فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: جمع و تفریق فرآیندی (چکمه ای) با رسم شکل تدریس شد و صفحه‌ها‌ی 29 و 30 انجام شدند.
تکلیف: در دفتر مشق، تمرین ریاضی نوشته‌شده‌است؛ آن‌ها را با رسم شکل انجام دهید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس چوپان درست کار تدریس شد. درست و نادرست و گوش کن و بگو انجام شدند. پسرها‌ی عزیزم ضرب المثل"قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود" را یاد گرفتند.
تکلیف: کلمات مهم درس چوپان درست کار 3 بار نوشته‌شود. درباره‌ی داستان ضرب‌المثلِ" قطره قطره جمع گردد..." تحقیق و در دفتر مشق نوشته‌شود. درس چوپان درست‌کار روخوانی شود.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: نگارش صفحه‌ی 37 سوال 1 (رونویسی) انجام شد.

هوش و ریاضی

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه های 16و 18 انجام شدند.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ها‌ی 51 و 56 انجام شوند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس تمیز باش و عزیز باش روخوانی شد.کتاب کار صفحه‌ی 34 انجام شد، همچنین عزیزانی که بعضی از صفحه‌ها‌ی کتاب کارشان کامل نبودند تکمیل کردند.
تکلیف: 7 خط دیکته‌ی نقطه رنگی از درس تمیز باش و عزیز باش بنویسید.درس تمیز باش و عزیز باش روخوانی شود. 10 تا ساعت رسم و انجام شود.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از درس مدرسه‌ی خرگوش ها دیکته گفته شد.
تکلیف: دفتر‌ها‌ی املاء به منزل فرستاده شدند، اولیاء گرامی املا را چک بفرمایید و فردا به مدرسه بفرستید.عزیزانی که اشتباه املایی دارند بنویسند.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس 6 با موضوع پیامبران بزرگ خدا تدریس شد و صفحات 33، 34 و 35 انجام شدند.

سرود

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: سرود دو شب کامل شد . مفهوم فورته و پیانو کار شد . مفهوم فورته : قوی با صدای بلند خواندن و اجرا کردن . مفهوم پیانو : با صدای ضعیف اجرا کردن
تکلیف: سرود دوشب بصورت فورته و پیانو تمرین تمرین شود .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " خدمات بانک(وام)" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره خدمات بانک و گرفتن وام،در خانواده یا اطرافیان داشته‌اند؛ گفتگو کرده و نقاشی کشیدند.
تکلیف: اولیای عزیز، توجه داشته باشید، " کتاب‌سواد‌مالی" به پسران عزیزم، تحویل داده شد. لطفا برای جلسه بعد سیمی و جلد شود. دانش‌آموزان غایب، کتاب‌های خود را از معلم پایه مربوطه دریافت نمایند. فعالیت کتاب صفحات 52 و 58 در کتاب برای جلسه انجام شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان ورزشکار، امروز در ابتدای کلاس warm up با حرکات بدن و شمارش4 تایی برای هیجان و تحرک بیشتر پسران گل انجام گردید. سپس با آهنگی 3 ضربی با کاپ گیم و بادی پرکاشن حرکاتی با شمارش 3 تایی بازی و اجرا کردیم. و در آخر به صورت گروهی با کاپ ها هر گروه سازه ای در مدت 1 دقیقه ساختند.
فعالیت: با سلام. از شما دعوت می‌شود تا در نمایشگاه کتاب که به مناسبت هفته کتابخوانی، در دبستان، برپا می‌شود؛ شرکت نمایید. اطلاعات تکمیلی در پوستر مربوط به این نمایشگاه، به عنوان کاربرگ در بخش مهارت اجتماعی قرار داده شده‌است. منتظر حضور سبزتان هستیم.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: ارزشیابی تشخیصی مداد قرمز (درس ریاضی) برگزار شد. صفحه‌ی 28 و 29 کتاب ریاضی انجام شدند.
تکلیف: صفحه‌ها‌ی 49 و 50 کتاب کار ریاضی انجام شوند.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از فصل 3 صفحه‌ها‌ی 25و26 انجام شدند.
تکلیف: برگه‌ا‌ی که در پرتال قرار دادم صفحه‌ی 28 کتاب درسی علوم است.دانش آموزان عزیزم آزمایش کنید را انجام دهند و برای هفته‌ی آینده شنبه همراه خود به مدرسه بیاورند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس های مدرسه‌ی خرگوش ها و تمیز باش و عزیز باش؛ روخوانی شدند. واژه‌سازی، بیاموز و بگو و حالا تو بگو؛ درس مدرسه‌ی خرگوش ها با موضوع کلمات هم معنی و نشانه‌ی تنوین (_َن) تدریس و انجام شدند. کتاب کار فارسی صفحه‌ها‌ی 35 ،36 و 37 انجام شدند.
تکلیف: کتاب کار صفحه‌ی 36 فقط سوال 4 و صفحه‌ی 38 کامل انجام شوند. تمیز باش و عزیز باش روخوانی شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 35 کامل انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 34 سوال ها‌ی 1 ،3 و 4 انجام شوند.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار صفحه‌های 30 و 31 انجام شدند.
تکلیف: کاربرگ ساعت، برای تمرین بیشتر، در پرتال قرار داده شده‌است. لطفا انجام دهید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: بیدپای فارسی (مهارت درک مطلب) انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 7انجام شود. 2 تا دیکته از درس مدرسه‌ی خرگوش ها در دو روز نوشته شود. درس های تمیز باش و عزیز باش و مدرسه‌ی خرگوش‌ها روخوانی شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 32 سوال4، صفحه‌ی 33 سوالات 2،3،و4 و صفحه‌ی 34 سوال 2 انجام شدند.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از 5 خطِ آخرِ درس خرس کوچولو املاء گفته شد. دانش آموزان عزیزم دفتر‌ها‌ی دیکته را به منزل آورده اند لطفا بررسی بفرمایید و شنبه همراه پسرم به مدرسه بفرستید.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: سلام خدمت اولیای گرامی. صفحات چهارده، پانزده، شانزده و هفده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع همدلی (آسیب نرساندن به دیگران و شناسایی واکنش مناسب به دیگران) به کمک صورتک‌های هیجانات تدریس شد و دانش‌آموزان به بحث کلاسی پرداختند.
تکلیف: والدین گرامی دقت نمایند دانش‌آموز مصادیق همدلی، شناخت واکنش مناسب نسبت به دیگران و هیجانات صحیح را در زندگی روزمره رعایت کند.
فعالیت: با سلام. لطفا فردا چهارشنبه 1401/08/18 ساعت 8:00 در جلسه‌ی مهم دانش‌افزایی مربوط به درس ریاضی که به صورت مجازی در پرتال دانش‌آموز بخش جلسه‌ی مجازی - جاری، برگزار می‌شود؛ شرکت نمایید.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: مفهوم ساعت با استفاده از ساعت‌های دانش آموزان، در کلاس تمرین و رفع اشکال شد. جمع فرآیندی تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای تمرین بیشتر ساعت، 10 تا ساعت در دفتر مشق بکشید و بنویسید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌های مدرسه‌ی خرگوش‌ها، تمیز باش و عزیز باش، خرس کوچولو، راه سلامتی و چغندر پربرکت روخوانی شدند.
تکلیف: درس مدرسه‌ی خرگوش ها روخوانی شود. از کتاب کار فارسی لطفا صفحه‌ی 30 و 31 انجام شوند. دیکته از داستان صفحه‌ی 30 کتاب کار فارسی به طور کامل نوشته شود. کلمات هم معنی و مخالف درس خرس کوچولو خوانده شود؛ فردا پرسیده می‌شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: صفحه‌ی 32 سوالات 2و4 انجام شوند.

قرآن دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ها‌ی 21 تا 25 تدریس و روخوانی شدند. سوره ها‌ی ناس، فلق، حمد، توحید و کوثر تمرین و جمع خوانی شدند.
تکلیف: اولیاء گرامی کتاب قرآن به منزل فرستاده شد. (تا صفحه‌ی 25 به طور کامل تدریس شده‌است.) دانش آموزان عزیزی که مایل هستند می‌توانند؛ پیام قرآنی صفحه‌ی 23 را حفظ کنند و برای جلسه‌ی بعدی قرآن درکلاس بخوانند و ستاره دریافت کنند.

ورزش دوم

مدرس: قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت: فعالیت‌های امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیت‌های کششی، تقسیم دانش‌آموزان به گروه‌های دو نفره و انجام حرکات جنبشی کار با توپ و نگهداری از آن در شرایط دریبل هندبالی، سرد کردن.

استعداد فضایی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: آزمون استعداد فضایی برگزار شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی، اتیکت نشستن به همراه شعر و حرکات آن، آموزش داده‌شد و دانش‌آموزان درست نشستن را به همراه شعر با لحن‌های مختلف تمرین کردند.
تکلیف: دانش‌آموزان طبق شعری که آموزش دیدند؛ اتیکت نشستن را رعایت کنند و اولیا در پرتال گزارش و بازخورد خود را مرقوم بفرمایند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: