فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 131 و 133 با هدف تکرار و تمرین استفاده از نمادهای ( کمتر ، بیشتر و مساوی ) ، حل مسئله با استفاده از راهبرد رسم شکل و محور انجام شد .
تکلیف: جمع و تفریق ده تا 90 در دفتر مشق تمرین شود (50-90 ، 40 + 50 ) از ده تا 90 ، ده تا ده تا در دفتر مشق تمرین شود .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کتاب کار صفحات 197 تا 200 انجام شد . کتاب کار صفحات 193 و 194 با هدف مرتب سازی جملات بهم ریخته ، نوشتن نام هر تصویر ، پر کردن جاهای خالی ، منفی کردن فعل ها ، و کلمات مخالف انجام شد .
تکلیف: متن روان خوانی خوانده شود و به سوالات درک مطلب صفحه ی 202 پاسخ داده شود . ( کتاب کار درس 15 نشانه ی ژ و خوا در صورتیکه غیبت داشتند کامل شود ) کاربرگ ارمغان هفته شماره 20 انجام شود . کلمات درس ژاله و منیژه و درس کتاب خوانی از هر کدام یک خط نوشته شود .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: در زنگ شعبده بازی چهار آزمایش هیجان انگیز در رابطه با شکست نور ، ترکیب رنگ ها ، کشش سطحی آب انجام شد . در مورد اهمیت آب ، چگونگی تشکیل آب و باران صحبت کردیم . در زنگ برف مصنوعی درباره برف ، دانه های برف ، چگونگی تشکیل برف و پوشش لباس ها در زمستان صحبت کردیم و برف ساختیم . در زنگ رنگ خوراکی ها در مورد شستن دست ها و بردن اثر چربی ، در مورد فایده های شیر و نوشیدن صحبت کردیم و آزمایش مربوط به شیر و رنگ خوراکی را انجام دادیم و کاغذ ابر و بادی ساخیتم .
تکلیف: پیشنهاد :با تحقیق و جستجو و ایده پردازی، آزمایش های جالب دیگری در رابطه با آب کشف کنید و انجام دهید و فیلم و عکس تهیه کنید .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نشانه خوا استثنا تدریس شد و کلمات مرتبط با آن را در کلاس کار کردیم . روان خوانی درس کتاب خوانی انجام شد .
تکلیف: کتاب کار صفحات 191 و 192 انجام شود .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نوشتن نشانه ی خوا و نحوه ی خواندن آن تدریس شد ( خوا نوشته می شود و خا خوانده می شود مانند خواب ) . کتاب نگارش صفحه ی 97 و 98 انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 129 و 130 کتاب درسی با هدف جمع کردن عددها مانند 20+30 ، حل مسئله با استفاده از روش های مختلف ( انگشتان دست ، کشیدن شکل ، محور ، چینه ) انجام شد .
تکلیف: کتاب کار تم 19 صفحات 133 تا 135 انجام شود . فردا فقط کتاب کار علوی ریاضی و فارسی همراه دانش آموزان باشد .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: در هفته ی علوم با موجودات زنده و غیر زنده آشنا شدیم . در مورد ویژگی های موجودات زنده ، نوع پوشش ، نوع حرکت ، غذا ، ساختمان بدن آن ها و .... صحبت شد . فندق به کلاس دوستان خانگی آمد و دانش آموزان از نزدیک با پرنده ها محل زندگی ، نوع حرکت ، پوشش آنها صحبت کردند . در آخر کلاس هم اوریگامی سگ درست کردیم . در زنگ تابلو سنگی هم با سنگ هایی که دانش آموزان داشتند تابلوهای سنگی مختلفی ساختیم .
تکلیف: برای فردا زنگ بازی رنگ ها دانش آموزان یک عدد شیر خوراکی همراه خود داشته باشند .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: آموزش صدا و نشانه ی ( ژ ) با اهداف - تلفظ صحیح آن - نوشتن صحیح صدا - محل قرار گرفتن آن در کلمه - کلماتی که صدای اول و وسط آخرآن (ژ) باشد - تشخیص صدا در اول و وسط و آخر کلمه - محل قرار گرفتن آن در جدول روان خوانی درس ژاله و منیژه انجام شد .
تکلیف: کتاب کار علوی متن روان خوانی انجام شود و به سوالات درک مطلب پاسخ داده شود .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 95 و 96 با هدف نوشتن نشانه ی (ژ) ، کلمات مرتبط با این نشانه ، نوشتن کلمات مربوط به تصویر ، کامل کردن جملات ، نوشتن از روی درس ژاله و منیژه انجام شد . ترکیبات ( ژ ) در جدول دوستی انجام شد .

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی حروف آ-ب-‌-پ-وبا آموزش داده شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: