فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال
فعالیت: با سلام و احترام اولیای عزیز ضمن تشکر از همراهی شما در برگزاری پایگاه تابستانی شاد و پربار برای پسرانمان، به اطلاع می رساند فردا کلاس ها تعطیل می باشد. از شما دعوت به عمل می آید همراه فرزند عزیزمان جهت مشاهده ی فعالیت ها در بازه ی 8:30 الی 9:30 در مدرسه حضور به هم رسانید.

هنر اول

مدرس: طبیعت شناس، الهام
فعالیت: کارهای تابستان در صورت کامل نبودن در کلاس کامل شده و تحویل دانش آموزان داده شد. نقاشی دلخواه با توجه به موضوعات جلسه قبل کشیده شد.

پرتال هوش

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: بازی تفاوت‌ها انجام شد. در این بازی تصاویری که اختلافات جزئی با یکدیگر داشتند بر روی تخته نمایش داده شد و پسران عزیزم به صورت دو به دو پای تخته آمدند و باهم مسابقه‌ی مهیجی دادند. هدف از این بازی توانایی حل مسئله، ایجاد خلاقیت و ابتکار، رشد ذهنی و مهارت فکری( دقت و تمرکز)، برانگیختن حس رقابت، مهارت برقراری ارتباط دوستانه با هم‌سالان می‌باشد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: فعالیت‌های دست‌ورزیِ تفکیک و جدا کردن نخود و لوبیا و نقاشی کشیدن با رنگ انگشتی در کلاس انجام شد. این فعالیت‌های دست‌ورزی، باعث به‌کارگیری تمام حواس از جانب دانش‌آموز می‌شود، در نتیجه مهارت‌های یادگیری افزایش می یابد.

ورزش اول

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: بازی های کلاسی و تماشای فیلم در کلاس.

چوب جادویی

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: بادبادک‌های رنگی توسط پسرانم ساخته شد‌. این فعالیت به صورت گروهی انجام شد؛ انجام فعالیت‌های گروهی باعث افزایش مهارت‌های میان‌فردی دانش‌آموزان مانند برقراری ارتباط صمیمانه بین همکلاسی ها و در نهایت شکل‌گیری گروه دوستانه می‌شود. همچنین باعث هماهنگی بهتر عصب و عضله (هماهنگی چشم و دست) می‌شود.

ریاضی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: مبحث ستون و ردیف از موضوع درسیِ جدول شگفت‌انگیز با روش داستان‌گویی تدریس شد. همچنین پسرانم با استفاده از چینه، ردیف و ستون درست کردند.

علوم اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: مبحث حواس پنجگانه تدریس شد. پسرانم با انواع حس مانند: بینایی، بویایی، شنیداری، چشایی و لامسه آشنا شدند. بعد از تدریس بازی حواس پنجگانه در کلاس انجام شد.

فارسی اول

مدرس: نصیری نیا، سودا
فعالیت: بازی کلمات هم‌پایان در کلاس انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: