فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: کوهنوردان

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: فعالیت کلاسی صفحه ی 18 کتاب کار علوی حل شد.پاسخ ان برای دانش اموزان غایب بارگذاری شد.
تکلیف: ارمغان هفته شماره 2 انجام شود. فعالیت عملکردی صفحه ی 21 کتاب کار ریاضی علوی انجام شود.اولیای گرامی توجه داشته باشید صفحه ی 19 و 20 برای دوره است بالای صفحه نوشته شود.مراحل حل مسئله برای دانش آموزان توضیح داده شد آن را در کتاب ریاضی صفحه ی 8 نوشتند لطفا تکرار و تمرین شود تا به خاطر بسپارند در صفحه ی 8 کتاب ریاضی یکی از راه های حل مسئله که کشیدن شکل است را برای دانش آموزان بازگو کرده است که با رسم شکل راحت تر می توانند به جواب مسئله دست پیدا کنند پس یکی از را ههای حل مسئله کشیدن شکل است.پاسخ این صفحه و مراحل حل مسئله برای دانش آموزان غایب بارگذاری شده است.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: سوالات کتاب کار علوم علوی درس اول پاسخ داده شد و فایل آن برای دانش آموزان غایب بارگذاری شد.آزمایش حس شنوایی در کلاس انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: کتاب کار فارسی علوی صفحه ی 10 کامل شود. شعر یار مهربان حفظ شود روز شنبه پرسیده می شود دانش آموزانی که شعر را به خوبی حفظ کرده باشند کارت امتیاز می گیرند.برای روز شنبه کتاب درسی ریاضی ، کتاب کار علوی ریاضی، دفتر املاء، کتاب کار علوی فارسی، کتاب قرآن همراه دانش آموزان باشد. اولیای عزیز توجه داشته باشید کتاب فارسی و دفتر مشق هر روز در کیف دانش آموز باشد و دو نکته ی بسیار مهم اولی نیاوردن کتاب ها است در صورت نیاوردن کتاب، دانش آموز از درس جا می ماند و به دلیل آن که فعالیتی انجام نمی دهد، در کلاس باعث بی نظمی می شود لطفا برای گذاشتن کتاب ها در کیف دانش آموزان دقت لازم را داشته باشید.دومین نکته این است که باید حتما نام و نام خانوادگی دانش آموزان به همراه اسم کلاس بر روی خوراکی هایی که برای ناهار تحویل داده میشود نوشته شود زمانی که اسم کلاس نوشته نمی شود خوراکی دانش آموز بین خوراکی دانش آموزان کلاس های دیگر می رود و تا زمانی که پیدا شود و به دست دانش آموز برسد طول می کشد.در نتیجه نوشتن نام کلاس الزامی می باشد.

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: کتاب نگارش تا انتهای صفحه ی 19 کامل شد.کتاب نگارش در مدرسه می ماند.

املا دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: املای تقریری درس اول گفته شد.دفتر دانش آموزان صحیح شد و به آن ها تحویل داده شد.
تکلیف: پسرم از روی درس کتاب خانه ی کلاس ما چندین بار بخوان و یک صفحه املاء از آن بنویس روز شنبه در کلاس املاء خواهیم داشت.

قرآن دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: کتاب قرآن تا انتهای صفحه ی 10 به طور کامل و دقیق رو خوانی شود شنبه پرسیده می شود. توجه داشته باشید دانش آموزان به صورت بخش بخش بخوانندکافیست و نیازی به روان خوانی نیست.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: جلسه معارفه و آشنایی با کتاب برگزار شد. دانش آموزان جهت مرور مطالب خلاصه ای از آموخته های سال گذشته ارائه نمودند.
تکلیف: لطفا جهت سهولت استفاده از کتاب،سیمی شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: نحوه ی کار با صفحه کلید، شناخت دسته بندی و کاربرد دکمه های صفحه کلید آموزش داده شد.
تکلیف: حتما هر جلسه کتاب های رایانه با برچسب نام و نام خانوادگی همراه دانش آموز باشد. صفحه ی 13 تا 18 کتاب مرور و مطالعه شود.

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: بررسی آموخته های سال گذشته ی دانش آموزان در درس ریاضی با برگزاری سنجش تشخیصی انجام شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه دفتر املاء کتاب درسی ریاضی و کتاب کار ریاضی علوی و کتاب کار علوم علوی و کتاب نگارش همراه دانش آموزان باشد توجه داشته باشید کتاب فارسی درسی و دفتر مشق همیشه در کیف دانش آموز باشد.(کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوم علوی در مدرسه است)

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: درس اول در کتاب کار خوانده شد و زیر نکات مهم آن خط کشیده شد و فعالیت کلاسی 2 پاسخ داده شد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: نگاه کن و بگو، درست و نادرست، واژه سازی، حالا تو بگو، بیاموز و بگوی درس کتاب خانه ی کلاس ما تدریس شد.شعر یارمهربان در کلاس خوانده شد و در مورد کتاب و کتاب خانه صحبت شد.
تکلیف: شعر یار مهربان را تا روز شنبه حفظ کنید پرسیده می شود.

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: سوالات صفحه ی 15 و 16 کتاب نگارش پاسخ داده شد.
تکلیف: سوال 4 صفحه ی 15 سوال 1 صفحه ی 17 سوال 1 و 4 صفحه ی 18 و سوال 1 صفحه ی 19 کتاب نگارش کامل شود.

املا دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: از روی ستایش چندین بار خوانده شود و یک املاء نوشته شود روز چهارشنبه املاء تقریری در کلاس گفته خواهد شد دانش آموزان دفتر املای خود را همراه بیاورند.

هنر دوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: ابتدا گفتگو درباره میمون (رنگ آن ،محل زندگی ،نوع تغذیه و..)انجام شد. سپس آموزش تصویرسازی میمون با‌استفاده از انگشتان دست وشکل هندسی داده شده . ودرانتها آن را بامداد رنگی رنگ آمیزی کردند.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: درس اول مهارت همدلی اموزش کمک به خانواده،به دیگران ،محیط زیست و حیوانات داده شد و دانش اموزان آموختند با مسئولیت پذیری و انجام وظایف خود میتوانند به والدین کمک کنند.
تکلیف: کتاب مهارت های زندگی در کلاس نگهداری میشود و تکلیف دانش آموزان در مدرسه انجام میشود

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی حرکتی بادی پرکاشن و بازی ریتمیک بوسیله چوبک انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 5 و 6 کتاب درسی ریاضی کامل شد.ساخت اعداد به کمک کارت و رقم در کلاس تمرین شد.اولیای گرامی لطفا با پرسش این سوال که ساخت اعداد دو رقمی با کارت چه فرقی با ساخت اعداد دو رقمی با رقم دارد جویای آموخته های دانش آموز خود شوید.
تکلیف: تمرین صفحه 7 کتاب درسی ریاضی انجام شود.

علوم دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: بررسی آموخته‌های سال گذشته‌ی دانش‌آموزان در درس علوم با برگزاری سنجش تشخیصی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: تکرار و تمرین و پرسش رو خوانی درس کتاب خانه ی کلاس ما انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: سوال 1 صفحه 15 و 16 را با دقت و خوش خط بنویس.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: درس اول تدریس شد و فعالیت مربوط به آن (کشیدن نقاشی با موضوع نعمت های خداوند) انجام شد.
تکلیف: سوالات درس اول پاسخ داده شود.

هوش و ریاضی

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: صفحه ی 8 و 9 حل شد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: آشنایی با صفحه شطرنج و خطوط آن

ریاضی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: فعالیت صفحه‌ی 5 مبحث دسته‌های ده‌تایی و یکی تدریس شد و کار در کلاس مربوطه هم حل شد.کتاب ریاضی درسی دانش آموزان در مدرسه است.
تکلیف: فعالیت عملکردی صفحه‌ی 15 کتاب کار ریاضی علوی حل شود. پسرانم کارت اعداد 0 تا 9 را در قطع کوچک 10×5 مرتب و باسلیقه با نظارت اولیای گرامی جهت آموزش ساخت اعداد بسازند و فردا همراه خود بیاورند.

فارسی دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: بررسی آموخته‌های سال گذشته‌ی دانش‌آموزان در درس فارسی با برگزاری سنجش تشخیصی انجام شد. پرسش درس کتابخانه ی کلاس ما همراه با جعبه ی کلمات انجام شد برخی از دانش آموزان نتوانستند درس را به خوبی بخوانند به آن ها گفته شد امروز دوباره تمرین کنند فردا دوباره پرسیده می شود.
تکلیف: از روی کلمات مهم درس کتاب خانه ی کلاس ما یکبار با دقت بنویسید و بخوانید،اولیای عزیز دقت داشته باشید برای دانش آموزان سر مشق ندهید و اجازه دهید خودشان کلمات را از روی کتاب پیدا کنند و بنویسند.

نگارش دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
تکلیف: صفحه 13 کتاب نگارش کامل شود.

قرآن دوم

مدرس: نخجوانی، میترا
فعالیت: کتاب قرآن تا صفحه ی 10 تدریس و رو خوانی شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم از امروز تا هفته ی آینده شنبه زمان دارید تا صفحه ی 10 کتاب قرآن را تمرین کنید، پرسیده می شود.

ورزش دوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش آشنایی با بازی های:فوتبال -والیبال-بسکتبال بازی ها به صورت ایستگاهی بوده و دانش آموزان 60 دقیقه (هر بازی 20 دقیقه ) به صورت کامل فعالیت انجام میدهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: