فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 66 و 67 از کتاب درسی با عنوان مرور مباحث گرامریpast simple و past perfect و همچنین مبحث اسامی مرکب (compound nouns) تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. همچنین با عزیزانم به انجام بازی با هدف یادگیری اسامی مرکب بیشتری پرداختیم.
تکلیف: **عکس صفحات 66 و 67 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** برای اینکه همراهی من را کنار خود احساس کنید و با خیال راحت برای آزمون پا به پای فردا حاضر شوید تکلیف نوشتاری برای امروز در نظر نمیگیرم. اما از تمامی شما انتظار دارم با تلاش و تمرین و عملکرد خوبتان خوشحالم کنید. متشکرم

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 65 از کتاب درسی با عنوان Listening و با هدف آشنایی و ارتقای علم تلفظ و آواشناسی در زبان انگلیسی تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 65 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 66 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: امروز ضمن یادآوری روز جهانی حیات وحش (سوم مارچ) به دیدن ویدئو های آموزشی در این خصوص پرداختیم. همچنین لغتهای انگلیسی مربوط به این مناسبت را با هم یاد گرفتیم و در انتها یک چالش با محوریت مهارت Listening در خصوص این مناسبت برگزار کردیم.
تکلیف: تکلیف امروزت چالشی و متفاوت است. فایل صوتی مربوط به چالش امروز در کانال تلگرام آپلود میشود. با دقت چندین بار به فایل گوش کن و هر چه میشنوی را بنویس. (Transcription). تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: تمرین و مرور مطالب تدریس شده قبلی به صورت کوییز رفع اشکال گرامر بحث آزاد با استفاده از کارت های مکالمه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: