فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کلیپ مربوط به نشانه ب آخر و غیر آخر را دیدیم . داستان و شعر نشانه ی ب تکرار شد. جهت تقویت توانایی خواندن و نوشتن صدای ب کلماتی را خواندیم که این صدا را داشتند. در کلاس کلمات متناسب با نشانه ی ب همراه با تصویر نمایش و تکرار شد . ترکیب نشانه ی ( ب ) با ( ا ) انجام شد و دانش آموزان توانستند ( با ) را بنویسند، سپس ترکیب (آ ) و (ب ) که (آب) می شود انجام شد و بعد ( بابا) را نوشتیم . صدا کشی کلمات (آب ) و (بابا) انجام شد . دیروز در کلاس جهت ایجاد انگیزه بستنی خوردیم .
تکلیف: دانش آموزان در منزل کلمات (آب ) و (بابا ) را بخوانند و صدای اول و صدای آخر را بگویند و بخش کنند. سپس صداکشی با دست چپ انجام شود . بازی کلمات انجام شود. مامان یک کلمه می گوید مثلا آب , پسر گلم با صدای آخر که (ب) می باشد کلمه ی بعدی را بیان می کند مثلا بادام .

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحه ی 28 و 29 کتاب درسی با هدف توانایی نوشتن نشانه ب آخر و غیر آخر , ترکیب (ب) و( ا ) که می شود (با ) و نوشتن کلمات آب و بابا انجام شد . کاردستی مربوط به نشانه ی (ب) انجام شد و به دانش آموزان تحویل داده شد .
تکلیف: صفحه ی 30 کتاب نگارش در منزل انجام شود. مدت زمان انجام تکلیف بین 25 تا 30 دقیقه می باشد .

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 4(نیاز مشترک) با کمک ارائه پاورپوینت،داستان صوتی و فیلم آموزشی تدریس شد. فعالیت کلاسی و منزل انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: موضوع درس: بهداشت را رعایت کنیم. تدریس صفحات 21،20،19،18 انجام شد. گفتگو در مورد بهداشت فردی، بهداشت عمومی، مراحل رعایت بهداشت، نظم و ترتیب در پوشیدن لباس تمیز، شستشوی وسایل شخصی صورت پذیرفت.
تکلیف: تکالیف صفحات 21،20،19،18 انجام شده یا تکمیل گردد. اولیای گرامی: آخر هر ماه کتاب های پسران گلمان تحویل ایشان داده شده تا جهت اطلاع رسانی به شما و تکمیل صفحات تدریس شده به منزل بیاورند. لطف کنید در مورد موضوعات درس با پسر عزیزم گفتگویی داشته و نواقصی که به دلیل غیبت دانش آموز یا همراه نداشتن کتاب باقی مانده تکمیل گردد. قابل ذکر: کتاب ها بعد از تکمیل، حتما توسط دانش آموز در جلسه بعدی کلاس مهارت های زندگی به دبیر مربوطه تحویل داده شود. با سپاس

هوش و ریاضی

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحه ی 14 کتاب علوی با موضوع شمارش و تناظر , الگویابی وتفاوت ها انجام شد. کار با خط کش هم جهت وصل کردن شکل ها به یکدیگر انجام شد .

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحه ی 29 و 30 کتاب درسی تم 5 مبحث آشنایی با مفهوم جمع ، درک جمع دو عدد و نمایش آن با استفاده از چوب خط تدریس شد . ( اهداف چپ و راست , وسط , کنار , بین , جلو و پشت ، مهارت های آداب گردش، تفریح و پیک نیک) کلیپ مربوط به جمع دو عدد و نمایش با چوب خط پخش شد.
تکلیف: پسر گلم در منزل با اسباب بازی هایت تمرین صفحه ی 30 کتاب درسی مبحث جمع دو عدد را انجام بده .

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: کتاب خوانداری صفحه ی 28 درس ( ب ) آخر و (ب ) غیر آخر همراه با داستان و شعر نشانه ها تدریس شد. کلیپ مربوط به کلماتی که این دو نشانه ها را داشتند دیده شد. کلمات مربوط به درس خوانده شد.
تکلیف: در منزل کلماتی که صدای ب آخر و غیرآخر دارند تمرین شود . ب آخر مثل آب , ( ب ) غیر آخر یعنی وسط و اول میاد مثل باد , بابا , بادبادک , بادام , آبی

نگارش اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: نشانه ی ( ب) غیرآخر و (ب ) آخر همراه با شعر تدریس شد . دانش آموزان نحوه ی نوشتن این دو نشانه را یاد گرفتند . در کلاس سرمشق این دو نشانه نوشته شد و پسرای گلم نوشتند .
تکلیف: در منزل مانند سرمشقی که در کلاس داده شده را انجام دهند و در دفتر مشق خود بنویسند . نشانه ب در دفتر مشق چسبانده شد رنگ آمیزی شود .

قرآن اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 14 تا 17 تدریس شد . پیام قرآنی بسم الله الرحمن الرحیم و معنی آن آموزش داده شد و درباره ی پیام قرآنی گفت و گو کردیم . شعر به نام خدا , بسم الله را در کلاس خواندیم و صفحه ی 17 تابلوی بسم الله را رنگ آمیزی کردیم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: