فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت اولیا گرامی دستورالعمل مسابقه ی روزنامه دیواری به زبان انگلیسی: هدف از برگزاری این مسابقه، ایجاد شور و نشاط در بین زبان آموزان و تقویت کار گروهی و رقابت سالم است. همچنین زبان آموزانِ مشغول به تحصیل در دبستان های علوی، استعدادیابی خواهند شد. چرا که این مسابقه، بین شعب دبستان برگزار می‌گردد. موضوع آزاد و بر مبنای کتاب Science می‌باشد. ابعاد روزنامه دیواری، (2آ) باشد. زبان آموزان تا روز دوشنبه، مورخ 9 بهمن ماه، می‌توانند روزنامه دیواری خود را به مدرسه آورده و تحویل سوپروایزر یا آموزگار زبان دهند. حتما نام و نام خانوادگی، موضوع اثر، پایه تحصیلی و نام مدرسه پشت اثر ثبت شود. این فعالیت اختیاری است اما تمام زبان آموزان شرکت کننده، امتیاز دریافت می‌کنند. در نهایت، 5 روزنامه دیواری منتخب، جهت داوری بین شعب، ارسال خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مبحث هرم مواد غذایی، کاربرد مواد هر طبقه و مثال های هر گروه مرور شد.
تکلیف: در جلسات فردا، سنجش spelling (املا) از لغات صفحات 60 و 61 کتاب ODI2، برگزار خواهد شد. اپیزود سیزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/4FdW1

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ساختار گذشته ساده (simple past) در صفحه 61 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، گذشته ی افعالِ start/post/walk/open/talk حفظ شود. (زبان آموزان باید به انتهای هر فعل، ed اضافه کنند.) علاوه بر آن، صفحات 58 و 59 کتاب کار، در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مبحث کاربرد مواد غذایی در هر طبقه از هرم غذایی، صفحه 34 کتاب علوم 3، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، کاربرد هر ماده غذایی که در صفحه 34 کتاب علوم 3 ذکر شده است؛ حتما مطالعه شده و زبان آموزان با آمادگی در کلاس حضور پیدا کنند. اپیزود دوازدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/78lEZ

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتی در ارتباط با اسباب بازی‌ها در صفحه 60 کتابِ ODI2 به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک جمله با هر کدام از لغاتِ صفحه 60 کتاب ODI2 در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، در صورت امکان؛ یک عکس از کودکی دانش‌آموزان، همراهشان باشد. آهنگ Super Trouper در منزل گوش داده و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور خواندنِ عبارت های جمع و ضرب، نوشتن عمل ضرب از روی شکل بر حسب تعداد ردیف های موجود در صفحه 33 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، سوالات کاربرگ بارگذاری شده به دقت خوانده و تصویرِ صحیح هر سوال، در دفتر زبان نوشته شود. اپیزود یازدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/dzu7J

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور Grammarm و لغات درس 5، به انجام تمرینات صفحه 59 کتاب ODI2 پرداخته شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 57 کتاب کار ODI2 انجام و آهنگ Super Trouper تمرین شود. علاوه بر آن، دیکته لغات درس پنج (صفحات 50، 51 و 52) در منزل تمرین و تکرار شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: