فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور صداهای Ss و Aa به صورت بازی انجام شد. کلمات مربوط به هر صدا نیز مرور و پرسیده شد. کتاب ALV phonics صفحات 7 و 9 در کلاس انجام شد.
تکلیف: دفتر زبان زبان آموزان جهت تصحیح تکالیف گرفته شد و روز دوشنبه به آنها داده خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 9، مبحث حیوانات و گیاهان و صفحه 10، مبحث حیوانات و بچه ی حیوانات تدریس شد. فعالیت صفحات 9 و 10 در کتاب انجام شد. فعالیت گروهی مربوط به موضوع تدریس شده انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای Aa و کلمات مربوط به آن مرور شد. نحوه ی نوشتن این صدا در کلاس به همراه دانش آموزان نوشته شد. فعالیت گروهی جهت مرور لغات انجام شد.
تکلیف: برگه چسبانده شده در دفتر زبان برای روز شنبه تکمیل شود. طبق برنامه روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه زبان عمومی تدریس می شود و کتاب ALV phonics در این روزها به مدرسه آورده شود. روزهای شنبه علوم و روزهای چهارشنبه ریاضی تدریس می شود. کتاب های ریاضی و علوم به صورت هفتگی جهت آگاهی شما اولیای عزیز به منزل فرستاده خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: حرف Ss و اکشن مربوطه در کلاس کار شد. نحوه ی نوشتن حروف بزرگ و کوچک Ss در کلاس تمرین و توسط دانش آموزان نوشته شد. صدای Aa و کلمات مربوط به آن مثل apple, aligator, ant و.. تدریس شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه لطفا تمامی دانش آموزان کتاب های ریاضی، علوم و ALV phonics به همراه دفتر زبان همراه داشته باشند. سرمشق داده شده مربوط به حرف Ss در منزل تکمیل شود. زبان آموزانی که دفتر نداشتند برگه مربوطه در کیفشان قرارداده شد. لطفا در دفتر چسبانده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی در کلاس خوانده شد. حرف Ss و کلمات مربوط به آن snake, sun, snail, spider تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای روز سه شنبه دفتر زبان و کتاب ریاضی، علوم و phonics در کیف زبان آموزان قرار داده شود و تحویل مدرس زبان داده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: