فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 26 کتاب درسی با موضوع روش شاخه ای ساختن اعداد دو رقمی تدریس و انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 39 سوالات 5،6،7،8 را انجام دهید. مادر گرامی لطفا این سوالات را در دفتر پسرمان بنویسید و ایشان به روش شاخه ای حل کند.(1-همه‌ی عددها‌ی دو رقمی را بنویسید که رقم یکان آن‌ها 3و6 و رقم دهگان آن‌ها 5و7 باشد./2-همه‌ی عددهای دو رقمی را بنویسید که رقم یکان آن‌ها4و9 باشد و رقم دهگان آن‌ها 2و8 باشد.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس های خرس کوچولو و راه سلامتی توسط دانش‌آموزان روخوانی شد. کتاب کار فارسی صفحه‌ی 20 انجام شد.
تکلیف: پسر پرتلاشم دیکته از 5 خطِ سومِ درس خرس کوچولو بنویس.با کلمات مهمِ درس خرس کوچولو جمله سازی کن.راه سلامتی را با صدای زیبایت بخوان.عزیزم دو گل زیبا در دفترت نقاشی کن و در کنار آن از پدر و مادر مهربان و دلسوزت تشکر کن.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 30 انجام شد و درس خرس کوچولو تکمیل شد.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: گزینه های برنامه ورد تدریس شد.

هوش و ریاضی

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ها‌ی 11(سوال 3)12(سوال 3) 13 و 14 انجام شدند.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 20 سوال ها‌ی 10 و 11 و صفحه‌ی 38 کامل انجام شوند.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: مجدد لیست جلسات مشاوره انفرادی خدمتتان ارسال می‌گردد. لطفا برای حضور به موقع برنامه‌ریزی داشته‌باشید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌های کتابخانه‌ی کلاس ما، مسجد محله‌ی ما، چغندرپربرکت، خرس کوچولو و راه سلامتی، توسط پسران عزیزم روخوانی شدند. دانش‌آموزانی که شعر ستاره را حفظ کرده بودند نیز شعر را خواندند.
تکلیف: پسر خوبم درس راه سلامتی رونویسی شود.(بعضی از پسرانم در کلاس رونویسی کرده اند و نیازی به نوشتن دوباره نیست).دیکته از 5 خطِ دومِ درسِ خرس کوچولو را بنویس. درس راه سلامتی و خرس کوچولو را روخوانی کن.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از 5 خطِ اولِ درس خرس کوچولو دیکته گفته شد.طبق قرار قبلی هر 3 تا امتیاز خیلی خوب یک ستاره به پسرانم در برد تشویقی چسباندم.
تکلیف: اولیاء گرامی لطفا دفتر دیکته ها را امضا بفرمایید و فردا همراه پسر خوبم به مدرسه بفرستید.اگر پسر عزیزم اشتباه املایی دارد آن را نیز بنویسد.

سرود

مدرس: بیگ ریزی، فاطمه
فعالیت: سرود دو دو شب کار شد. دو دو شب نخوابیدم ر روی ماهت دیدم می می خواد بیاد بارون فا فال می گیرم اکنون سل صلح خیلی بهتره لا لادن دل می بره سی سیرم دگر از تو خیزو با من ادا کن .
تکلیف: لطفا سرود را حفظ کنیم .

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی. در این جلسه درباره" پس انداز "به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. انیمیشن پس انداز را در کنار هم، در کلاس مشاهده کردیم. پسران عزیزم درباره تجارب خود و ایده هایی که برای پس‌انداز و خرج کردن آن دارند؛ صحبت کرده و در کلاس در باره پس‌انداز نقاشی کردند.
تکلیف: فعالیت کتاب، در پرتال بارگزاری شد لطفا توحه داشته باشید،که در یک دفتر نقاشی ساده ،که برای سواد مالی اختصاص داده شده است ،انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: با سلام پیامک حاوی لینک کانال زبان دانش‌آموزان در پیام‌رسان بله، برای شما عزیزان ارسال شده‌است. لطفا در اولین فرصت با نصب این پیام‌رسان نسبت به عضویت در این کانال اقدام نموده و اطلاعات لازم و فایل‌های مورد نیاز این کلاس را دریافت نمایید. با تشکر

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر همه شما والدین محترم و دانش آموزان ورزشکار و فعالم، امروز روی 2 بازی کار شد، بازی اول با چوبک با شمارش 2 تایی به سمت بالا و پایین با سرعت بالا و حرکات پرش (حرکت بدنی برای تحرک و هیجان بیشتر فرزندانمان)، و بازی دوم نشسته به صورت دایره و گروهی با لیوان(کاپ) همراه دست زدن با شمارش 3 تایی همراه بود.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه ها‌ی 20،22،25 قسمت تقریب بزن تدریس شد و جدول نظام دار و جمع ها‌ی دوقلو را تمرین کردیم.
تکلیف: مادر گرامی لطفا این سوالات را در دفتر پسرم بنویسید و پسر خوبم آن ها را انجام دهد.(1-عدد 17 به 10 نزدیک‌تر است یا به 20؟)(2-عدد 33 به 30 نزدیک‌تر است یا به 40؟)(3-عدد 76 به 70 نزدیک‌تر است یا به 80؟)(4-عدد 55 به 50 نزدیک‌تر است یا به 60؟)(5-عدد 48 به 40 نزدیک‌تر است یا به 50؟)

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 21 انجام شد و مراحل تصفیه‌ی آب نیز تدریس شد.
تکلیف: پسرم در صفحه‌ی 21 قسمت گزارش کنید سوال 1 را یا در کتاب انجام بده و یا در صورت تمایل یک روزنامه دیواری با موضوع داشتن محیط سالم درست کن و تا روز دوشنبه به کلاس بیاور.(درست کردن رونامه دیواری اختیاری است)

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: روخوانی درس خرس کوچولو انجام شد.حکایت صفحه ی 21 تدریس شد و کلمات مهم با رنگ قرمز مشخص شدند.واژه سازی با موضوع (پیشوند بی) و بیاموز و بگو با موضوع(علامت های نگارشی نقطه و علامت سوال) تدریس شدند و صفحه های 18،19،20 انجام شدند.همچنین شعر ستاره در صفحه‌ی 22 روخوانی شد.
تکلیف: پسر خوبم شعر ستاره را حفظ کن. کلمات مهم درس(راه سلامتی) را 3بار بنویس.درس ها‌ی راه سلامتی و خرس کوچولو را روخوانی کن.از 5 خطِ اولِ درس خرس کوچولو دیکته بنویس.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه ی 26 سوال 3_صفحه‌ی 28 سوالات 3 و 4 و صفحه‌ی 29 سوال 1 انجام شدند.
تکلیف: پسر قشنگم صفحه ی 28 سوالات 1‌و2 را انجام بده.(دانش آموزان عزیزی که غایب بودند صفحه ی 26 و 27 را کامل انجام دهند).

متن ادبی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب خوشنویسی صفحه‌ی 8 «نحوه‌ی نوشتن ک و کا» تدریس شد و پسران خوبم صفحات 8 و 9 را نوشتند.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه ی 20 و 21 با موضوع تصفیه ی آب تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: پسرم درس های ستایش،چغندر پربرکت و خرس کوچولو را روخوانی کن.7 خط دیکته از چغندر پربرکت بنویس.پیک آدینه شماره 5 را انجام بده.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 26 سوال 1 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسر خوبم صفحه‌ی 27 را کامل انجام بده.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از درس مسجد محله ی ما دیکته‌ی شماره‌ی 6 گفته شد.روز شنبه پسرانم دفتر دیکته را همراه خود به مدرسه بیاورند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز‌ی که اشتباه املایی داشتند لطفا کلمات را نوشته سپس با آنها جمله سازی کنند.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: سلام خدمت اولیای گرامی. صفحات دوازده و سیزده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع همدلی (آسیب نرساندن به دیگران) تدریس شد و دانش‌آموزان به بحث کلاسی پرداختند.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: مجدد لیست غذای آبان ماه به پیوست در این بخش با عنوان کاربرگ خدمتتان ارائه می‌گردد.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه های 23 و 24 با موضوع جدول نظام دار و جمع های دوقلو تدریس و انجام شدند.
تکلیف: عزیزم کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 19 سوالات 1 تا 7 را بنویس.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه‌ی 26 سوالات 2و4 انجام شدند.
تکلیف: قشنگم با کلمات مهم درس خرس کوچولو جمله سازی کن و درس خرس کوچولو را با صدای دلنشینت روخوانی کن.

قرآن دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه های 11 تا 14 تدریس و روخوانی شدند.همچنین سوره ها‌ی ناس، حمد، توحید، فلق، کوثر را تمرین کردیم و سوره ی نصر را پسرانم به صورت صوتی گوش کردند.
تکلیف: گلم سوره های ناس، حمد و توحید را تمرین کن.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ابتدا در مورد مکالمات دانش آموزان در منزل با کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش میکنم" که جلسه قبل آموزش داده شده بود صحبت شد. سپس با معرفی شخصیتی به نام مستر اتیکت و در قالب داستان در مورد عذرخواهی کردن صحبت شد. مراحل عذرخواهی با ریتم و حرکات معرفی شد: 1- کجا اشتباه کردم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به اشتباه) 2- او چه حسی دارد؟ (با اشاره به قلب یعنی فکر کردن به احساس طرف مقابل) 3- به او چه بگویم؟ (با اشاره به زبان یعنی فکر کردن به کلمات: معذرت می‌خواهم، عذرخواهی می‌کنم، ببخشید) 4-دفعه بعدی چیکار کنم؟ (با اشاره به سر یعنی فکر کردن به آینده) سپس دو عدد از کارت‌های سناریو مطرح شد و از دانش آموزان خواسته شد مراحل عذرخواهی را در این موقعیت طبق آن‌چه تدریس شد انجام دهند.
تکلیف: دانش آموزان بابت یک اشتباه از نزدیکان خود در خانه با مراحل و حرکاتی که تدریس شد، عذرخواهی کنند و مکالمه را ضبط کنند و فایل صوتی آن را در پرتال ارسال کنند یا از والدین درخواست کنند تا مکالمه را یادداشت کرده و ارسال کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: