فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، اتفاقاتی که حین ورزش برای قلب، پوست و دستگاه تنفس بدن می افتاد در صفحه 37 کتاب علوم 3؛ به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای فردا، املا و spelling ماه های میلادی (تمرین 6 صفحه 62 کتاب ODI2) در منزل تمرین و تکرار شود. آهنگ Super Trouper گوش داده و تمرین شود. اپیزود شانزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/QwFWZ

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مبحث آب و هوا (درس 3 کتاب ODI2) مرور شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحات 59 و 60 کتاب ODI2 در منزل انجام و آهنگ Super Trouper حتما تمرین شود. علاوه بر آن، املایِ ماه های میلادی در تمرین 6 صفحه 62 کتاب ODI2، تمرین و تکرار شود. اپیزود پانزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/XitTM

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مواد غذایی که برای دندان ها و قلب مفید و مضر هستند، در صفحه 36 کتاب علوم 3، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، نام مواد غذایی که برای قلب و دندان ها مفید یا مضر هستند در دفتر زبان به همراه نقاشی، نوشته شود. (دو مثال برای هر گروه کافی است.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: جلسه امروز، به علت برگزاری اردوی صبحانه با پدران، برگزار نشد.
تکلیف: برای جلسه آینده، شعرِ ماه های میلادی از طریق لینک https://www.aparat.com/v/ulozx دانلود و ترتیب آن ها، تمرین شود. همچنین لطفا شعر Super Trouper در منزل گوش داده و کار شود. (زبان آموزانی که تمرین کنند، امتیاز دریافت خواهند کرد.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور نوشتن معادله ضرب بر حسب تعداد ردیف های موجود در اشکال در صفحه 33 کتاب ریاضی 3؛ شیوه حل مسائل ضرب به همراه جدول ضرب در صفحه 38 کتاب ریاضی 3، به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، مسائل ضرب صفحه 34 کتاب ریاضی 3 نیز، در کلاس انجام شد.
تکلیف: اپیزود چهاردهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/Fim81

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تدریسِ اعداد ترتیبی (Ordinal numbers) و ماه های میلادی در صفحه 62 کتاب ODI2؛ نحوه ی پرسش درباره ماهِ تولد با سوالِ ?When were you born در صفحه 63 کتاب ODI2 به دانش‌آموزان آموزش شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک خط از روی ماه های میلادی (تمرین 6 صفحه 62 کتاب ODI2) در دفتر زبان نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: