالیت: دانش آموزان عزیز ،بهار ، فصل غنچه‌ها ، فصل شکفتن است ... لبهایتان همیشه بهاری باد ! پیشاپیش، فرارسیدن سال جدید را به پدر و مادرهای گرامی و پسرهای دوست داشتنی علوی تبریک عرض می نماییم. پسرهای عزیز چند روز ابتدایی نوروز را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهند و پس از آن به جهت تثبیت و تعمیق آموخته ها "عیدانه" را تکمیل نمایند تا بعد از تعطیلات عید سرحال، شاداب و پربار در مدرسه حضور داشته باشند. با تشکر، همیز معاون آموزشی دبستان
توضیح: لطفا به اطلاعیه آموزش و پرورش توجه فرمایید. "سلام و ادب فراوان خدمت دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان هر روز ساعت 14تا 15 معمای خانواده از شبکه آموزش ، برنامه مدرسه تلویزیونی پخش می شود. خیلی دلمان می خواهد که دانش آموزان عزیز و خانواده های شریف آنان پس از دریافت معما،پاسخ خود را به کانال مهمانی در مهمانی شبکه شاد ارسال نمایند. هر چه زودتر پاسخ درست خود را ارسال نمایید شانس بیشتری برای خود رقم خواهید زد. راستی اسامی برندگان هر معما روز بعد در شبکه آموزش زیر نویس می شود. موفق باشید " * لازم به ذکر است برای ارسال عکس در برنامه شاد، کانال "مهمانی در مهمانی" را جست و جو نموده و در کانال عضو شوید.

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 218 تا 220 کتاب کار انجام شد .
تکلیف: ارمغان هفته 25 و 26 و پیک عید انجام شود . کتاب های کار و درسی در ایام عید دوره شود و صفحاتی که به دلیل غیبت انجام نشده است انجام شود .بعد از عید تمامی کتاب ها همراه دانش آموزان باشد . لینک تبریک چهارشنبه سوری https://digipostal.ir/rasmchar لینک تبریک نوروز باستانی https://digipostal.ir/cpia5nd
فعالیت: *چهارشنبه سوری را برای یکدیگر تبدیل به جشن و شادمانی کنیم * به اطلاع می رساند فردا سه شنبه بیست و سوم اسفندماه ، خروج دانش آموزان ساعت 12:00 می باشد و خروج دانش آموزان سرویسی از ساعت 11:45 انجام خواهد شد . یادآور می گردد با توجه به ساعت خروج ، ناهار نخواهند داشت. جهت اطلاع از برنامه ی جشن نوروز (چهارشنبه 24 اسفندماه) حتما کارت دعوت ارسالی در پرتال مشاهده شود. پیک های عیدانه پسرهای عزیزمان روز جشن تحویل داده خواهد شد.

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 223 تا 226 (درس 18 علی و معصومه ) انجام شد .
تکلیف: فردا کتاب کار فارسی همراه دانش آموزان باشد . ارمغان هفته شماره 24 انجام شود .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و تکرار دروس آخر و جمع بندی انجام شد.
تکلیف: فعالیت های جامانده از قبل انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: آموزش مهارت های زندگی با موضوع :«تفکر خلاق» تدریس شد.. در این جلسه با ساخت کاردستی، به دانش آموزان مهارت های دیدن، شنیدن و تمرکز مطلوب آموزش داده شد..
تکلیف: اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در منزل با ساخت مجدد کاردستی، مهارت های دیداری و دقت و تمرکز پسران گلمان را ارزیابی کرده و در جهت تقویت آن پیگیری لازم صورت پذیرد.

هوش و ریاضی

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 46 تا 51 با هدف حل مسئله تقارن ، شمارش انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: ارمغان هفته ی شماره ی 23 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کتاب کار صفحات 221 و 222 با هدف تثبیت نشانه ی (ع) انجام شد .
تکلیف: از روی درس علی و معصومه یک بار بنویسید . از 5 تا 75 به صورت شمارش 5 تا 5 تا رو به جلو و معکوس در دفتر مشق بنویسید . فردا کتاب کار فارسی و هوش و ریاضی علوی همراه داشته باشید .

قرآن اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 66 تا 69 تدریس شد .

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: انجام بازی گروهی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: