فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: دوره ی تم 3 و 4 و 5 انجام شد . از عدد چهل تا چهل و نه به حروف و رقم نوشتیم . چند مسئله در کلاس حل شد .
تکلیف: کتاب کار تم 3و 4 و 5در منزل دوره و در صورت ناقص بودن ( به دلیل غیبت ) کامل شود . کتاب های کار در پایان دوره به مدرسه آورده شود .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: دوره ی درس 3 و 4 انجام شد .
تکلیف: کتاب کار درس 3 و 4 در منزل دوره و در صورت ناقص بودن ( به دلیل غیبت ) کامل شود . کتاب های کار در پایان دوره به مدرسه آورده شود .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: دوره ی درس 3 و 4 انجام شد . نشانه ها را نوشتیم و کلمات دارای نشانه ی م ، س ، او ، ت را نوشتیم و خواندیم . شعر شادیم و پاک و خندان و متن چهار فصل و داستان در کلاس انجام شد .
تکلیف: کتاب کار درس 3 و 4 دوره شود و در صورت ناقص بودن ( غیبت داشتن ) تکمیل شود . کتاب های کار در پایان دوره به مدرسه آورده شود .

قرآن اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: درس 2 دوره شد.

هنر اول

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی اوریگامی خرگوش در کلاس کارشده

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: از بلوک زرد ص 75، کدهای ارسال و دریافت پاکت نامه توضیح داده شد و پروژه هشتم از ص 92 تا 93 آموزش و تمرین شد.
تکلیف: پروژه هشتم تمرین شود.
فعالیت: ولی گرامی ،با سلام و احترام؛ با توجه به اهمیت پرورشِ فرزندان عزیزمان در کنار آموزش برتر، از شما دعوت به عمل می آید جهت : بازدید از نمایشگاه دست سازه های فوق برنامه و جلسه با آموزگاران:زبان و پایه با موضوع فعالیت های پایان سال و جشن های یادگیری :::::روز پنجشنبه هفتم اردیبهشت ، ساعت 11:00 الی 12:00 در دبستان حضور به هم رسانید. حضور پر شور شما، انگیزه ای شگرف در مسیر موفقیت های آتی فرزندانمان خواهد بود. با تشکر، واحد آموزش دبستان

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 173 تا 175 درسی تم 25 با هدف حل مسئله با راهبرد رسم شکل یا چوب خط ، تشخیص اطلاعات اضافی یا اطلاعات کم در مسئله، الگویابی و تقارن انجام شد . دوره ی تم 1 و 2 و 3 انجام شد . از سی تا سی و نه به عدد و حروف نوشتیم .
تکلیف: کتاب کار تم 1 و 2 و 3 در منزل دوره و در صورت ناقص بودن ( به دلیل غیبت ) کامل شود . کتاب های کار در پایان دوره به مدرسه آورده شود . کاربرگ ارمغان هفته شماره ی 30، 31 و 32 تحویل دانش آموزان شد فقط شماره ی 30 انجام شود .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: درس 1 و 2 دوره شد . نقاشی سایه ها و دانه ها در دفتر مشق کشیده شد .
تکلیف: کتاب کار درس 1 و 2 در منزل دوره و در صورت ناقص بودن ( به دلیل غیبت ) کامل شود . کتاب های کار در پایان دوره به مدرسه آورده شود .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: دوره ی درس 1 و 2 انجام شد . نشانه ها را نوشتیم و کلمات دارای نشانه ی آ ، ب ،اَ و د را نوشتیم و خواندیم .
تکلیف: کتاب کار درس 1 و 2 دوره شود و در صورت ناقص بودن ( غیبت داشتن ) تکمیل شود . کتاب های کار در پایان دوره به مدرسه آورده شود .

قرآن اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: درس 1 دوره شد .

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 169 تا 172 تم 25 (آینه ) انجام شد .
تکلیف: کتاب کار صفحات 175 تا 177 انجام شود . با توجه به شروع برنامه ی مطالعاتی از فردا کتاب های کار ریاضی، فارسی و علوم دانش آموزان در منزل و کتاب های آموزش و پرورش در مدرسه می ماند . لطفا طبق برنامه ی مرور درس ها چک شود که کامل باشد ، در صورت ناقص بودن و غیبت داشتن تکمیل شود .

علوم اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کاردستی گل کاغذی‌، بازی فکری ، اجرای نمایش ، بازی با حلقه ها با توجه به طرح ( رشد تا رشد با مجلات رشد) انجام شد.

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کتاب کار صفحات 257 تا 262 انجام شد .

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی متن درس تمرین شد

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: ترسیم نقاشی اتیکت و اجرای نمایش مکالمه تلفنی توسط خود دانش اموزان
فعالیت: عرض سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می رساند فردا سه شنبه 5 اردیبهشت ماه به منظور اجرای طرح از رشد تا رشد ( استفاده از مطالب مجلات رشد) برنامه های متنوع در 4 زنگ اول شامل ساخت کاردستی، بازی و ورزش، بازی فکری و اجرای نمایش در مدرسه برگزار می شود. زمان ناهار و ورود و خروج پسرهای عزیزمان در مدرسه طبق روال انجام خواهد شد. فعالیت ها به صورت کلاسی و در مدرسه با حضور دانش آموزان و آموزگار برگزار می گردد. پسرهای عزیز کیف سبک خوراکی ها و وسایل (در صورتی که نیاز باشد توسط آموزگار اعلام می شود) همراه خود داشته باشند. به امید شادی همیشگی آینده سازان ایران زمین

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صدای (ظ ) ، تلفظ صحیح آن ، نوشتن صحیح صدا،محل قرار گرفتن آن در کلمه و قوائد آن، کلماتی که صدای اول آن (ظ) باشد، محل قرار گرفتن آن در جدول ،تشخیص نشانه )ظ( درکلمات مختلف، شناخت مکه » به عنوان خانه خدا انجام شد . روان خوانی درس 22 پیامبر مهربان و صفحه ی 106 و شعر پیغمبر ما خوانده شد . زیر کلمات داری نشانه ی ظ خط کشیدیم .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نحوه ی نوشتن نشانه ی ظ و ترکیب آن با صداها انجام شد و مثال ها را در دفتر مشق نوشتیم و کاربرگ این نشانه رنگ آمیزی و در دفتر چسبانده شد . صفحات 131 ، 132 و 133 کتاب نگارش انجام شد .
تکلیف: سوال 1 صفحات 132 و 133 انجام شود . روان خوانی درس پیامبر مهربان فردا پرسیده می شود . برای فردا قیچی و چسب در صورتیکه در مدرسه ندارند همراه دانش آموزان باشد.

املا اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: املا از نشانه ی ع و ث گرفته شد .دفترهای املا ملاحظه و امضا شود و فردا همراه دانش آموزان باشد .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 19 (مالیات) با استفاده از فیلم آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از : آشنایی با مفهوم مالیات بر درآمد و نقش مالیات در عمران و آبادانی کشور فعالیت کلاسی صفحه 143 با مشورت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 144 انجام شود. لازم به ذکر است مهلت ارائه آثار دانش آموزان تا روز چهارشنبه مورخ 02/02/06 می باشد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: انجام نقاشی ترسیم خانواده که یکی از شاخص ترین آزمون های روانی برای گروه سنی دبستان به شمار می رود. نقاشی پسران گلمان در نمایشگاه دست سازه دانش آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد تا اولیای عزیز، هنرمندی دلبندانمان را مشاهده کنند.
تکلیف: نقاشی ترسیم خانواده یکی از آزمون های روانی کودکان، جهت برون ریزی هیجانات و تکانه های هیجانی است. نوع نقاشی و رنگ آمیزی کار ، نگاه کودک به دنیای پیرامونش را به ترسیم می کشد که جدای از ریشه یابی های روان شناسانه، می تواند در تخلیه هیجانات مختلف به کودک، کمک شایانی کند.

هوش و ریاضی

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 62 و 63 انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: