فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. روخوانی و دیکته ی جملات و کلمات با صداهای Yy و ai به صورت فعالیت گروهی انجام و همچنین ارزیابی spelling (دیکته)، گرفته شد.
تکلیف: برای روز یکشنبه ی هفته آینده، صفحه ی 34 دفتر ALV Phonics تکمیل شود. لطفا هر شب 5 کلمه از ALV Notebook انتخاب کرده و به زبان آموزان عزیز، دیکته گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی خوانده شد. صدایِ حرفِ ai و نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای ai در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 12 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی13 کتاب ALV Phonics به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید که شامل some می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه، صفحه یِ33 دفتر ALV Phonics تکمیل و به مدرسه آورده شود. ویس بارگذاری شده ی مربوط به صفحات 12 و 13 کتاب ALV Phonics در قسمت زبان انگلیسی و ریاضی به زبان انگلیسی، حتما گوش داده شود. روز سه شنبه، از لغات yes, yak, Yy, you, nail, rain ارزیابی spelling (دیکته) گرفته خواهد شد. اپیزود یازدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/dzu7J

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی خوانده شد. صدایِ حرفِ Yy و نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای Yy در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 8 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 9 کتاب ALV Phonics به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید که شامل you می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، صفحه 32 دفتر ALV Phonics تکمیل و به مدرسه آورده شود. ویس بارگذاری شده ی مربوط به صفحات 8 و 9 کتاب ALV Phonics در قسمت زبان انگلیسی و ریاضی به زبان انگلیسی، حتما گوش داده شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی خوانده شد. صفحات 29 و 30 کتاب Science، مبحث جنس اشیا تدریس و فعالیت گروهیِ مربوط به مبحث تدریس شده، انجام شد. (تلفظِ لغات تدریس شده، بارگذاری شد.)
تکلیف: اپیزود دهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. (لطفا لینک را کپی کرده و داخل مرورگر، جستجو کنید.) https://www.aparat.com/v/n59hB

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: جشنِ ورود به کتاب برگزار و کتاب های ALV Phonics 2 به زبان آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: اپیزودِ نهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/lSraA
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: